Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.934
    8.133
    113
    Ik zit lekker aan een zelfgemaakte cracker met kaas en een kop groene thee.
    Zometeen als L wakker is naar de supermarkt, boodschapjes doen voor een nieuw recept vanavond. Zal wel smullen worden.
    Tijdens zijn middagdut ga ik lekker lezen en daarna gaan we met z'n drieën naar de stad, man heeft shirtjes besteld maar het lijkt wel of de mode tegenwoordig groot, groter, grootst is. Zelfs een normale M lijkt soms wel een XL. Dus alles terugbrengen naar de winkel en toch maar ouderwets daar even passen.

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.902
    9.425
    113
    Gelderland
    Net met de oudste naar de kapper geweest. Zo sporten. Daarna een boodschapje doen en verder staat er vooral huishouden op de planning.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Vanochtend wat huishoudelijke klusjes en zoon helpen met zn kamer opruimen. Vanmiddag gaan we samen een agenda kopen. Vanmiddag spelletjs ofzo denk ik, en vanavond met zn allen uit eten.

4. Muis2009

Muis2009 Bekend lid

29 jan 2018
    709
    387
    63
    Vrouw
    Met de oudste naar de kapper geweest en hem daarna naar de BSO gebracht. Vandaag mijn laatste dagje werken (thuis) voor de vakantie!!! Al is het op dit moment erg rustig, dus ik denk dat ik maar wat huishoudelijke klusjes ga doen tussendoor.

5. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Laatste dag op de camping, morgen gaan we weer naar huis.
    Vandaag willen ze nog gaan zwemmen, maar het weer is niet ze denderend dus dat moet ik nog even bekijken.
    Vanavond alvast de meeste spullen in pakken en in de auto gooien.

6. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.139
    3.217
    113
    Vrouw
    @JosjeM zo vervelend! Ik heb vannacht een half bos omgezaagd aldus man, maar gelukkig heeft hij me laten slapen. Onze dag begon zoals altijd om 7 uur, gauw was erin gezet en gedoucht, N verzorgd en naar beneden gegaan. Tegenwoordig trekt hij al zijn speelgoed uit de kast en ik tot aan avond bedtijd geen moeite meer om tussentijds op te ruimen. Ik heb mijn werk laptop na zes weken weer eens open gedaan, updates gedraaid en mijn wachtwoord veranderd (had nog 4 dagen de tijd) en eerste screening mail gedaan (van de 211 zijn er nog 90 over). En zoals de bedrijfsarts adviseerde een timer aangezet, dus dit telt als 1 uur werken.

Als N zo wakker wordt krijgt hij zelfgemaakte andijviestamppot met een gekookt eitje, vindt hij heerlijk. Daarna spelen tot zijn volgende slaapje. Man is rond 13.30 uur thuis en om 15.15 uur gaan we met zijn 3 naar de verloskundige. Mijn ouders belden om aan te bieden dat N vanavond na zijn broodmaaltijd al mag komen logeren (ipv morgenochtend). Vreselijke luxe, waar we graag gebruik van maken. Ik maak vanavond broodjes shoarma met zelfgemaakte knoflooksaus, kunnen wij dat rustig opeten, man daarna sporten en allebei koffertje pakken (wij gaan morgen een nachtje uit slapen). Zin in!

juf1987 vindt dit leuk.
  7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Boodschappen gedaan op de fiets en nu aan de koffie. Zo lekker met de hond wandelen en dan komt dochter alweer thuis lunchen van school. Verder geen concrete plannen deze dag. Ook weleens fijn!

8. Jottie

Jottie Fanatiek lid

17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    Na jaaren bloed zweet en tranen mag onze middelste vanmiddag zijn getuigschrift halen van de middelbare school!! Hij heeft ernstig dyslexie en add, dus de hele schooltijd van hem ging zeer moeizaam.
    Wij zijn apetrots op hem.
    Na de vakantie gaat hij beginnen met een opleiding metaal, gaat hij 32 uur werken en 1 dag naar school.
    Iets waar hij erg naar uitkijkt.
    Wij maken er vanmiddag een feestje van!

Loufoque, owly, puzzelstukje en 17 anderen vinden dit leuk.
  9. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.139
    3.217
    113
    Vrouw
    Bijzondere dag: gefeliciteerd!

Jottie vindt dit leuk.
  10. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.139
    3.217
    113
    Vrouw
    Wij zitten klaar voor MI in de bioscoop: de vorige keer (toen was ik overigens alleen bij de kleine zeemeermin) heb ik me ingehouden en géén nacho’s met kaas gekocht. Dat ga ik nu dus lekker wel doen :D

11. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.934
    8.133
    113
    Lekker, geniet!
    Maar kan je niet stoppen met die onmogelijke afkortingen, ik volg er echt niks van :roflmao::roflmao::roflmao:

puzzelstukje, Spectre en Splitijsje vinden dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Same as always…
    Dochter naar school, boodschappen, huis schoonmaken, eten voorbereiden, sporten met pt, douchen, dochter uit school halen, met dochter naar kickboksen, tijdens het wachten uurtje gewerkt, gekookt, opgeruimd, pyjama aan en nu voetjes omhoog en beetje op internet struinen en voor zoon en zijn vriendje vip service op Schiphol regelen zodat ze niet in de te verwachten rijen terecht komen en niet te lang van te voren aanwezig hoeven te zijn.

13. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    955
    587
    93
    Ja bekende kwaal soms inderdaad. Je bent daar in goede handen. Sterkte alvast!

Eppo82 vindt dit leuk.
  14. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.018
    15.053
    113
    Tot een half uurtje geleden genieten van een overweldigende lading kusjes door t gaas van een campingbedje heen.

R vind t maar lastig zo slapen in een tent. Dus was er naast gaan liggen. Neeeeej ben nog echt nie moeeeee ik wil nog niet slapuuuuuuh. Oh mama bezig houden...kussieeeeee en nog een en nog een en nog een.

K zweer t, in 1 avondje meer kussies gekregen dan in 1,5 jaar tijd. :roflmao: Tijdrekker.

Net een fles gekregen en nu mag hij t ff zelf proberen.

owly en NiVa0230 vinden dit leuk.
  15. Muis2009

Muis2009 Bekend lid

29 jan 2018
    709
    387
    63
    Vrouw
    Man is met de kinderen op pad om de caravan uit de stalling op te halen en ik ga zo maar weer eens wat in het huishouden doen.... a never ending story :p en vanmiddag nog geen idee.

16. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.290
    16.694
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Straks eindelijk de jongste ophalen van haar week handbalkamp.
    Oudste dochter is gisteren uit Albufeira gekomen dus het komende weekend veel wassen draaien ;)

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.821
    4.197
    113
    We gaan shoppen in alexandrium. Jongste heeft nieuwe waterschoenen nodig voor italie, man wil nieuwe korte broeken en een nieuwe pet

Spectre vindt dit leuk.
  18. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.297
    23.428
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Nu onderweg om dochter op te halen na 6 dagen scoutingkamp!

1986Lynn en Syane vinden dit leuk.
  19. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.934
    8.133
    113
    Lang niet zo'n dag gehad :confused:
    Vannacht hebben we maar 3 uurtjes geslapen. Totaal brak dus vandaag. L oververmoeid dus eerste dutje een half uurtje, en middagslaap ook maar een half uurtje.. en dat was het :o:. Heb even boodschappen gedaan met L vanmorgen en vanmiddag wilden wij mee dutten met L. Mooi niet dus. Nu maar even een derde dutje aangeboden en ik twijfel nog hoe lang ik hem laat slapen.

Straks frietjes uit de airfryer en ik heb kipcorns en kaassouffles gekocht die volgens mij niet in de airfryer kunnen dus die zal ik wel in een koekenpan bakken.
    Ik heb er wat spinazie met ei en wortel bij voor de vorm.

We wilden eigenlijk vanavond de film van L gaan kijken! Man heeft een film van alle filmpjes van zijn eerste jaar gemaakt. Duurt 2 uur haha! Maar dat is zo waardevol ❤️. Alleen denk niet dat we wakker kunnen blijven dus die zullen we morgen wel gaan kijken..

20. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.048
    18.844
    113
    Vrouw
    Begin van de middag even naar het strand gereden en ons daar vermaakt. Kinderen hebben heerlijk in het zand gespeeld en wij werden gezandstraald op de handdoek haha. We waren net weer op tijd thuis voor de regen. Nu even een filmpje aan en straks gaan we Chinees bestellen.

Deel Deze Pagina