Ik lig vanvond lekker op de bank serie te kijken en me alvast mentaal voorbereiden op morgen: Tinafestival
Vandaag rustig dagje, G moest van mij nog ff thuisblijven van school. Spelen met dr broertje in de tuin, ik intussen wat tuin rommel gedaan, R slapen en zij aan schoolwerk online, strijkkralen, uurtje spelen in de speeltuin, R wilde alleen binnenspelen ,was intussen gedraaid. Avondeten R weer naar bed, G nog ff spelletje met papa. Ik boodschappen ronde (bleeeeergh) en nu ff niks meer. Ja dolce gusto drinken want die was bij de Dirk in de aanbieding.
Vanmorgen met de jongste bij de tandarts geweest en daarna op bezoek bij m’n ouders. Daarna wat kleine boodschapjes gedaan en de rest van de middag samen gespeeld. Vanmiddag, toen de oudere kinderen uit school waren, ons traditioneel moment van een vrijdag-middag-gebakje: vandaag hadden we zelfgemaakte Bueno cookiebars. Mijn zusje bleef gezellig avondeten en we hebben daarna met z’n allen een ijsje bij de ijssalon gehaald. Nadat we de kinderen op bed gelegd hebben, heb ik lang mijn piano oefeningen gedaan. Nu lekker op de bank met een cola’tje en het Apple event van deze week op de tv aan, ik mag mijn abonnement verlengen en twijfel nog tussen de 15 en 15 pro
Gisteravond te vroeg naar bed gegaan (21.30 uur), resultaat: vanochtend om 5.00 uur wakker. Niet handig. Man en oudste zijn al onderweg naar de voetbal. Jongste hangt nog voor de tv. Misschien dat we vanmiddag nog een museum op zoeken. Ben alleen nog niet uit welke (twijfel o.a. tussen Nemo, scheepvaartmuseum, militairmuseum) en of het niet te haastig wordt. Oudste wil ook nog graag de nachtwacht zien. Dus dan kunnen we misschien beter morgen een dagje Amsterdam doen.
De oudste is al onderweg naar de voetbal met mijn man en ik ga straks met de jongste mee. Vanmiddag tomatensoep maken en vanavond gaan we met de jongens naar de Airborne wedstrijd van Vitesse. Ergens tussendoor wil ik even wandelen om de wijntjes van gister eraf te lopen
Houd er rekening mee dat je voor het Rijksmuseum tegenwoordig een tijdslot moet boeken om binnen te komen.
Bedankt voor degene die sterkte gewenst hebben ivm het moeten laten gaan van ons kat. ❤️ Wij gaan vandaag denk ik niet heel veel doen, zoon en ik zijn allebei wat ziekjes. Vandaag wel nog even wandelen want frisse lucht is toch wel gezond en vanavond maar weer optijd naar bed toe
Oudste heeft een wedstrijd en is met zijn vader daarnaartoe Ik luister nu naar het geruzie tussen m’n meiden Vanavond gaan we samen pizza maken
Jongste kon niet meedoen met de wedstrijd van hockey, dus ik kon mooi een bokszak-training meedoen. Net jongste bij een feestje gebracht en doorgegaan naar de hockey wedstrijd van de oudste.
Grey's bingen op Disney en genieten van mijn eerste officiële verlofdag (34 weken vandaag). Het hele weekend waren we druk met onze zoon die weer tandjes krijgt en ziekjes was. Vanochtend weer opgeknapt (lekker aan het babbelen en niet meer warm), dus na hem weggebracht te hebben ons bed afgehaald, boven gedweild, was erin, eruit en 60 graden erin, brood gehaald en sindsdien niks meer gedaan. Heerlijk en was ik ook wel aan toe. En dat blijf ik doen tot 17 uur
Ik heb al gewandeld, pakketje weg gebracht, kleding weg gebracht, opgeruimd en een wasje aan gezet. Ga zo nog een pakketje weg brengen naar een ander punt en lopend boodschappen doen. Vanmiddag naar de stort met mijn vader en daarna koken.
Vandaag doe ik vrij weinig. Heb wat wasjes opgevouwen en ben een paar aan het draaien. Misschien vanmiddag nog met de stofzuiger door het huis als ik wat energie kan vinden ergens.
Werken tot 13:30. Om 14:40 gesprek bij de jongste op school. Hoop dat ik vanmiddag kan sporten, anders vanavond. En de voorbereiding voor m’n sollicitatie van woensdag afronden.
Boodschappen waren er al op tijd, daarna 2 wasjes gevouwen, wat mails beantwoord en de strijk gedaan. Als E zo weer slaapt dan even het eten voor vanavond vast klaar zetten want na schooltijd nog weg en pas tegen 17.30 terug dus dan kunnen we vrij vlot aan tafel.