Zojuist het allerlaatste bouwpuin naar het containerpark gebracht. Weer bijna 600kg minder rommel. Zo leuk om stukken tegel kapot te gooien op de hoop ook. Geweldig anger and frustration management
Zit nu op de bank. Flink afgemat na 3 drukke werkdagen, informatie avond op school, voorbereiding verjaardag. Zodra ik moed heb verzameld ga ik een uurtje met de hond lopen en daarna doe ik lekker niks meer
Lig helemaal stuk met de pootjes omhoog. Vandaag druk geweest met schilderwerk. En ervoor en tussendoor kind naar school gebracht en gehaald (te voet). En nog boodschappen en koken. En ik moet zometeen nog het logeerbed in orde maken. Want oudste kan niet in zijn eigen kamer slapen vandaag.
Meer uit de categorie opruimen. Mn oude pc's achter de schotten vandaan getrokken en de data er af trekken die ik wel wil. Straks de oude harde schijven van mn vader nog nalopen en dan gaat alles wat weg kan naar de schroot en de harde schijven onder de hamer en dan in stukken naar de schroot. Zo'n uitstelklusje wat door blijft schuiven.
Ik ben vandaag vrij. Ga zo de jongste 2 naar het kdv brengen en de oudste 2 naar school sturen. Daarna ga ik een grote opruiming in huis houden. Vanmiddag doe ik ff helemaal niks.
Vandaag geen afspraken buiten de deur. De jongens hebben een studiedag en mijn man werkt thuis dat is dat gezellig De oudste gaat vanmiddag met vrienden voetballen en de jongste gaat mij helpen met wat kleine klusjes in en rondom huis.
In tegenstelling tot gister (hallo hormonen waardoor ik stond te huilen wegens een ontplofte keuken en mislukt eten) in een prima humeur zijn. Gisteravond nog wat wassen gedraaid en de vaatwasser vast gedraaid en leeggeruimd, vanochtend haren gewassen, gestofzuigd, N's knuffels en beddengoed gewassen, zo uit het kraampakket de cordring pakken en in mijn koffer stoppen (die is dan klaar voor vertrek!), heb mijn laatste belafspraak erop zitten en heb zo verlof. Ik doe de rest van de niks meer behalve Grey's bingen op Disney en mezelf ergens trakteren op een lunch om de start van mijn verlof te vieren!
Wat in huis rommelen, beddengoed wassen, voorbereidingen treffen voor het bezoek wat we zaterdag krijgen. Vanmiddag nog even naar Eurofleur om bloembollen te kopen als cadeautje voor mijn zus die morgen jarig is.
Verlof hebben! Getankt, bandenspanning gecontroleerd, kaart en Port gekocht voor vrienden waar we volgende week uitgenodigd zijn, het boek van Dan Karaty gekocht (cadeautje van mijn man, ik ben beroepsmatig toch geïnteresseerd in zijn verhaal) en opgelucht gevoel ervaren (tijd voor rust en afstand van werk).
Nog even genieten van mijn laatste vrije dagen, helaas maandag weer aan de bak. Vandaag ook niet zo veel doen, einde van de middag wel met kat naar de dierenarts ivm een bult in z'n nek dus even laten nakijken
Mijn laatste werkdag van de week. Fijn in ons thuiskantoor aan het werk en vandaag gezellig met m’n vader erbij (die ook aan het werk is). We zijn beide vrij druk, maar doen toch af en toe een babbeltje of kopje koffie samen tussendoor, leuk Vanavond ouderavond op school van de oudsten. Daarna rustig bankhangen en verder verdiepen in wat er geregeld moet worden voor onze aankomende gezinsuitbreiding (geen mensenbaby, maar een dierenbaby).
Bekijk bijlage 756697 Een deel van de kussenhoezen gewassen.. rechts is gedaan, morgen de rest. Krijgen over 2a3 mnd nieuwe banken maar de hoezen waren zo vies dat het echt even moest..
Ik zegde mijn baan op, omdat dit een beslissing is die ik voor mijn gezin maak. En we zien het wel weer, er valt gelijk een blok beton van mijn schouders.
Wat een spannende en tevens dappere beslissing! Wat fijn dat het direct goed voelt! Bijna een keuze die je eerder had moeten maken, als ik het zo lees! Geniet van je gezin!
Het is ook heel spannend, ik ga wel wat anders doen hoor en daarmee verder maar eerst moet ik even deze stap zetten. En inderdaad, bijna een keuze die ik eerder had moeten maken. Bedankt voor je lieve reactie!
Bankhangen voor de tv Man is nog met een klus bezig voor een paar uurtjes, kinderen liggen al even op bed dus nu wat tijd voor mezelf.. ondertussen nog een was wegvouwen.