Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiVa0230

NiVa0230 Fanatiek lid

14 dec 2018
    1.734
    3.999
    113
    Ik hang te hangen op de bank. Verveel me te pletter maar heb ook nergens zin in :rolleyes:
    Ben zó moe. Het regent hier nu flink en er komt een lekker windje door het openstaande raam naar binnen. Ik probeer de gedachten in mijn hoofd dat ik eigenlijk van alles "moet" maar te negeren.

2. Muis2009

Muis2009 Bekend lid

29 jan 2018
    709
    387
    63
    Vrouw
    De middag alleen met de jongens in het spoorwegmuseum doorgebracht, was zoals altijd leuk! Nu uitpuffen op de bank terwijl man gaat koken :thumup:

3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Met dochter gewinkeld en geluncht. Ze was voor de 88.000e keer een oorbel verloren (word er gek van) dus nu 2 paar dezelfde oorbellen gekocht zodat we 2 reserve oorbellen hebben. Man is morgen jarig dus daar ook direct een kadotje voor gekocht en langs de sportwinkel griphandschoentjes voor haar gekocht want ze heeft de blaren op haar handen van het slingeren aan de monkeybar in de speeltuin. Man en zoon hebben een bedrijfsuitje en wij maken er een film avond van. Uber komt straks Mac bezorgen (bah!!!), nu douchen pyjama’s aan en alles donker maken voor de filmavond.

4. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    954
    585
    93
    Wij hebben voor onze dochters oorbellen met een achterkantje knopje dat je er op moet schroeven. Dan loop je ook geen kans dat het achterkantje veel te ver naar voren gaat. Bij mijn dochter zat het achterkantje een keer half in het gaatje. Was al gaan bloeden en zweren. Oorbellen met schroef achterkantje zijn wel iets duurder bij onze juwelier, maar ik vind ze veel fijner.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

Ik ben 4 juweliers in geweest vandaag en geen enkele had met schroefdraad. Ik weet dat in Spanje en Italië dat heel normaal is op kinderoorbellen dus ga op vakantie weer op zoek naar mooie! Nu 2 paar van zilver gekocht want het is gewoon geld weg gooien met normale achterkantjes op gouden oorbellen.

6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.899
    9.422
    113
    Gelderland
    Mijn zoon had gister een vriendje te logeren en waren vanochtend mega vroeg wakker :rolleyes: en wij dus ook. Vandaag de auto ingepakt, wasjes gedraaid en met de jongens naar de sportwinkel geweest voor voetbalpakjes en slippers. Morgen de laatste spullen inpakken, boodschapjes doen voor de autoreis en mijn nagels lakken. Maandag gaan we op vakantie :D

Spectre, vruchtje24 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  7. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.899
    9.422
    113
    Gelderland
    Deze oorbellen heb ik ook, ik heb ze bij Shein gekocht.
    Ik zoek op stainless steel en die blijven echt heel mooi. Het lijkt een beetje een piercing omdat je er een bolletje op moet draaien.
    Bekijk bijlage 753315

Lammetje91 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

Dat is helemaal een leuke prijs! Dan baal ik niet zo als ze iets verliest. Nu telkens oorbellen van €130 niet meer compleet, vind het doodzonde.

9. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.934
    8.131
    113
    Ik log nog in bed, L heeft tussen ons in geslapen, was fijn! Ik ga zo douchen en dan hardloopkleding aan, zodat ik in ieder geval die horde al heb genomen :p
    Ik wil nog even naar de Action voor een goedkoop tafelzeil, want onze mooie tafel heeft wel wat te verduren met een kind :o:. Uiteraard niet om er altijd op te laten liggen maar enkel als tafelkleed tijdens maaltijden.
    Ik hoop dat man en L mee gaan fietsen als ik ga hardlopen, lijkt me gezellig! Boodschappen hoef ik al niet meer te doen, we eten aardappeltjes, spinazie met ei, witlof, wortel en een vleesje uit de vriezer.

10. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    954
    585
    93
    Jammer dat ze ze niet hadden. Ik weet het merk niet van die mijn dochter heeft. Succes met zoeken naar mooie.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    954
    585
    93
    Wij zijn op vakantie en worden nu (bijna half 8 in de UK) pas wakker. Kids slapen nog. Die waren afgelopen week telkens vroeg wakker. Oudste elke keer tussen 5 en 6 en de jongste sliep s avonds om 9 uur. Niet echt chill als je s avonds ook nog even samen tijd wil doorbrengen. Deze tijd is een cadeautje. We gaan vandaag naar een tankmuseum en vanmiddag zwemmen.

12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.290
    16.694
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Overdag even rustig aan. Was wegwerken van de vakanties van de meiden. Op tijd vanavond naar Kijkduin en een hapje eten en dan naar het optreden van Hans Klok in een grote circustent
    Zin in

13. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.267
    17.302
    113
    Ik ben nu het ontbijt aan het maken, dat doen we altijd wat uitgebreider/zoeter op zondag.
    Vandaag american pancakes met fruit (aardbeien, blauwe bessen, kiwi, banaan, framboos), en wat eventuele toppings (Oreo kruimels, poedersuiker, Nutella, etc).
    Het hoogtepunt van het ontbijt is de “kinderkoffie” die de oudste 1x per week mag (stelt niks voor, opgeschuimde melk met 1 theelepeltje koffie erdoor, maar ze vindt het maar wat cool en lekker:roflmao:)

Vanmiddag mijn schoonouders op bezoek en verder ben ik van plan er een rustig dagje van te maken.

14. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.249
    683
    113
    Al wezen hardlopen, nu koffie. Straks taart bij de Hema ophalen. Vanmiddag de verjaardag vieren van mijn dochter
    ❤️

15. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.293
    23.426
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Gefeliciteerd alvast! Ik ben ookmorgen jarig, haha.

16. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.682
    5.712
    113
    Niet veel, had avonddienst gisteren en de buurmeisjes hadden een feestje. Om 2 uur was de muziek nog steeds zo hard dat ik er wat van gezegd heb. Heb nu barstende koppijn.

Vanmiddag even op de koffie bij schoonmoeder.

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.821
    4.197
    113
    We lopen nu allemaal beetje lui te tuttelen. Oudste slaapt nog na 2 avonden feestweek, man en jongste zitten op de PlayStation. Vanmiddag gaan man en ik richting Soest voor het Royal Park concert van Blof

NiVa0230 en Luna86 vinden dit leuk.
  18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Veel plezier! Waar gaan jullie naartoe?

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik zit in de badkamer te wachten tot mijn nagels (handen en voeten) droog zijn.

Vanochtend lekker gesport (tijd voor mezelf) vanmiddag naar verjaardag van onze nichtjes.

20. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.249
    683
    113
    Ook gefeliciteerd alvast!

Liekje81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina