Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.899
    9.422
    113
    Gelderland
    zuid Frankrijk :) lekker warm :oops::roflmao:

2. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    Uitwaaien en gewandeld met de hond. En daarna met de kids naar de speeltuin geweest.

Vanavond lasagneschotel maken, en vanmiddag de tour kijken op tv :)

3. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.934
    8.131
    113
    Ik ga zometeen zo'n super grote reep Milka Biscuit halen, daar heb ik me toch een partij zin in!

MamaSofie1 vindt dit leuk.
  4. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.048
    18.844
    113
    Vrouw
    Vandaag een relax dagje bij huis. Vanmorgen boodschappen gedaan. Zoon is buiten aan t spelen en dochter ligt op bed. Ik zit gewoon lekker te luieren in de tuin, mag ook wel een keer :p ondanks de harde wind is het niet koud.

MamaSofie1 vindt dit leuk.
  5. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.264
    12.639
    113
    Vrouw
    Straks douchen en op bed buikvirus heerst hopelijk tussen de voedingen door wat slapen

6. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.439
    1.325
    113
    Vrouw
    Heerlijk gaan fietsen, naar mijn twee schoonbroers om te vertellen dat ik zwanger ben. Daarna nog even gaan spelen op de zandberg.
    Lekker dagje gehad!

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  7. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.293
    25.760
    113
    Wij hebben een prachtige dag in de bergen gehad.
    IMG_5954.jpeg IMG_5951.jpeg IMG_5886.jpeg IMG_5892.jpeg

OliJul, owly, bluedrake en 16 anderen vinden dit leuk.
  8. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.934
    8.131
    113
    Adje vindt dit leuk.
  9. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.293
    25.760
    113
    Oostenrijk, Obertraun :D

10. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.931
    5.240
    113
    Home
    Gewerkt tot 5
    Daarna even uitgewaaid op het strand
    Kinderen gedoucht en net op bed gebracht en nu even languit op de bank

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Vandaag heerlijk naar het doolhof hier in de buurt geweest met alle kindjes en opa en oma. Daarna spontaan pannenkoeken wezen eten (ik vind pannenkoeken niet lekker dus ik had een sushi bowl met biefstukpuntjes). Jongens naar bed. Het meisje een fles. Even geknuffeld. Het schoot me lichtjes in mijn nek dus ik heb even gedoucht met de sunshower aan.
    Nu gaan man en ik even stiekem loeren bij al onze kinderen om ze stiekem te kussen (dit doen we élke avond) en daarna ploffen man en ik op de bank met bubbels en Greys Anatomy. Traditie hier vanaf de allereerste aflevering.

zegenwens vindt dit leuk.
  12. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.934
    8.131
    113
    Hier krijg ik echt de kriebels van, veel te bang om hem wakker te maken :roflmao::roflmao::roflmao: worden ze nooit wakker?

Spectre vindt dit leuk.
  13. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.267
    17.302
    113
    Nee joh :p Die van mij krijgen ook elke avond nog een kus voor ik zelf naar bed ga. Áls ze al een beetje beginnen te draaien is het een kwestie van “ga maar lekker verder slapen” fluisteren :p

14. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Haha, wij doen het ook elke avond bij alle 3! Soms krijg ik zelfs heel slaperig een i love you terug. ❤️
    Stop ze weer lekker in en worden ze wel wakker zeg ik welterusten en dan draaien ze zich om.

owly, Achterkantvandemaan en Sado vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nooit! Echt nooit. Begint altijd met L. Die kus ik stiekem op haar mondje en dan leg ik haar speentje naast haar. Daarna loop ik naar O. Ik probeer z’n knuffels altijd te verplaatsen en ik plaats z’n haai altijd op z’n gezicht hahahaha. Soort geintje. Daarna mini O. Die ligt altijd overdwars op z’n kussen dus die moet ik altijd optillen en die stop ik opnieuw in. Als laatste M. Die slaapt licht dus het komt geregeld voor dat hij rechtop in bed zit al. Als dat het geval is geef ik hem gauw een aai over z’n bol en dan ‘duw’ ik hem zachtjes richting z’n matrasje. Dan slaapt ie verder. Als hij wel doorslaapt dan aai ik hem eventjes en verplaats ik stiekem de grote giraffe knuffel. Dat ziet hij vervolgens de volgende ochtend en dan issie een soort van gepikeerd. Te grappig haha!

Mammavantwee en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zoiets idd.
    Doen wij echt elke avond.

yes!

Mammavantwee vindt dit leuk.
  17. tuc

tuc Niet meer actief

Hier niet hoor, ik doe het elke avond. Toen mijn zoon klein was zei ik altijd tegen hem I love you, maar hij kon dat niet uitspreken en dat werd: ei los sjie.
    En dat zeggen we nog steeds tegen elkaar: ei los sjie, ook nu hij 10 is, en dat zeg ik elke avond voordat ik ga slapen en dan mompelt hij ei los sjie terug terwijl hij slaapt.

Sado, Mammavantwee en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  18. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.934
    8.131
    113
    Omg. Oke. Ik ga jullie nu het volgende opbiechten:

Wij trekken na 19.00 het toilet boven en beneden niet meer door. Wij doen sokken aan als we de trap op of af moeten ivm plakken van voeten op de trap (en dus kraken). Wij poetsen onze tanden beneden omdat we op de badkamer niet durven. Wij durven de deur naar de gang eigenlijk niet open te doen want die geeft een harde tik. En ga.zo.maar.door.

Wij zijn lichtelijk getraumatiseerd door slapeloze nachten merken jullie al wel :roflmao::roflmao:

Dus om de godverdomme niet dat ik die kamer in ga en hem een kus ga geven :roflmao::roflmao:

19. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik snap je wel hoor! Bij onze 1e waren we sowieso ook een stuk voorzichtiger. Maar nu met 3 kids is zachtjes doen niet altijd even makkelijk. Ook niet tijdens het middag slaapje. Dus ik kan dat nu veel makkelijker los laten. De jongste slaapt vrijwel overal doorheen gelukkig!

20. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.749
    8.840
    113
    Vrouw
    Hier gaven wij ook altijd een kus voor t slapen gaan. Op een gegeven moment de jongste niet meer omdat die er wel een beetje wakker van werd en binnen no time dan naar ons kwam wandelen ;)
    En nu ga ik alleen nog kijken, want ze liggen allemaal onder een klamboe, die bij de een vast zit met een knijper, want stel je voor…. En de ander is een mega geval rond een stapelbed, en ik kan sowieso niet bij diegene bovenin:roflmao: Maar wel altijd even checken en welterusten zeggen dus ;)

Mammavantwee en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina