Na het uitmesten van mn kast nog lopend om boodschappen gegaan, eten gemaakt, net gestofzuigd en gedweild. Ik ga vanavond met chips en wijn op de bank en doe verder niks meer.
Gewerkt en daarna tot 18 uur in een welness gezeten met mijn man. Nu helemaal zenn op de bank en zo lekker naar bed.
Vanmorgen kinderen naar school gebracht, boodschappen gedaan, wassen gedraaid, tassen ingepakt, dieren verzorgd, auto ingepakt, eind auto gereden. En nu chillen.
Ik lig alweer een uur wakker, heel irritant. Vandaag rustig dagje. In de ochtend samen met L voor het eerst schommelen bij oma kijken of hij het wat vindt. Verder niet veel doen, pootje omhoog want enkelblessure, zit nog veel vocht in wat maar niet weg trekt. Heb mezelf gisteren ingetaped, hopelijk helpt het wat. Man gaat optreden en vertrekt rond 15.00 dus dan ben ik de rest van de avond alleen met L. Vroeg naar bed!
Sultana eten en candycrushen op het moment... Ik geniet van de stilte en de zonsopkomst. Straks komen de kinderen uit bed en is het gedaan met de rust
Net een half uur yoga gedaan. Zometeen ontbijten. Straks gaat 1 zoon voetballen en blijft de rest thuis. Nog even de tuin in en een wandeling maken met stop bij de supermarkt. Vanmiddag en vanavond komen vrienden. Gezellig kletsen, eten en spelletjes doen
Vanaf 06.00 wakker want baby die slaapt niet meer. Liggen nog wel op bed te relaxen. Zo maar opstaan dan weer verschonen want heb hem net z'n luier horen vol poepen vandaag ook nog even verder met inpakken en spullen uitzoeken wat weg kan enz, dan later op de dag boodschappen doen en hebben ook nog een verjaardag dus daar ook nog even heen dan weer naar huis en baby in bad etc en dan is de dag wel weer voorbij zo'n beetje
Straks bij de voetbal kijken van zoon, vanmiddag hondenpubertraining en eind vd middag mijn nieuwe (3 jaar jong) auto ophalen
Wij gaan zo weg naar de hockeywedstrijd van zoon. Vanmiddag niet zoveel denk ik, ik ga wat kleine klusjes in huis doen. Sowieso met de jongste zomerkleding passen en zijn kast netjes maken. Vanmiddag nog een spelletje ofzo.
Wij zitten op de camping. Gaan straks wat boodschappen doen in een dorpje. Daarna mountainbiken. En vanavond uit eten.
Oudste heeft een uitwedstrijd. Man is mee. En jongste wilde ineens ook mee. Dus ik ben onverwacht de ochtend alleen thuis Helaas wel een ontploft huis, dus ik zal mijn alleentijd vooral besteden aan opruimen en poetsen. Maar wel lekker met mijn muziek op standje tien en meebrullen zonder commentaar
Ik hoor net dat mijn jongste haar allereerste doelpunt gemaakt heeft tijdens een voetbalwedstrijd. Dit is denk haar 6e wedstrijd. Zo jammer dat ik het gemist heb! Maar ik zit op de bank lekker lui te zijn met mijn andere dochter, die verplichte bankrust heeft vanwege een liesblessure. Vandaag ga ik de oude werkkamer van mijn man uitruimen, dat wordt de babykamer!
Met een zieke peuter op de bank hangen. Vannacht flink aan het overgeven geweest. Hij houdt niks binnen. Zelfs een theelepel water komt er weer uit. Zal vandaag nog wel wat wasjes moeten doen.
Wij zijn een weekend weg met de oudste 2 maar moeten helaas weer naar huis keren. O is ziek en heeft vanochtend (voor het eerst ooit) de hele boel onder gespuugd. Ook koorts enzo. Die timing
Man is nu na de praxis, plan is sowieso vandaag wc verven en de gang… dan moet trappenhal nog. Maar eventjes kijken hoe ver hij/wij komen. Verder H vermaken haha!