In de auto onderweg naar huis. We hebben een mooie week gehad, maar ook fijn om weer naar huis te gaan. Maandag weer terug in het ritme, daar zie ik een beetje tegenop... Later vanmiddag nog naar de zwemles met zoon, is ook alweer even geleden.. als het een beetje meezit zijn we ruim op tijd thuis.
Wij hebben zo’n heerlijke dag gehad! Op aanraden van mijn man zijn Italiaanse collega’s hebben we het stadje bezocht waar onze camping staat. De meeste zullen naar Peschiera gaan omdat dat vaak meer trekt maar dit was zo’n mooi stadje. Daarna gezwommen en de stacaravan opgeruimd en schoon gemaakt. Naar Peschiera gereden en uit eten gegaan bij een typisch Italiaans tentje, was echt zó lekker. Echt een aanrader voor iedereen die in die omgeving op vakantie gaat. Zo gaan de jongens nog zwemmen en dan gaan we lekker naar bed. Vannacht vroeg op om de meeste file’s hopelijk voor te zijn. Zin om weer naar huis te gaan!
Konden jullie snachts vertrekken. Bij ons moest de controle ingepland worden. Vroegste moment was 8.00 daarna de boel inleveren en zaten we voor 8.30 in de auto. Alvast goede reis
Ja dat kan gelukkig! We moeten alles zoals bij aankomst achterlaten, sleutel op de tafel leggen en dan kunnen we gaan. Poort is open dus we kunnen zo weg rijden. Gaan rond 4.00 uur rijden. Dankjewel!
Handig! Al was ik wel blij dat ze controle deden zo dat je achteraf geen gezeur hebt. Jullie gaan in 1 keer door?
Weer heerlijk thuis na een gezellige avond bij vrienden. Nu languit aan tv met een theetje, kaarsjes en rust
Nee klopt dat is waar. Ja we rijden in 1 keer. Heen niet gedaan maar terug vinden we dat altijd wel lekker. 1100 km, met een klein beetje file is het te doen duimen draaien dat het meevalt.
hahha, fijn! Ik kan ook niet wachten (maar mag het van man niet opzetten als hij erbij is dus kan denk ik pas maandag kijken )
Wij deden het in 2 keer en dat vonden we al zwaar genoeg. Ik zal heel hard voor je duimen dat het rustig is op de weg! Duim, duim, duim!
Bedrijfsfeestje gehad, was maar kort want G was zwaar overprikkeld van de eerste schoolweek en dr stuitermodus voorafgaand aan t feest. Die heb ik maar de auto ingedragen, workout ook weer gehad. Thuis de volle bomontploffing dus maar goed dat we naar huis gingen...Ligt gekalmeerd in dr bed te ronken dus die is morgen wel weer opgeladen. Het is maar goed dat ik er me mentaal al op had voorbereid dat t een korte aanwezigheid zou zijn...
Wij worden zo opgehaald uit ons hotel in Turkije en naar het vliegveld gebracht. Daar vliegen we morgen om 5 uur terug naar huis.
In bed en man slaapt gelukkig al. Hij slaapt al nachten beroerd, nu zijn hoofdeinde wat omhoog gezet in de hoop dat hij niet zo hoest vannacht. Vanavond samen Heart of Stone gekeken, lang geleden een film ‘s avonds en vermakelijk. Ik begon de dag al om 6.30 uur met ui en knoflook voorbereiden en mango schillen voor N en douchen. Man heeft N uit bed gehaald om 7 uur en fles gemaakt. Daarna met zijn 3 naar beneden. N heeft een tijd zoet gespeeld, man was aan het werk, ik focus op N en tussendoor een kleurplaat gemaakt namens N voor de kinderopvang (dag van de leidsters). Vond het kleuren best meditatief! N ging laat slapen (tegen 10.30 uur) en werd al om 11.45 uur wakker. Toen heb ik vliegensvlug de pasta met kip, broccoli, kookroom en kaas afgemaakt, om 12 uur werd het wiegje voor de babykamer bezorgd (timing…) en 12.15 uur kon N aan tafel (gelukkig kon het hem bekoren). Hij wilde niét slapen rond 14 uur, heeft gehuild en gekrijst, dus uiteindelijk is hij wakker gebleven tot 19 uur! Man is met hem naar het dorp gegaan en had zowel voor N (Duplo) als mij een cadeautje. Super lief. Na een boterham voor N ging ik een half uurtje naar het dorp (AH, Rituals en Etos). Om 19 uur waren we gesloopt. Maar al met al prima dag (vooral het samen dragen en leuke avond).
Ik was van plan om uit te slapen. Maar om 5:45 huilde L omdat er een kat in der bed zat. de oudste had de deur laten op staan van de slaapkamer. Daardoor werd de jongste wakker en die was ook niet meer van plan om te gaan slapen Er is vandaag braderie op dorp dus ik denk dat we daar even heen gaan. Verder ga ik niet weg.. er komen vanmiddag pakketjes binnen, waaronder een nieuwe autostoel voor de jongste. En die heb ik heel hard nodig morgen Vanavond worden de boodschappen bezorgd.
Wij gaan een dagje naar valkenburg. In ieder geval een grot bezoeken en ik hoop dat we ook nog kunnen rodelen, want dat vind mijn oudste zo leuk. Daarna bij mijn tante haar loungeset ophalen. Die verkoopt ze omdat ze de camping en stacaravan verlaat. Dus straks hebben we voor een prikkie een luxe loungeset en een leuk dagje weg.