Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.934
    8.131
    113
    Ik had een drukke dag. Begon met verslapen. L zit in een fikse slaapregressie dus die lag tussen ons in vannacht. Hele nacht lopen keten en klieren om tegen de ochtend uiteraard in slaap te vallen. Mijn wekker staat op z'n zachtst, normaal gesproken word ik daar als lichte slaper wel wakker van. Maar nu toch niet :o:
    L ontbijt gegeven, douchen, aankleden, naar werk. Collega ingewerkt dus heb ook niet echt veel kunnen doen en de tijd vloog werkelijk voorbij. Eerder moeten stoppen want L van opvang halen. Eten met L (broodje kroket want geen tijd voor boodschap en/of koken en voor L wortel en erwtjes uit blik erbij, dat vond hij smullen :D. De eerste keer dat ie niet 'vers' eet. Dingetje hoor.)
    L in bad, man kwam thuis, bracht L naar bed en is er 2,5 uur naast gaan zitten. Ik wilde hem daarstraks aflossen maar hij appte dat het niet hoefde. Na 2,5 uur lijkt L wel te slapen in z'n eigen bed. Afwachten hoe lang het duurt en dan nemen we hem weer mee ons bed in.

Ik lig nu op bed een beetje ZP bij te lezen.

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.290
    16.694
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zo direct richting werk om tot 17 uur te werken.
    Niet zoveel zin vandaag maar een goede afleiding want thuis is het zo stil met de meiden op kamp/ vakantie, Nog 2 daagjes werken en dan eindelijk 3 weken vakantie.
    Ben er zo aan toe want ben echt kapot moe de laatste weken.

Luna86 vindt dit leuk.
  3. Muis2009

Muis2009 Bekend lid

29 jan 2018
    709
    387
    63
    Vrouw
    Zo eerst sporten en daarna werken en thuis nog wat huishoudelijke klusjes. Dit is mijn laatste werkweek (lekker thuis) en daarna vakantie!! Kids hebben al vakantie dus die zijn naar opvang en opa en oma.

4. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.934
    8.131
    113
    Ik heb vandaag een dagje met L. Weinig geslapen allemaal dus ik ga de dutjes met hem mee doen (als hij ze wil doen...). Direct even heerlijke crackers voorbereiden, en in de oven, voor de lunch. Van zonnebloempitten, pompoenpitten, sesamzaad en lijnzaad. Plakje kaas er op, genieten!
    Daarna boodschappen doen, lunchen, vanmiddag denk ik gewoon thuis blijven en in de tuin met water spelen.
    Ik werk nog wat tussendoor want moet wat inhalen van gisteren.
    En dan zal ik er wel weer vroeg in liggen vanavond samen met L.

5. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.139
    3.217
    113
    Vrouw
    Te kort geslapen vannacht, kind al naar opvang gebracht, wasrek leeg leeggevouwen, een half uur gezocht naar een laadpaal die wel stroom heeft, 3 achterlijke telefoontjes gepleegd om de storing te kunnen melding, een boze mail naar de gemeente gestuurd over het gebrek aan laadpalen in de wijk en slechte onderhoud door de beheerder. Nu ga ik even diep in en uit ademen, douchen, ontbijten en bijslapen. Vanmiddag een afspraak met mijn manager (informeel bijpraten op het terras na meer dan 6 weken fulltime ziek gemeld) en vanavond eerste les zwangerschapsyoga. Meer dan prima dag dus!

6. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik heb al een stressvolle ochtend achter de rug met de nodige vloekjes (blij dat ik in het Nederlands vloek dus als L. Het per ongeluk over neemt verstaan ze haar toch niet:o::|). 8:00 L. In het bos moeten afzetten omdat ze met de opvang een bos-week hebben (eigenlijk ma-do maar gisteren viel uit door regen/onweer en ik denk morgen en donderdag ook... Wel jammer). 7:35 vertrokken zodat ik daar op tijd was (nog nooit geweest, 15 min rijden volgens navi dus 10 minuten om te verdwalen ingepland) . Compleet kwijt gereden IN het bos pffffff volgens mij vet illegaal rond gereden door het bos, waren echt geen autowegen.. dikke ellende, paniek. 8:10 uiteindelijk toch aangekomen:rolleyes: Man man man

7. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Oh ja maar ik ga ook nog wat leuks doen. 11:15 tref ik mij met een vriendin en haar nieuwe vriend om ergens gaan brunchen :D En als ik dan nog wat tijd over heb nog even in het winkelcentrum kijken voor een kleinigheidje voor de kindjes van mn beste vriendin want volgende week gaan we eindelijk weer naar Nederland!!! ❤️❤️❤️

Spectre vindt dit leuk.
  8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.899
    9.422
    113
    Gelderland
    Ik heb net wat spullen gepakt voor de vakantie en alvast wat opgeruimd. De was aangezet en ga zo naar de pedicure. Vanmiddag wil ik de ramen wassen en het zwembad opruimen. Vanavond ga ik een drankje doen met vriendinnen.

