Wij hebben een zwemmeer in het bos, daar met de jongens alleen ' heel iets voor mij met angststoornis' heen geweest. Ze hebben genoten! Ik kon tot mijn middel met mijn normalen kleding het water in. Want de jongste was te diep gegaan met zijn puddle jumper. En de oudste durfde niet zo diep. We konden er met zn drieën hartelijk om lachen. Het blijft een dingetje dit soort dingen om te doen. Dr jongste is nog steeds super druk en zonder impuls.beheersing. En de oudste met zijn beperkingen maken dat het normaal niet doe. Heb maar twee paar handen en ogen en sta dus zelf op scherp. Ik klonk vooral als een overbezorgde moeder denk ik maar, door direct en duidelijk te zijn werkt het, wel het beste.
Vandaag rustig dagje gehad. Jongste ging met opa en oma en neefje en nichtje naar een dierentuin. Oudste had met vriendinnen afgesproken. Heb heerlijk series gekeken, en even geslapen. Maar ook alle assessment gemaakt om m’n niveau te bepalen voor een nieuwe baan. Savonds uit eten geweest met een vriendin.
Ik ga zo sporten. Daarna de caravan vast ophalen. Moet nog boodschappen doen, en verder nog geen idee.
Zo even boodschappen doen. De kinderen komen zondag terug na 3 weken bij hun vader te zijn geweest. Heb dus niks meer in huis voor hun. Vanmiddag even thuis opruimen, een gordijnroede opnieuw ophangen. En om 16:00 werken. Vanavond na het werken nog een date. lekker dagje zo
Kindje ligt net op bed, dus 1,5 uur voor mezelf met Sublime op de achtergrond. Man is boven aan het werk (altijd fijn als hij thuis werkt, geen reistijd en is hij komt dan af en toe even beneden buurten). Vanmiddag controle bij verloskundige op een locatie in ons dorp (scheelt een ritje naar het ziekenhuis) en vanavond pannenkoeken eten. Mijn mans vast golfmaat is 3 weken met vakantie, dus dat betekent dat hij morgenochtend een keer thuis is; heerlijk een weekend met zijn 3 zonder plannen.
Uitgeslapen tot 8 uur. Dochter sliep op de manege bij ponykamp. Net hardgelopen. Ga zo konijnenhok en -ren grote schoonmaakbeurt geven. Om 14 uur dochter weer halen op de manege en om 15.30 met haar naar huisarts wegens hardnekkig eczeem op de oogleden van dr rechter oog. Verder weinig.
Heel lang op bed gelegen. Zo opruimen, wassen en strijken. Na de lunch ga ik met de jongens 16 km fietsen en een ijsje halen. Ik heb ze omgekocht met 3 bollen ijs pubers… Einde middag boodschappen doen en ik moet nog even slippers omruilen bij de sportzaak. Dan lekker weekend!
Wij hebben een lange reisdag voor de boeg. Verlaten vandaag helaas Noorwegen, maar nog niet naar huis. We sluiten af in Denemarken met wat aangenamere temperaturen. We zijn om 10.30 vertrokken. Vanmiddag om 15.00 uur nemen we de boot naar Denemarken en komen vanavond rond 21.00/21.30 aan op onze bestemming.
In alle rust genieten van m'n kop koffie (kinderen zijn op vrijdag altijd bij opa & oma) Zo nog even de auto stofzuigen en dan lunchen met m'n man. Vanavond komen schoonvader en z'n vrouw hier eten, de bbq gaat aan!
3 dagen verder en nog steeds hetzelfde . Gelukkig maar korte dag vandaag. Ga straks werken in n hamburger- en frietkraam op het voetbal. Vorige week ook al 3 dagen hamburgers verkocht op concert van Rammstein en het voetbal en volgend weekend op Pukkelpopfestival (en voetbal). Mmmmm zou dàt de reden zijn waarom kantoor tijdens de week zo saai is??
Net uitgebreid ontbijt gehad Straks op de jetski en de oudste 2 gaan paragliden Vanavond zonsondergang kijken op het strand Leuk restaurantje uitzoeken En er is van alles te beleven vanavond bij het hotel vanavond
Als ik zoiets lees kan ik zooo jaloers zijn op helpende grootouders. Mijn moeder is het type: jij hebt voor kinderen gekozen