De kinderen wilden heel graag zwemmen, maar alle buitenbaden in de buurt zijn al dicht Dus nu gaan ze naar het binnenbad hier om de hoek. Kunnen ze samen, dus dat is fijn. Ik ga lekker de hele dag op de bank liggen en een serie kijken.
Ja zo stom. De buitenbaden gaan echt vroeg dicht. Hier was ons buitenbad deze week nog open, hadden ze mazzel mee. Vandaag hondenplons en dan dicht. Elk jaar denk ik weer: het is in september vaak nog lekker weer. Sluit gewoon eind september.
Ja gister ook die vieze hondenplons. Had liever gehad dat de kinderen dit weekend nog hadden kunnen zwemmen. Wat je zegt: zo vaak in september mooi.
Onze bbq voorbereidt. Aardappel en pasta salade gemaakt en een gewone salade met tomaten en komkommer. Ik heb twee machine was gedaan en die hangen buiten te drogen. Nu dadelijk lunchen en dan verder niets
Haha, zie net op de FB van het buitenbad dat de hondenplons niet door gaat, zodat iedereen lekker de hele middag kan zwemmen. Nu wil ik daar op zo'n warme dag toch niet zijn. Veel te druk, je kan je kont niet keren dan.
Niet veel. Ik kan de warmte niet zo goed verdragen. Ik voorzie eten en stop een wasje in en verder geen plannen. De middelste komt zo meteen thuis van een slaappartij De oudste za straks wel afsrpeken De jongste heeft deze middag een verjaardagsfeestje van een vriendje in de binnenspeeltuin.
Las het net ook inderdaad. Wij kwamen woensdag eind van de middag, waren toen al bijna 2000 bezoekers die dag.
Heb eerst lekker uitgeslapen, jongste speelt ergens buiten, oudste zit afwisselend te gamen en aan zijn huiswerk. Ga zo de was op het dakterras ophangen (lekker snel droog). En daarna even een half uurtje baantjes zwemmen in ons zwembad in de tuin. Daarna een paar een dobberen op het luchtbed en eind van de middag naar een verjaardag met bbq. Van mij mag het echt nog wel maanden dit weer blijven.
Vandaag doe ik sws niks meer. Vanmorgen al met de jongste bij de handbal gezeten en man man wat was het warm. Zaten echt in de volle zon en nu knallende koppijn. Net even snel met de hond een klein rondje gelopen, arme beest. De oudste is met onze auto weg om te werken bij een Festival in Breda en mijn oudste dochter gaat straks met haar vriend naar het strand en die blijven dan ook daar eten dus vanavond ben ik samen met de jongste dus we maken het ons lekker makkelijk. Zo nog even energie vinden om de woonkamer op te ruimen en de jongste moet haar huiswerk maken maar voor de rest lekker chillen en misschien straks even een uurtje op bed liggen.
Buitenband in onze woonplaats was ook al dicht inderdaad. Er was nog wel een ander buitenbad iets verderop open gisteren. Daar zijn we heen geweest, hun verlies, lopen ze wel wat inkomsten mis Afijn, vanmorgen zijn we even naar een strandje hier in de buurt gereden. Kinderen zich fijn even vermaakt, wel op tijd weer naar huis want dochter moest wel nog naar bed. Zijn vermoeiende dagen voor de peuter met deze warmte haha.
Mijn man mag momenteel niet in de zon vanwege zijn medicatie. Daarnaast is het buitenshuis toch te warm, dus wij zitten binnen met alle ramen en deuren gesloten. Vanmiddag hebben man en ik samen een bordspel gedaan en dochter heeft liggen luieren en edits gemaakt voor volgers op Insta. Nu ligt ze film te kijken.
Hier was het een sport club dagje. Mijn dochter heeft 3 uur geturnd vanochtend 2 uur en vanmiddag ging der broertje maar er waren weinig kinderen dus ze mocht ook mee doen Verder even langs mijn ouders en veel binnen gebleven
Wij hebben vandaag niet veel gedaan. De kinderen hebben een watergevecht gehouden in de straat. Buiten is het beter uit te houden op dit moment dan bij ons binnen. De temperatuur binnen is nu helaas 31 graden! Ondanks dat we alles dicht houden
Wij hebben nog wel voor de laatste keer gebruik kunnen malen van het buitenzwembad. Heerlijk was t. Druk, maar wel te doen.
Pff ik kan niet zo goed tegen deze hitte dus zit de hele dagen binnen met de ramen en deuren dicht. vanochtend een flinke wandeling gemaakt, daarna nog even een boodschapje gedaan en de rest van de dag een beetje binnen op de bank gehangen. Straks kom ik weer in actie Ik wil nog even de slaapkamers opruimen, was sorteren voor morgen en stofzuigen. Misschien nog een extra wandeling zodat ik mijn wijntjes van eergisteren eraf loop