Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leentje86

leentje86 Actief lid

24 jan 2011
    410
    649
    93
    Voor de kinderen ook de eerste dag van de vakantie en die beginnen we met een afspraak bij de tandarts... kan leukere dingen bedenken, maar goed, dan hebben we het maar weer gehad.
    Verder vooral binnen bezig, want wat een regen zeg!

2. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.937
    5.243
    113
    Home
    Vandaag vrij
    Oudste is aan het trainen, de middelste met oma naar de stad en de jongste speelt met klei
    Zo even een wasje wegwerken en verder lekker binnen blijven

3. Muis2009

Muis2009 Bekend lid

29 jan 2018
    709
    387
    63
    Vrouw
    De kinderen hebben vakantie (bij opa en oma) en ik ben vandaag thuis aan het werk.

4. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Net een hovenier op bezoek gehad om onze wensen door te spreken, zodat hij een tekening kan maken. Ben benieuwd!

tuc en Spectre vinden dit leuk.
  5. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Ik zit op de bank en luister naar podcast van de Shitshow, zo geweldig. :)

bosi333 vindt dit leuk.
  6. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Wachten tot de bevalling begint heb ik idee. Heb nergens meer zin in.
    Kids zijn ook in rust stand nu vakantie is dus tijd zat dat baby nu komt.

bluedrake, chantal1985 en Spectre vinden dit leuk.
  7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.055
    18.852
    113
    Vrouw
    Spannend :D

8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.906
    9.429
    113
    Gelderland
    Vanochtend gewerkt en de rest van de dag een beetje in huis gerommeld en Lego gesorteerd. Morgen naar de ortho met de jongste en dan wil ik wat spullen gaan prijzen voor de kleedjesmarkt en de laatste spullen gaan voorbereiden.

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.281
    6.192
    113
    De 2 oudste kinderen+man op het vliegveld afgezet voor hun vakantie, daarna met de 2 kleintjes op de terugweg een Mac gepakt. :p Nu bij zwemles van de jongste, straks nog de kids droppen bij m’n ouders voor een logeerpartij, want ik moet morgen nog een dagje werken :)

10. Prjbt

Prjbt Fanatiek lid

28 jun 2022
    1.116
    1.191
    113
    Vrouw
    Wachten bij zwemles. Eerst zwemt nr. 4 en aansluitend de jongste. Ze eten dan tijdens elkaars zwemles. De jongste ligt er net in.

Vandaag kan ik de warmte van het zwembad wel waarderen :D

11. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Ik moet gaan koken, maar heb geen zin. Mijn man kookt normaal altijd, maar is met de jongste naar voetbaltraining. Nu ben ik de sjaak en ik heb er zo'n hekel aan... :roflmao:

12. tuc

tuc Niet meer actief

Op tijd gegeten, omdat het gastouderbureau zo komt met een fotograaf om nieuwe foto's te maken voor de website.
    Zo niet mijn ding om op de foto te gaan, maar het moet maar:roflmao:

owly vindt dit leuk.
  13. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.249
    683
    113
    Vanochtend wat gewerkt en vanmiddag met de Kids naar de Mario film, we zijn er met er bus heen gegaan

14. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.483
    3.937
    113
    Vrouw
    Uitgeblust op de bank. Het wijntje bij het eten heeft het er niet beter op gemaakt.
    Wil nog even een rondje wandelen voor de ontspanning, maar zo geen zin om weer nat te worden.

15. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.803
    31.381
    113
    Vrouw
    Hectische werkdag. En de kinderen thuis. En man weg.
    Een momentje uit mijn dag die wel tekenend was voor hoe het liep:

Overleg 3 was juist afgelopen. Ik had 10 minuutjes om even iets uit te zoeken voor start overleg 4.
    Terwijl ik daarmee bezig ben (4 min voor start overleg 4) hoor ik: "ohw mama ik moet plassen.... en ik heb al gepoept"
    Dus ik zet op de chat dat ik verlaat ben voor overleg vanwege een 'noodgevalletje'
    Met zoon snel naar boven. Billen gepoetst en op de wc gezet. Gelukkig kon hij de plas nog ophouden. Broekje uitgespoeld en in de was gedaan. Schone broek overhandigd. Registratielijst poepen en plassen ingevuld. Door naar overleg en beland midden in de discussie over hetgeen ik aan het uitzoeken was .

Mijn stressgrafiekje van vandaag:
    Screenshot_20230424-184430_Connect.jpg

En nu even uitrusten. Kinderen spelen boven. Man is onderweg naar huis. Kat ligt gestrekt naast me. Neem ik even een voorbeeld aan :roflmao:
    20230424_184819.jpg

16. Wendo

Wendo Lid

31 mei 2016
    24
    14
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Even vraagje tussendoor:

Waarmee meet jij je stress? Ziet er handig uit om inzicht te krijgen!

17. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.803
    31.381
    113
    Vrouw
    Ik heb een garmin venu s2 horloge.
    Superfijn. Meet veel. Ook slaap, ademhaling, stappen, workouts etc. Je kan je menstruatie bijhouden inclusief bijkomende klachten.

Maar... het klopt niet altijd precies wat hij meet. Soms kijk ik 's avonds een film en dan denkt hij dat ik diep in slaap ben (obv beweging, ademhaling en hartslag).

En nu ben ik net terug van hardlopen. Alle stress eruit gewend en heerlijk ontspannen. Maar omdat de hartslag nog een tijdje hoger blijft, meet het horloge stress (hoge hartslag en ademhaling zonder beweging).

Leuk speeltje. Geeft ook echt wel inzicht. Maar klopt niet 100%

18. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.936
    8.136
    113
    Vandaag heb ik L. Nu papfles, zo spelen, dutje. Tijdens dutje douche ik snel. Dan gaan we gezellig boodschappen doen en weer spelen! Vanmiddag kijken of ik een pakketje weg kan brengen met hem, het is een groot pakket dus moet dan én L én dat pakket uit de auto zien te krijgen o_O. Wil voor die paar minuten niet de hele kinderwagen meenemen. Even over nadenken hoe ik dat ga doen :D.

Verder koken en vanavond samen met man verder freubelen aan een modelbouwhuisje.

19. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.139
    3.217
    113
    Vrouw
    Ik lig nog in bed. Man brengt zoon naar de opvang en gaat daarna door naar zijn werk. Ik ga zo douchen en wat boodschappen doen (heb vannacht over de oranje tompoucen van Robert gedroomd en heb sowieso brood nodig….) Verder rusten. Lag gister al om 19 uur in bed en was voor 20.30 uur vertrokken. Slaap/rust doet me goed. Om 17 uur samen N ophalen, koken, hem in bad doen en wat tv kijken.

Spectre vindt dit leuk.
  20. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Leuk topic!

Ik ben aan het bedenken wat ik vandaag kan doen samen met mijn puberdochter. Haar ene vriendin werkt, de andere is niet fit, twee zijn op vakantie & zij verveelt zich, merk ik. Gisteren hebben we een deel van haar kamer opgeruimd en vandaag doen we de rest, maar daarna wil ik samen iets doen. Anders zit ze alleen maar Netflix te kijken en dat komt haar humeur niet ten goede.

Deel Deze Pagina