Kwek vindt dit leuk.
  9. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.296
    113
    Centrum België
    Opstaan, ontbijten, afwas, zwembad, wijnen… ben doodop van mijn dag

oh ja, zit op camping in Frankrijk :p

Spectre, Muis2009, TotalBella en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.777
    31.360
    113
    Vrouw
    Hahaha.

Bij oudste moest ik op zijn kamer blijven, zodat hij me kon zien. Ik nam dan mijn e-reader mee. Op vragen gaf ik geen antwoord. Meestal viel hij vrij snel in slaap dan. Maar heb dat echt lang zo gedaan.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  11. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.777
    31.360
    113
    Vrouw
    Vandaag een lange drukke dag op kantoor gehad.
    Pffff. Vergadering van het project ging weer lekker.
    Eerste helft overleg alle problemen besproken en dat er voor punt x nog een stevige analyse gedaan moet eerden om te kunnen bepalen hoe we het kunnen oplossen.
    2e helft wordt er doodleuk gezegd dat we wel binnen 2 weken in productie gaan.
    Mwah... beetje afhankelijk van due analyse denk ik zo. En ohja... over 6 werkdagen ben ik op vakantie :rolleyes:

Treintje naar huis.
    Diepvries weer een beetje leger gemaakt (gaat uit in de vakantie)

En nu even relaxen tot jongste naar bed gaat. Due heeft weer dubbel voorlezen verdiend met schoon en droog blijven de hele dag :thumup: (ervanuit gaand dat hij t laatste half uurtje schoon blijft)

Magnolia29 vindt dit leuk.
  12. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.934
    8.131
    113
    Ik zit nu al een uur bij L op zijn kamer. Hij heeft warempel eventjes geslapen. Nu wachten tot ik weg kan sneaken. En dan hopen we dat ie weer eens in z'n eigen bed slaapt, maar ik vrees het ergste.

13. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Vanmorgen 05:30 wekken om vervolgens om 08:15 gips van de jongste zijn pols laten afhalen in het ziekenhuis. Half uur rijden voor 5 minuten werk…
    Weer half uur terug…
    Daarna meneertje naar school brengen. Tanken, lunch kopen en werken. Vervolgens 16:00 klaar met werken en dan daarna door boodschappen doen.

Kindjes ophalen van de BSO, hond uit laten, stofzuigen en dweilen en eten koken. Kinderen douchen en op bed leggen en nu … rust.

B&B Vol Liefde kijken en daarna lekker bedje. Al denk ik dat ik het niet later maak dan 21:30u :rolleyes:

14. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.934
    8.131
    113
    Vandaag thuiswerken, laaaaaange dag wordt het, vanavond namelijk even door.

Ik ga nog hardlopen, eimuffins met leftovers van snijbonen, broccoli en bosui en kaas maken. Dat eten we als 'vlees' vanavond. Groenten en aardappeltjes erbij.
    Valt mee dus verder vandaag!

15. Esther2901

Esther2901 Fanatiek lid

3 jul 2014
    2.140
    1.623
    113
    Ik ga weer een dagje werken. En vanavond staat er nog een yogales op het programma.

16. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.290
    16.694
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Lig nu nog even op bed. Zo ontbijten, opruimen en straks even langs mijn moeder wat drinken en verder niet zoveel.

17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.267
    17.302
    113
    #2097 Sado, 12 jul 2023
    Laatst bewerkt: 12 jul 2023
    Vandaag gewoon werken, lekker makkelijk vanuit huis.
    Vanmiddag een poging wagen om kaartjes voor Taylor Swift te krijgen. Ik ben benieuwd of het lukt:roflmao:

Na het avondeten een rondje speeltuin of achtertuin met de kinderen (mits het allemaal een beetje droog is). Daarna heb ik pianoles.
    Vanavond vroeg naar bed, ben nu al moe:o:

18. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.293
    23.426
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Mn vrine dag. Zo auto naar de garage. Vanuit daar hardlopend terug naar huis. De strijk. En dat was het wel zo'n beetje. Dochter is op kamp, dus even genieten van een rustig huis.

Luna86 vindt dit leuk.
  19. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.899
    9.422
    113
    Gelderland
    Ik ga straks helpen op school bij mijn jongste zoon. Hij heeft nu zijn musical voor de school en straks gaan ze allemaal spelletjes doen waarbij ik dus ga helpen.
    Vanmiddag met de oudste naar de ortho en een boodschapje halen.
    vanavond mogen wij kijken bij de musical en daarna nog een kleine afsluiting. Zin in!

20. tuc

tuc Niet meer actief

Vrij weinig, vanochtend al gestofzuigd en gedweild. Mn moeder komt langs en lunchen. Vanmiddag weinig, zoon wil met een vriendje spelen en ik ben enorm aan vakantie toe dus even rustig aan.

Deel Deze Pagina