Vandaag niks en hopelijk vlug weer beter. Man is thuis vandaag dus kan hij onze dochter naar school brengen en halen.
Zoon ziekgemeld op school.. hij kwam gisteren al niet fit thuis en was ook wat benauwd. Dus sinds lange tijd weer z'n puffer moeten gebruiken. Vannacht ook weinig geslapen dus dan maar een dag thuis vandaag en morgen zien we weer wel. We hebben net ontbeten.. ik zal zo de was doen. Wat opruimen en poetsen in huis en nog even in de tuin verder met het onkruid vanmiddag moeten we ook nog naar de fysio, even kijken hoe het dan gaat.
Was ingestopt en ondertussen al de 1ste opgehangen. Uurtje voor school gewerkt. Nu ga ik richting de winkel Om 11u vertrek ik met de middelste richting stad ( hij heeft geen school en we gaan wat eten). Om 15u30 halen we de jongste van school 16u30 word ik bij de dokter verwacht. Om 17u30 moet de middelste naar zijn begeleiding ( 30 min heen, 1uur begeleiding, 30min terug) hopelijk kan mijn man rijden . Dat zal het zo wat zijn voor vandaag. Deze avond uiteraard nog eten en de gewone meuk .
Alle bedden afgehaald en wasmachine volgepropt, vloer badkamer gedaan met de stoomreiniger (hemels klusje!!), nu mijn bureau een beetje organiseren en aan het werk.
Ben hier ook aan het wassen, had een hoopje dat de zon zou gaan schijnen maar tot nu toe is het zwaar bewolkt. Ik kijk het nog even aan, en anders gaat het mooi in de droger Verder druk zat met 2 kids momenteel
Gaar opgestaan door onze jongste zoon die vannacht wakker was geworden en echt niet meer kon slapen. Even bij hem gaan liggen zodat hij zijn verhaal kwijt kon maar daardoor was ik klaar wakker.. toen de jongens naar school waren ben ik even terug mijn bed in gegaan. Net de bovenverdieping schoon gemaakt en ons beddengoed aangezet. Nu even aan de koffie. Straks beneden opruimen en dan ga ik even wandelen. Zou eigenlijk gaan sporten vanochtend maar daar was ik te moe voor vanmiddag lekker lui doen, daarna koken en bij de training van jongste zoon kijken.
hier breekt hij af en toe even door (maar ik ben een luie wasser en hier gaat hoogzomer ook de droger aan ) Maar mijn beddengoed buiten laten drogen vind ik dan wel weer fijn en makkelijk dus ga een poging wagen zo.
Hoe bevalt de beugel tot nu toe? En heb je gewone slotjes of doorzichtige? Ik hoor deze maand wat het definitieve plan gaat worden en dan mag ik een afspraak maken om te starten. Ik behandel alleen boven en de verwachting is 6 mnd.. wordt een leuke kerstfoto want ik beugel tegelijk met allebei de jongens
Dat is al meer dan hier, ik heb nu het idee dat het wat lichter is maar meer ook niet. Ik ben juist iemand die graag alles buiten ophangt, dan ruikt het altijd zo lekker
Daarnet een machine was opgezet, mijn man is soep aan het opwarmen die we gaan eten en dan kruip ik weer even in bed. Nog erg verkouden.
Studiedag voor de kids hier. Wel lekker na het verjaardagsweekend van mijn zoon. Hij is al heel de dag druk met zijn nieuwe lego! Ik verder wat poetsen en klein beetje werken. Net boodschappen gedaan
Euhhhh BALEN? Onderweg naar een afspraak met pech stil komen te staan. Gelukkig alles snel geregeld maar ik zit hier echt zo niet op te wachten
6:15 opstaan, zoon wekken 6:30 ontbijt 7:30 andere kinderen uit bed, ontbijt, haren fixen etc. Voor 8u al was opgehangen, nieuwe in de machine en keuken gepoetst. 8u komt vriend uit bed rollen. Ook goedemorgen... Kinderen naar school gebracht Bananen gekocht, Zalando retour weggebracht, tgtg broodpakket opgehaald. Nog een was opgehangen, wasjes opgevouwen, volgende in de machine... Boven was in de kasten, kamers kinderen opgeruimd en hele bovenverdieping gezogen Nu heel even niks en dan de twee jongste weer ophalen.
Soms vergeet ik hem, maar na een controle doet het vaak pijn. Die elastiekjes erbij waren wel irritant en extra opvallend. Ik hoef ze nu alleen nog 's nachts. Beter eet je geen spinazie, haha. Ik moet nog wel 1-1,5 jaar, helaas Een half jaartje is goed te overzien! Ik heb een blokjesbeugel, maar op de voorste 6 tanden boven en onder zit een wit blokje. Spannend voor jou! Heb je een afspraak staan?
Jij hebt nog wel even te gaan, mijn oudste moet hem ook zo lang. Na de controles altijd weer even 2 dagen last maar daarna goed te doen. De jongste krijgt zijn beugel in de herfstvakantie dus ben benieuwd Als ik het plan doorgestuurd krijg dan mag ik een afspraak maken voor het plaatsen. Ergens in november moet lukken denk ik! Ik wil geen ringen om mijn kies (hoeft ook niet gelukkig) en ik kan dan nog kiezen tussen witte of gewone blokjes. Wat zou jij adviseren nu je allebei hebt?
Toch alle was buiten opgehangen, want had geen zin in de droger. En nu schijnt de zon, joehoeee. Met deze temperaturen is het zo droog De peuter wil niet slapen en ik word er gek van, hij heeft het hard nodig. Laat hem mooi nog liggen hoor Om 16:00 uur valt die straks weer om
Zoontje is ziek, die heeft me gisteren volledig ondergespuugd terwijl wij onze bestelling aan het plaatsen waren bij de McDonald's aan zo'n bestelzuil. We zijn maar meteen rechtsomkeert gegaan. Hij heeft liggen spoken vannacht van de koorts en dochtertje is er ook wakker van geworden. We zijn allemaal nogal gaar, dus vandaag een rustig aan dagje. Vanmorgen een wasje gedraaid en aan de droogmolen gehangen. Zoontje even een ochtenddutje laten doen en daarna even een wandeling gemaakt met beide kindjes. Toen was het al weer tijd voor een boterham en de middagdut van zoontje. Die slaapt inmiddels al ruim 2 uur. Slaap is het beste medicijn zullen we maar zeggen. Normaal valt dochter ook 's middags wel in slaap op de bank, maar ze is zich flink aan het verzetten