Dat snap ik heel goed! Dat is echt van de stress. Bouw alvast een spiegel op met de pijnstillers, mocht het dat nog niet gedaan hebben. Hopelijk heb je nu even tijd voor jezelf om bij te komen! Je hebt het maar gedaan en dat deel us achter de rug. Je mag trots zijn op jezelf!
Alles uitgepakt van 3 weken Nederland. Vanmorgen mijn voorbestelde boodschappen opgehaald bij Rewe, ideaal!!!! Dus niet met een peuterpuber door de winkel slenteren. Heb nog nooit met zo weinig stress boodschappen gedaan. L. Slaapt nu, alle Tassen en koffers uitgepakt, net even pauze met een yoghurtje en zo even wat eten en kijken of ik nog verder kan of dat ze wakker word. Dan denk ik even naar buiten want het is prachtig weer!
Ja ik neem volop pijnstillers en heb nog diclofenac van de vorige keer indien nodig. Het erge is, ik wilde eigenlijk afzeggen omdat ik mocht ik er ziek worden ik mij ziek moet melden op het werk en dat is met personeels te kort niet te doen. Maar toen besloot ik toch te gaan, want ik mocht niet meer uitstellen, hij kwam te gek door en ik kreeg al regelmatig last er van.
Vanochtend van 8.30-11.30 de school versierd in herfstsferen. Even gelunched, toen naar de stad, leuk jurkje en 2 blousjes gescoord. En mn pakket van only opgehaald, nog 3 leuke jurkjes erbij Toen naar het gob gefietst om 2 cadeaupakketjes af te geven. Nu zit ik even een serie te kijken en zometeen eten maken voor de mannen, die moeten om 17.30 op het veld staan. En om 19.00 uur dochter van school halen.
Dat snap ik maar soms moet je ook echt voor jezelf kiezen. Optijd slapen zou misschien kunnen helpen zodat je ondanks de pijn toch wat rust hebt. Je hoofd gedeelte hoger helpt ook
Veel te laat thuis na een avondje uiteten met collega's. Nu lekker naar bed en hopelijk goed slapen. Morgenvroeg naar't CJG omdat zoon (6) een beetje achter loopt in groei. Benieuwd. Als hij nu weer afbuigt, krijgen we een doorverwijzing.
Dadelijk strijken, soep maken van de laatste tomaten uit de serre, buiten borstelen en verder zie ik wel
Ik zit momenteel in de wachtkamer van het ziekenhuis. Vandaag een eerste afspraak met de medisch maatschappelijkwerker. Ik ben benieuwd of zij wat voor me kan betekenen en of we een klik hebben.
Vandaag een dagje vrij en ik ga zo heerlijk naar de kapper en vanavond met mijn man heel chique uiteten! Doen we echt niet vaak dus MEGA veel zin in.
Aan tafel met een boterham met roomboter en speculaas, lekker! Te drukke ochtend en slecht gepland: man was al om 6 uur de deur uit, ik heb mijn haren gewassen en gauw nog was gevouwen en was erin gezet. Daarna zoon pas om 7.30 uur uit bed gehaald en zag toen pas dat het arme schaapje was doorgelekt. Gauw verzorgd en eten gegeven en laten spelen. Om 8.30 uur hem naar de opvang gebracht, wat boodschappen gedaan, was eruit, zijn slaapzak en romper op een kort programma erin, katten verzorgd en nu dus niks. Ik ga misschien vanmiddag naar een restaurant midden in het bos en mezelf trakteren op een lunch en nieuwe Kek Mama lezen. Om 16.15 uur heb ik een afspraak met een verloskundige uit een ander team die ook homeopaat is. Ben heel benieuwd of ik opknap van de middelen. Vanavond wil ik dit was het nieuws kijken.
Ik wou een lage Billy boekenkast in elkaar zetten maar mijn armen zijn te kort om de achterkant recht te houden en tegelijk goed erin te schuiven dus nu ligt ons bed vol onderdelen en zit ik maar buiten wat te lezen Man zn probleem straks, die wou per se een kast in de gang boven
Vanochtend even gauw naar de action gegaan. Verf gehaald en kit. Daarna de plinten geverfd en toen die droog waren er direct op gezet. De oudste 2 zijn inmiddels uit school. N heeft een vriendinnetje te spelen.. C hangt op de bank. Straks de meiden weer ophalen van het kdv.
Vanmorgen groeimeting gedaan van zoontje bij CJG. Daarna beetje huishouden, tv kijken, was opvouwen en nu koken. Vanavond filmpje kijken met man. Hij haalt as we speak wat lekkers voor bij de film.
Ik ben net thuis na een veel te lange studiedag met aansluitend feestje. Kan zulke dingen echt niet meer aan Morgen gelukkig vrij.
Straks wat km's lopen in het AWD en daarna het huis opruimen ivm openhuizenroute voor morgen! Ik krijg de vriendin van mijn dochter te eten, dus extra mijn best doen met koken.
Gaat de jongste eindelijk weer naar school na 4 dagen ziek zijn heeft hij weer mega veel uitval. De oudste ook al.. dacht even lekker een dagje voor mezelf te hebben Straks eerst een was aanzetten en opruimen. Daarna fiets ik richting het centrum om verf voor de muur uit te zoeken en daarna naar de ortho. Ik krijg vandaag een scan om het behandelplan te kunnen bepalen. Vanmiddag wilde ik eigenlijk naar de H&M maar met twee kids thuis die alleen maar blijven gamen als ik er niet ben is dat niet handig.. meenemen heb ik ook geen zin in
Beetje aanrommelen in huis. Vanmiddag met de oudste 2 naar de kapper. Daarna gaan ze allemaal naar hun vader. Vanavond ga ik even langs bij vrienden.
Het huis een beetje aan kant brengen, wachten op de jumbo en daarna inpakken want ik ga een weekend weg met vriendinnen