Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Werken, nog een week hierna en dan 1 weekje vrij :D

2. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.800
    7.437
    113
    Vrouw
    Wassen doen, muur in de keuken deels afplakken (andere deel doet mijn man) omdat die terracottakleur krijgt :D. Genieten van het feit dat er eindelijk een vensterbank in de keuken zit en beetje babyknuffelen en straks een vintedbestelling ophalen en ook meteen maar wassen denk ik.

De jongens zijn allemaal naar de (vakantie)opvang. Dus het is verder rustig in huis.

3. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.800
    7.437
    113
    Vrouw
    En daarom mag zij er niet van genieten? ;) Mijn moeder komt elke week op vrijwillige basis, of eigenlijk ook om zo een goede band op te bouwen en ons niet alleen sporadisch met bezoekjes te zien. Maar ze vindt het dus leuk, in ieder geval meestal :p

4. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.880
    19.049
    113
    Vrouw
    Het is nog maar 13 u en ik heb al heel wat gedaan.

1 was opgehangen
    1 was geplooid
    1 was ingestopt
    Vaatwas geleegd + keukenkastjes afgekuist.
    Bloed laten prikken (de jongste vond mijn bloed prachtig, wat een mooie kleur mama :D).
    Drankje met de 2 die mee waren naar het ziekenhuis.
    Langs de action voor knutselprul
    Naar de bakker.
    Gaan wandelen met de hond

5. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.880
    19.049
    113
    Vrouw
    Ik zeg dat ik jaloers ben.
    Dat ze er niet mag van genieten maak jij er van.

Sado en Spectre vinden dit leuk.
  6. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.800
    7.437
    113
    Vrouw
    Nee, ik bedoel dat ze zichzelf dat ontneemt. Dat jullie voor kinderen kiezen betekent niet dat zij er niet voor kan kiezen op te passen.

7. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.880
    19.049
    113
    Vrouw
    #2707 Neuzeke, 11 aug 2023
    Laatst bewerkt: 11 aug 2023
    Ahzo.
    Ik las het mis.

Mijn ouders hebben geen behoefte aan kinderen bijhouden of een band opbouwen maar ook geen behoefte aan ons helpen.

Vb:
    Toen ik ziek was en ik onder de petscan moest en mijn man toevallig die dag er niet was, konden ze echt niet om de kinderen.
    Reden: het was marktdag en dan spreken ze af :roflmao:.

Dus ik thuis zitten en mijn ouder de kinderen bijhouden ECHT NIET.

Het grappig is wel dat wij vanaf ons 2,5 tot 10 tijdens de middag bij oma en opa gingen eten en als mijn moeder de vroegdienst had kwam oma naar ons en de woensdag namiddag waren we altijd bij oma en opa.
    Dus zelf hebben ze ALTIJD hulp gehad .

8. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Wat jammer zeg. Niet alleen voor jullie, maar ook voor hen. Vind het zo fijn dat de kinderen zo’n goede band hebben met opa en oma. Dat ze wekelijks willen oppassen is echt een luxe, maar dat ze ook de kinderen meenemen voor een leuke dag, of laten logeren is heel leuk, voor beide partijen. Daarbij staan ze echt altijd voor ons klaar als het nodig is (en andersom ook).

Anna009 en JupitR vinden dit leuk.
  9. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.880
    19.049
    113
    Vrouw
    Onze kinderen hebben de hoofdprijs met hun grootouders :|.
    Schoonouders hebben 0,0 interessen en mijn ouders bwah als je er mee langs komt is het prima maar je moet niet te lang blijven en ook niet te vaak langskomen.​

10. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.049
    18.844
    113
    Vrouw
    Daar ben ik inderdaad heel dankbaar voor! Ze staan eigenlijk altijd voor ons klaar..
    Wat vervelend dat jij dat zo niet ervaart met je moeder, al is het maar eens een middagje de zorgen uit handen nemen ofzo. En het doet ook veel om te zien wat voor een band de kinderen met opa en oma opbouwen.

11. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.800
    7.437
    113
    Vrouw
    Ah, jammer zeg!

12. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.547
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Vanochtend op verjaardagsvisite geweest bij een lieve vriendin. Man is met beide dochters naar de dierentuin. Ik haal straks de camper op en ben wat wassen aan het draaien. Verder rustig aan doen.

13. TotalBella

Jammer hoor. Dat ze geen vaste oppasdag willen dat snap ik echt. Maar dat zelfs langskomen eigenlijk al teveel is… :(

Spectre vindt dit leuk.
  14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.272
    17.309
    113
    Vanmorgen samen met mijn moeder en de kinderen koffie gedronken en wat lekkers gegeten in de stad.
    Even fijn bijkletsen nu m’n ouders na bijna 4 weken vakantie terug zijn :D

Zoon heeft vandaag niet het beste humeur, helaas:o:, maar de meiden zijn lief en spelen de hele tijd leuk samen.

Vanavond met een vriendin naar de Barbie film in de bios, ben super benieuwd!

TotalBella vindt dit leuk.
  15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
  16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Laatste dag Aberdeen hier. Vanmorgen naar een soort Nemo achtig iets geweest en daarna naar Old Aberdeen gewandeld en straks via het strand terug. Echt een leuke stad. (Was een backup omdat onze andere locatie kort voor vertrek annuleerde, maar echt heel leuk).

17. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.933
    5.241
    113
    Home

Hier ook
    Mijn ouders kunnen niet wachten tot we terug zijn van vakantie om ze te knuffelen en hoe ze het vonden en we videobellen ook nog ontzettend vaak :oops:

Als ik dan lees dat sommige opa’s en oma’s dat niet willen of niet te vaak langskomen of helpen dan besef ik me weer hoeveel geluk ik ( wij ) hebben

TotalBella en Sado vinden dit leuk.
  18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Net terug van dagje Amsterdam met mijn man. Heerlijk was t. Hond was naar de opvang (vind ie geweldig) kinderen waren met neefjes en nichtjes zwemmen. Nu niet veel meer doen;)

19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.290
    16.694
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vandaag een best dagje.
    Vanmorgen het huis aan kant want mijn hulp kwam om half 12.
    Toen even boodschappen gedaan en in de tuin middageten met man en de meiden.
    Zoon is werken, dochter is naar verjaardag en de feestweek en de jongste is met mijn man naar het strand en eten daar een pizza.
    Net even met de hond gewandeld en straks schuif ik zelf een pizza in de oven, comfortfood.

20. TotalBella

Hier ook idd. Ik ben bezig met een andere baan, moet dan minimaal 6 weken fulltime naar kantoor, ik hoef niet eens te vragen of zij ons kunnen helpen, dat bieden ze gewoon aan.

Deel Deze Pagina