Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

De kinderen wilden heel graag zwemmen, maar alle buitenbaden in de buurt zijn al dicht:rolleyes:
    Dus nu gaan ze naar het binnenbad hier om de hoek. Kunnen ze samen, dus dat is fijn.
    Ik ga lekker de hele dag op de bank liggen en een serie kijken.

Spectre vindt dit leuk.
  2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.310
    23.458
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja zo stom. De buitenbaden gaan echt vroeg dicht. Hier was ons buitenbad deze week nog open, hadden ze mazzel mee. Vandaag hondenplons en dan dicht. Elk jaar denk ik weer: het is in september vaak nog lekker weer. Sluit gewoon eind september.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ja gister ook die vieze hondenplons:oops:.
    Had liever gehad dat de kinderen dit weekend nog hadden kunnen zwemmen.
    Wat je zegt: zo vaak in september mooi.

4. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    Onze bbq voorbereidt. Aardappel en pasta salade gemaakt en een gewone salade met tomaten en komkommer.
    Ik heb twee machine was gedaan en die hangen buiten te drogen. Nu dadelijk lunchen en dan verder niets :)

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.310
    23.458
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Haha, zie net op de FB van het buitenbad dat de hondenplons niet door gaat, zodat iedereen lekker de hele middag kan zwemmen.
    Nu wil ik daar op zo'n warme dag toch niet zijn. Veel te druk, je kan je kont niet keren dan.

tuc vindt dit leuk.
  6. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.802
    7.442
    113
    Vrouw
    Zweten en afzien :p

7. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.908
    19.090
    113
    Vrouw
    Niet veel.
    Ik kan de warmte niet zo goed verdragen.
    Ik voorzie eten en stop een wasje in en verder geen plannen.

De middelste komt zo meteen thuis van een slaappartij
    De oudste za straks wel afsrpeken
    De jongste heeft deze middag een verjaardagsfeestje van een vriendje in de binnenspeeltuin.

8. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.557
    14.106
    113
    Vrouw
    Las het net ook inderdaad. Wij kwamen woensdag eind van de middag, waren toen al bijna 2000 bezoekers die dag. :eek:

9. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.557
    14.106
    113
    Vrouw
    Heb eerst lekker uitgeslapen, jongste speelt ergens buiten, oudste zit afwisselend te gamen en aan zijn huiswerk. Ga zo de was op het dakterras ophangen (lekker snel droog). En daarna even een half uurtje baantjes zwemmen in ons zwembad in de tuin. Daarna een paar een dobberen op het luchtbed en eind van de middag naar een verjaardag met bbq.
    Van mij mag het echt nog wel maanden dit weer blijven. :D

10. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.310
    23.458
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Daarom zijn we gisteren naar het meertje aan de N. Plassen gegaan. Stuk rustiger.

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.307
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vandaag doe ik sws niks meer.
    Vanmorgen al met de jongste bij de handbal gezeten en man man wat was het warm.
    Zaten echt in de volle zon en nu knallende koppijn.
    Net even snel met de hond een klein rondje gelopen, arme beest.
    De oudste is met onze auto weg om te werken bij een Festival in Breda en mijn oudste dochter gaat straks met haar vriend naar het strand en die blijven dan ook daar eten dus vanavond ben ik samen met de jongste dus we maken het ons lekker makkelijk.
    Zo nog even energie vinden om de woonkamer op te ruimen en de jongste moet haar huiswerk maken maar voor de rest lekker chillen en misschien straks even een uurtje op bed liggen.

12. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.061
    18.856
    113
    Vrouw
    Buitenband in onze woonplaats was ook al dicht inderdaad. Er was nog wel een ander buitenbad iets verderop open gisteren. Daar zijn we heen geweest, hun verlies, lopen ze wel wat inkomsten mis :p
    Afijn, vanmorgen zijn we even naar een strandje hier in de buurt gereden. Kinderen zich fijn even vermaakt, wel op tijd weer naar huis want dochter moest wel nog naar bed. Zijn vermoeiende dagen voor de peuter met deze warmte haha.

13. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Mijn man mag momenteel niet in de zon vanwege zijn medicatie. Daarnaast is het buitenshuis toch te warm, dus wij zitten binnen met alle ramen en deuren gesloten. Vanmiddag hebben man en ik samen een bordspel gedaan en dochter heeft liggen luieren en edits gemaakt voor volgers op Insta. Nu ligt ze film te kijken.

14. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.249
    683
    113
    Hier was het een sport club dagje. Mijn dochter heeft 3 uur geturnd :o: vanochtend 2 uur en vanmiddag ging der broertje maar er waren weinig kinderen dus ze mocht ook mee doen :thumup:
    Verder even langs mijn ouders en veel binnen gebleven

owly vindt dit leuk.
  15. anexis

anexis Actief lid

1 okt 2021
    372
    157
    43
    Vrouw
    Wij hebben vandaag niet veel gedaan. De kinderen hebben een watergevecht gehouden in de straat. Buiten is het beter uit te houden op dit moment dan bij ons binnen. De temperatuur binnen is nu helaas 31 graden! Ondanks dat we alles dicht houden

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij hebben nog wel voor de laatste keer gebruik kunnen malen van het buitenzwembad. Heerlijk was t. Druk, maar wel te doen.

MamaSofie1 vindt dit leuk.
  17. OliJul

OliJul Actief lid

17 feb 2023
    346
    222
    43
    Vrouw
    Zojuist Beste zangers terug gekeken; heerlijk programma voor de zondagavond.

18. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    Beetje mijn eigen toekomst aan het uitstippelen, wat zijn mijn doelen en wat wil ik nog bereiken

TotalBella, Luna86 en MamaSofie1 vinden dit leuk.
  19. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    Aftellen tot we naar de gynaecoloog mogen gaan :o:

3musketierseneengirl vindt dit leuk.
  20. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.920
    9.434
    113
    Gelderland
    Pff ik kan niet zo goed tegen deze hitte dus zit de hele dagen binnen met de ramen en deuren dicht.

vanochtend een flinke wandeling gemaakt, daarna nog even een boodschapje gedaan en de rest van de dag een beetje binnen op de bank gehangen. Straks kom ik weer in actie :D Ik wil nog even de slaapkamers opruimen, was sorteren voor morgen en stofzuigen. Misschien nog een extra wandeling zodat ik mijn wijntjes van eergisteren eraf loop :p

Deel Deze Pagina