Ik mag zo aan het werk tot 18.00. Voor het eerst in jaren dat ik straks thuis kom en het eten klaar staat nu al zin in
Vanmiddag inchecken in hotelkamer... Daar lekker douchen en chillen, want vanavond naar een optreden van de Jeugd van tegenwoordig! Heel veel zin in!!
Ben nu aan het werk, als ik thuis kom is het stil in huis want man heeft de kinderen naar hun logeer adres gebracht. Dus een fijne avond met man in het vooruitzicht en morgen lekker uitslapen.
Samen met zoon een halloween film kijken. ( hocus pocus 2) We hebben koekjes gebakken en straks ga ik hem schminken. Vanavond gaan we de wijk in met een vriendin en haar dochter
Ik heb vandaag uitgeslapen voor het eerst in het hele lange tijd. Badkamer schoon gemaakt en het huis aan kant. Ondertussen nog een paar afl van de originals gekeken. Straks nog even de kleurplaten van mijn dochter inleveren bij de supermarkt. Vanavond naar vrienden.
We hebben koffie gedronken bij m’n ouders Straks naar de Halloween fright night in de wijk dat is echt fantastisch geregeld hier
Ik ben een weekendje alleen weg en zit in Maastricht. Vandaag lekker wezen shoppen, filmpjes gekeken en net me opgetut voor een fancy diner bij een sterrenrestaurant. Ik zit in een appartementje aan hetzelfde plein, dus kan strakslopend erheen. Lekker aan de wijn en dan terugrollen
^ en ja, ik ben bezig met het wegwerken van kabels en het vervangen van stopcontacten dus nee; het is nog niet af!
Huh, In mijn beleving ben je pas vorige maand ofzo bevallen. Ok dat is overdreven , maar echt nog niet lang
Half 7 nieuwe tijd stond dochter aan ons bed, best netjes! Ze heeft nog heerlijk even bij ons gelegen en daarna zijn we met z'n allen naar beneden gegaan.. nu broodjes bakken voor het ontbijt. Later vandaag misschien nog even de deur uit.
Beetje opruimen van de verjaardag gister, boodschappen doen, en vanmiddag naar mn ouders om spelletjes te doen.
Zeker! Hier had m’n vent de klokken verkeerd omgezet van de kids, hier was het dus 5 uur We gaan straks lekker brunchen met de familie, mijn ouders zijn tig jaar getrouwd dus reden voor een feestje