Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

De Jumbo net geweest. De jongste heeft studiedag, dus ik ga met hem en een vriendje naar de Beekse bergen.

2. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.892
    9.666
    113
    Vrouw
    Vanmorgen om 6:30 opgestaan en de kinderen klaargemaakt voor de opvang. Bij thuiskomst heb ik de hele benedenverdieping opgeruimd, wat een zooi kunnen kinderen toch maken!:roflmao: Daarna ben ik buiten gaan zitten met een kopje koffie en een ontbijtje. Wasje in de wasmachine gedaan. En nu wacht ik op een vriendin die zo hier komt.
    Als ze weg is ga ik even boodschappen doen en lunchen. Verder de hele middag niks!

MamaSofie1 vindt dit leuk.
  3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.033
    18.836
    113
    Vrouw
    Vanmorgen eerst met zoon naar de uroloog in het ziekenhuis geweest, daarna hem bij school afgezet en zelf doorgereden naar m'n werk. Dochter was al bij opa & oma. Vanmiddag uit m'n werk weer door naar de zwemles met de oudste.. Hopelijk horen we vandaag of hij kan afzwemmen binnenkort.

4. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ik zit op dit moment bovenaan de trap te wachten tot m'n benen weer in staat zijn naar beneden te gaan, na een workout op zolder :roflmao:
    Verder bezig in huishouden, straks dochter ophalen van school en samen lekker spelen en knutselen. Vanavond eten bij mijn ouders.

sidmick vindt dit leuk.
  5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.004
    15.038
    113
    R ligt nog ff te tukken voordat we zo de regen vrees ik mogen trotseren om G weer op te halen (tot zijn lol en de wat mindere van mij).

De hele benedenverdieping deepcleaning gedaan, niet mn hobby maar kinderen...:eek:

Intussen overwegen 1 bank weg te doen en 1 of 2 stoeltjes bij te halen. Hebben nu 2x 3 zits ektorp. 1 ervan is inmiddels reddeloos verloren, ook een wasbeurt gaat die hoezen niet meer redden (plus dat overleven ze niet qua slijtage). Mja, wat erbij...

De ruimte is al te klein eigenlijk voor 2 3 zits, zeker met die box er nog bij, maar die box staat nog wel een half jaar ivm katten.

6. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    Mijn geduld aan het bewaken, 1 zit in de 4 maanden sprong en de ander in de 2 is nee fase. Pittig, we komen er wel.

Net boodschappen gedaan.

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Niet veel bijzonders. Huishouden en vanochtend met zoon 2 naar logopedie geweest.

net een armbandje besteld voor mijn dochter. Ze krijgt voor haar eerste verjaardag van ons een gouden armbandje met haar naam erin gegraveerd. Naast natuurlijk speelgoed!

sidmick vindt dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh en nog aan het nagenieten van gisteren. Eindelijk weer eens heel chique met man samen uiteten geweest. Iets nieuws voor gekocht, opgedoft, nieuwe schoenen en samen gewoon een avond weg. Komt met 4 kleintjes bijna niet voor (ja wel eens een hapje eten maar niet dat we er echt zóveel moeite voor doen en zoveel gangen etc).

Het was echt voortreffelijk. De rekening doet een beetje pijn maar het was zo leuk om dit samen te doen!

Luna86, bluedrake en TotalBella vinden dit leuk.
  9. breister

breister VIP lid

9 aug 2019
    5.953
    903
    113
    Vrouw
    Als je het niet zo vaak doet, dan doet de rekening misschien een beetje pijn, maar dat maakt het des te meer waard denk ik zo... Kan me er wel iets bij voorstellen met 4 kinderen.

Neuzeke vindt dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nou exact dat. We hebben gewoon onze avonden hoor, want gebroken nachten hebben wij nooit (gehad) maar toch. Als ze allemaal rond 19.30 op bed liggen dan hebben we nog genoeg op te ruimen en voor te bereiden. Dus hoe je het ook bekijkt, ons leven is momenteel gewoon best ‘vol’. En eerlijk gezegd gewoon ook pittig nu. Van de zomer zijn we verhuisd en dat is me ook tegen gevallen. Dus zo’n avond samen was gewoon écht heel leuk en is het meer dan waard :D

11. breister

breister VIP lid

9 aug 2019
    5.953
    903
    113
    Vrouw
    Je bent even uit je gewone routine, niet thuis. Thuis doe je toch weer meer dan dat je even echte aandacht voor elkaar hebt, want inderdaad opruimen, ontbijttafel klaarzetten, tassen voor de volgende schooldag enz.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  12. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.716
    6.623
    113
    Vrouw
    Planten verpotten.
    Potten schoonmaken.
    Potten uitzoeken welke mogen blijven en welke mogen gaan.
    Morgen potten op mp zetten.

Verder helemaal niks. Nu al kapot. Maar ben dan ook al sinds 10u bezig :rolleyes:

13. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.892
    9.666
    113
    Vrouw
    Er staat een zelfgemaakt pompoensoepje te pruttelen, vlak voordat ik de kinderen ga ophalen gooi ik nog een stokbrood en kaasstengel in de oven. En dan hoef ik de salade alleen nog maar te mixen als de kinderen thuis zijn. Lekker herfstvoer :D

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  14. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.625
    3.975
    113
    Vrouw
    Slapen slapen slapen, en tussendoor een beetje lezen
    Ik heb zelfs 8 oproepen van man gemist :oops:

Heb de laatste tijd weer enorm veel pijn, en slaap slecht snachts, dus mijn lijf moest precies even inhalen vandaag.
    Soms wou ik dat de mens ook aan winterslaap deed:D

owly en MamaSofie1 vinden dit leuk.
  15. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.393
    1.928
    113
    Ik ga de ramen lappen heb net de bank van z'n plek getrokken, dus raam is nu vrij bereikbaar wanneer het de ramen gedaan zijn een randje deco folie aanbrengen en aangezien bank van z'n plek is daarna ook gelijk daar stofzuigen en dweilen en wil dan straks ook nog even de kasten induiken om te zien wat weg kan/naar een ander kan en daarna even kijken wat verder te doen

MamaSofie1 vindt dit leuk.
  16. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.973
    1.308
    113
    Ben je gehackt ofzo? Dit is al de tweede nare opmerking naar tuc toe.

17. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.973
    1.308
    113
    Wij hebben vanmiddag een verjaardag waar we heengaan. Verder niks bijzonders vandaag.

18. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.434
    1.325
    113
    Vrouw
    Onze beddenlakens gewassen en hangen buiten te drogen. Juist zuivere lakens op bed gelegd en mijn elektrische fiets aan het opladen.
    Manlief heeft even wat gedaan in de tuin en die gaat straks werken.

19. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Aardbeienpotten bijwerken, naar de kapper en kleding retour sturen. Vanavond nog visite.

20. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.625
    3.975
    113
    Vrouw
    Wat kleine klusjes en vanavond naar waterlicht, een lichtvoorstelling van een Nederlandse kunstenaar in Maasmechelen. Ben wel benieuwd, iemand toevallig geweest in Nederland?

Deel Deze Pagina