Kinderen zijn weer naar school, ik heb een wasmachine aangezet, door het huis heen wat opgeruimd, boodschappen gedaan. En nu ga ik net achter m’n computer zitten om te werken.
Potje memory met mn dochter. Ben eindelijk weer eens aan de winnende hand . Haar broertje ligt lekker te slapen
En ook @Magnolia en @Nummer4 Vanochtend is onze dochter geboren! Razendsnelle bevalling weer...van 4.15 tot 5 uur weeën elke 7! minuten, om 5.30 uur eerste thuis controle 6cm, om 06.05 uur in ziekenhuis VO en om 6.45 uur geboren. Wederom was het mentaal niet bij te houden, nu bijkomen in het kraamhotel. Kleine maakt het goed. Dank jullie wel ♥️
Vanmorgen boodschappen gedaan en cakejes gebakken met de kinderen. Rond de middag zijn ze met mijn man meegegaan naar schoonvader om iets leuks te gaan doen.. Ik ben aan de slag gegaan met het uitzoeken van kleding. 3 vuilniszakken vol winterkleding om af te geven bij het leger des heils. Verder nog wat spullen voor de ik-geef-weg hoek uitgezocht en wat op Vinted kan... mooi opgeruimd dus.
Geeft toch niks, je hebt en had wel wat anders aan je hoofd! Geniet van jullie kleine meisje en doe rustig aan.
Vandaag gewerkt tot 15 uur en toen maar weer boodschappen gedaan en nu zo koken. Ben helaas verkouden geworden, keelpijn en zere oren. Voor mij heel lang geleden dat ik verkouden ben geweest, Oudste kinderen helaas ook verkouden. Hoop niet op een ziekenboeg temeer dochter haar SE week ingaat. Flink was sinaasappels ingeslagen en vitaminerijk voedsel en een pak zakdoeken.
Aan het werk geweest en kids naar de bso. Ben om half 1 al naar huis gegaan. Niet fit. Verkoudheid en hoofdpijn. Nog even een uurtje tv gekeken en toen de kids opgehaald. Beetje aangerommeld in huis en boodschappen gedaan. Nu eten aan het koken en vanavond lekker op tijd naar bed.
Kinderen waren naar de bso vandaag, ik ben bezig geweest met m'n studie. Zonet hebben we een begin gemaakt met de Sinterklaas verlanglijstjes. Sinterklaasmuziek aan, heerlijk. Geniet zo van deze tijd van het jaar ❤️