Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Vanochtend met de oudste bij de kno geweest voor der gehoor.
    Conclusie, nieuwe gehoortest en daarna kijken of er weer buisjes nodig zijn.
    Heb der daarna gelijk door gebracht naar school.
    doorgereden naar mijn broertje en die opgehaald.
    Samen de tussendeur geplaatst naar de huiskamer en de gordijnen opgehangen.
    Eindelijk geen inkijk meer :D

straks de oudste 2 ophalen.. nog wat huishoudelijke dingen doen en dan met de beentjes omhoog.

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.038
    3.862
    113
    Vrouw
    Thuis
    Begonnen met slecht te slapen.

Uiteindelijk maar wat eerder opgestaan om buiten een wandeling te maken.

Kinderen de deur uit geholpen.

Nu werken.

Straks koken, lichte maaltijd vanwege zwemles.

Zwemles.

Kinderen naar bed en wat opruimen.

Hopelijk rond half negen eindelijk tijd voor mezelf (wordt iets met een streamingdienst).

3. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Net klaar met een online sollicitatiegesprek, vanmiddag krijg ik al de uitslag.
    Nu naar de ortho en dan door naar werk, werken tot 22:00 :(, zo geen zin.

4. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.973
    1.308
    113
    Spannend. Hopelijk krijg je de baan.

5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.037
    18.837
    113
    Vrouw
    Niet vooruit te branden vandaag... slechte nacht gehad (verkouden en dochter kwam halverwege de nacht aan ons bed).
    Allebei wat humeurig vandaag en heb ook weinig puf om iets te doen. Zo proberen of dochter nog wil gaan slapen, ze heeft het echt nodig, maar zal wel een strijd worden.

6. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.436
    1.325
    113
    Vrouw
    Beddenlakens gewassen, glascontainer geweest en vers fruit gehaald. Nu even rust tot de school uit is :)

7. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.281
    23.403
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Heb hardgelopen, strijk gedaan. Dochter van school gehaald om 12 uur en is een vriendinnetje mee gekomen. Die zijn nu lekker buiten spelen en ik zit met mn beentjes omhoog te forummen. Van 17 tot 18 dochter paardrijden, daarna nog eten en dan is de dag alweer voorbij.

8. Esther2901

Esther2901 Fanatiek lid

3 jul 2014
    2.139
    1.623
    113
    De uren af en tellen die ik nog moet werken voordat de vakantie begint.. En nu is het nog maximaal 1 uur:). Ruim twee weken alles mag en niks moet.

Spectre en TotalBella vinden dit leuk.
  9. tuc

tuc Niet meer actief

Vanochtend gehaktballen gedraaid en in de slowcooker gestopt. Een klein strijkje weggewerkt en gestofzuigd en gedweild. Toen kwam mn moeder op de koffie. Om 12.00 uur naar school om te overleggen met de verkeerswerkgroep en aansluitend de TGTG bestelling opgehaald bij de bakker. Zoon overhoord van zijn natuurtoets voor morgen. Nu even niks, op tijd koken voor de mannen en om 19.30 dochter van school halen.

10. TotalBella

Heel spannend. Kan elk moment gebeld worden, en moet nu natuurlijk plassen :roflmao:

Luna86, Vero0504 en Nougat vinden dit leuk.
  11. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.973
    1.308
    113
    Haha, zou je altijd zien :D

12. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.008
    15.040
    113
    Gehaktballen in de slowcooker? Zonder aanbraden of nog wel aanbraden?

13. tuc

tuc Niet meer actief

Even aanbraden voor het bruine korstje:D.
    En dan heet water uit de waterkoker 3/4 onder zetten en 5 uur op low.

14. TotalBella

Er was nog geen terugkoppeling, krijg het nu morgenochtend te horen.

15. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.719
    6.624
    113
    Vrouw
    Planten uit de vensterbank. Brrr wat een stof. Planten tafeltjes voor de vensterbank weg. Brrrr spinrag! :eek:
    Stoffen, stofzuigen, nogmaals stofzuigen, spinnen opzuigen.
    Potten uitgezocht welke weg mogen, plantjes in andere potten.
    Ramen wassen, vensterbanken poetsen.
    Helft van de plantjes weggegooid.
    Resterende plantjes in de juiste kleur potten terugzetten.

Ik ben wat laks geweest met water geven en schoonmaken rondom de veel te veel planten die ik had verzameld. Ziet er nu weer aardig uit.

Morgen potten schoonmaken, op kleur op marktplaats zetten en hopen dat het wat opruimt.

Nu geen zin meer om te koken dus vriend haalt pizza. :oops:

16. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.973
    1.308
    113
    Balen, maar hoop op goed nieuws voor je vanochtend.

TotalBella vindt dit leuk.
  17. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.892
    9.666
    113
    Vrouw
    Nadat ik toch vrijwel niet meer geslapen heb vanaf 4:00 ben ik op tijd op gestaan, ontbijtje voor de kindjes gemaakt en voor mezelf. De kinderen waren om 7:20 bij de opvang en ik ben bij thuiskomst meteen begonnen met alle speelgoed opruimen, stofzuigen en de wc's schoonmaken. Nu zit ik even met een kopje koffie en plakje ontbijtkoek op de bank. Hierna ga ik een deel van een Zara bestelling retourneren en even langs de supermarkt voor een broodje bij de lunch. De rest van de dag ga ik vrijwel niets doen. Hooguit wat was in de kasten leggen :D

18. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.479
    3.934
    113
    Vrouw
    Vanmorgen bij het schoolontbijt geholpen. Nu zelf thuis rustig ontbijten. Daarna even wat in het huishouden doen (stofzuigen, was wegwerken en als ik nog zin heb de bovenverdieping afstoffen).
    Zodra het (een beetje) droog is, nog een stuk wandelen. Heb mezelf weer als doel gesteld om elke dag minstens 10.000 stappen te zetten. Daar moet ik wel echt bewust een wandeling voor maken op een dag, anders kom ik er niet aan (zittend beroep).
    Vanmiddag beetje aanrommelen in huis denk ik.

19. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.887
    9.395
    113
    Gelderland
    Vanmorgen al gestreken, wasje aangezet en opgeruimd. Kleding op Vinted gezet en pakketje ingepakt.

Ik ga nu koffie drinken bij mijn moeder daarna brood halen voor de lunch en dan met mijn man lunchen. Vanmiddag op pad voor een nieuwe stofzuiger en verder niks op de planning.

20. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.139
    3.217
    113
    Vrouw
    Vannacht weer beroerd geslapen, om 6.30 uur onder de douche, haren gewassen en geföhnd. Was erin uitgezet en daarna de knuffels en beddengoed van zoon. Man had zoon al uit bed gehaald en een fles gegeven. Daarna zoon naar de opvang gebracht met een doos Celebrations als attentie. Daarna thuis opgemaakt (ik draag zelden make-up, eigenlijk alleen naar mijn werk), naar de Netto voor pampers (die zijn er echt het goedkoopst), een paar dorpen verder voor een pakketje op te halen (ik weiger 4 of 5 euro verzendkosten te betalen als ik met mijn mans auto kan), naar de fotozaak in het dorp voor pasfoto's (rijbewijs verloopt binnenkort -daarom had ik mezelf dus opgemaakt), post bevalling ondergoed gekocht bij Zeeman en bij een textiel zaak speldjes voor mijn man om zijn startnummer te kunnen bevestigen. Al daar zag ik een schattig vestje van wat dikker tricot van Feetje met 30% en aan beide kanten draagbaar. Ook gekocht. Nu thuis wachten op AH, vanmiddag een lunchafspraak met een oud collega en vanavond met een vriendin in een café afgesproken. Na alle klusjes dus alleen nog maar leuke dingen op het programma!

Deel Deze Pagina