Ik ben om 745 begonnen met werken. Van 11-12 yin yoga gedaan Nu weer verder werken Vanavond naar de kapper.
Vrijdag is mijn vaste vrije dag en dan ben ik dus altijd gezellig met mijn jongste thuis. 1 op 1 tijd We zijn vanmorgen, zoals vrijwel elke vrijdag, samen naar de stad gewandeld waar we wat kleine boodschapjes hebben gedaan en samen koffie hebben gedronken (nouja, zij Fristi, ik een koffie ). Daaromheen heb ik wat in huis gerommeld terwijl m’n dochter aan het spelen was; 2 wasjes gedraaid, een pan verse kippensoep opgezet en tosti’s voor de lunch gemaakt. Over ruim een uur halen we de 2 oudsten van school. We beginnen het weekend traditiegetrouw met een gebakje met z’n allen (man werkt thuis op vrijdagen). Omdat we zondag de verjaardag van onze zoon vieren en dan natuurlijk ook een taart hebben, hou ik het gebakje van vanmiddag even simpel Ik heb een cake bij de bakker gehaald en de kinderen mogen straks elk zelf een plakje versieren met slagroom en wat verschillende toppings. Daarna willen ze vast in de tuin spelen of een film kijken oid Vanavond na het avondeten wil ik nog even een lekker stuk wandelen met z’n allen, zulk lekker weer! Als de kinderen op bed liggen maak ik alvast de cakejes voor de school- en BSO traktatie van onze zoon. Makkelijk om in te vriezen en dan hoef ik ze volgende week met z’n verjaardag alleen maar gauw te versieren
06.30 wakker geworden, 7u baby uit bed gehaald en bij ons in bed nog even kroelen. Ontbeten, spelen met baby, baby dutje van 30 min en ik spullen klaargemaakt. Half uurtje gereden naar mijn tante, daar thee en taart, L banaan en boterhammen en weer een half uur teruggereden. Lastig zo in die korte wakkere periodes. Bij thuiskomst L in bed, sliep netjes 30 minuten nu ligt ie wakker in bed, ik heb snel spaghetti van gisteren gegeten als lunch. Nu proberen niet gefrustreerd te raken van het korte dutje. Direct baby uit bed halen, flesje, en dan kroketten halen voor vanavond . Dan spelen met L, weer 30 min slapen zodat ik snel zijn avondeten kan koken en dan kan L dineren. Dan wij eten, dan 45 min investeren om L in slaap te krijgen (lang leven de sprongetjes) en dan rond 7u slaapt L eindelijk. Wij bankhangen, serie kijken en om 21.30 uur naar bed. Wat een geweldig leven hebben we toch sinds baby
Nog ff mn pauze houden met een bakkie in de zon. R wordt zachtjes aan wakker. G komt straks uit school (mn moeder wilde haar ophalen dus vandaag echt luxe hier!!!) Vanmorgen in huis geklust (als in wat kleine aanpassingen maken in de gang), dat is weer een klusje minder, boodschappen zijn bezorgd intussen, Oordopjes gevonden die we wilden (voor t zwemmen van G) Morgen de schuurlamp eens doormeten en dan zien of t een nieuwe wordt of dat ik m verantwoord kan maken. (Probleem is niet t bolletje)
Vanmorgen dochter naar school gebracht, met de verloskundige gebeld, naar de huisarts geweest, Vinted pakketjes weggebracht, ramen binnen allemaal gelapt, verder rustig aan gedaan. Net geluncht met dochter, lekker buiten, en nu weer rustig aan in het zonnetje. Wil eigenlijk alle buitenramen beneden nog even lappen
Straks kinderfeestje van mijn jongste. 8 jongens over de vloer, naar de film Mario Bros en daarna bij ons patatjes met een snack eten en vanavond bankhangen
Vanochtend begon zoals elke vrijdag met de weekboodschappen. Daarna mocht ik me voor het eerst melden bij de wagen van het bevolkingsonderzoek borstkanker. Mensenkinderen wat was dat pijnlijk zeg Daarbij had ik ook nog de pech dat het klierweefsel wat verder richting mijn oksels loopt waardoor ik nog 2 extra foto's moest. Dus 6 in totaal i.p.v. 4 Gelukkig waren ze technisch gezien wel goed gelukt dus er hoefde in ieder geval niets over. Daar ga ik nog wel een paar dagen last van hebben, vermoed ik. En verder moet er nog gepoetst worden vandaag. Dat zojuist even onderbroken voor lunch buiten in het zonnetje met mijn man (die thuis werkt). Nu moet ik me ertoe gaan zetten om te gaan stofzuigen. Er komen wat wolken aan en zonder zon is het niet zo lekker, dus dat zal de stok achter de deur zijn daarvoor. Om 14 uur zoon ophalen van school en om 16.00 moet hij tennissen. Daarna hoeft er niets meer. Dochter wil vanavond koken, dus da's lekker.
Vanmorgen opgeruimd, was gedraaid enzo. Daarna bak koffie bij mijn moeder gedaan. Daarna jongsre zoon opgehaald van school, dieren eten gegeven, gegeten en nu hang ik even op de bank tot man thuis is en dan ga ik een weekend weg met vriendinnen
Beetje werken (ben zelfstandige), tussendoor wasjes draaien en vaatwasser uitpakken, en meer werkontwijkend gedrag (online shoppen en hier lezen). Over een half uurtje boodschappen doen en de kids van school halen.
Ik werk vanuit huis vandaag, ben extra vroeg begonnen (half 7 ), want vanmiddag moet ik met de jongste mee voor haar HPV-vaccinatie. Vanavond gaan dochter en ik met een vriendin en haar dochter wandelen en daarna hebben we hapjes- en filmavond.
Iedere ochtend nadat ik zoon naar school heb gebracht, ga ik een half uur hoepelen met een fitnesshoepel (voor de tv ) Daarna de was, boodschappen, e.d. Vanavond gaan we fancy uit eten, dus heb net mijn nagels gedaan, zodat ze matchen met mijn jurk. En ik ga zo alvast aan het eten beginnen voor de kinderen. Dan hoef ik het straks alleen nog maar in de oven te schuiven.
Ik ben nu de schone afwas aan het opruimen. Maak zo het aanrecht schoon en leeg, zodat we (kinderen en ik) koekjes kunnen gaan bakken. Ik begin er ieder jaar een beetje vroeg mee, zodat er geen haast is de laatste dagen van ramadan. Het is de bedoeling dat we iedere dag één soort koekje (binge)bakken.
Vrijdag is mijn vrije dag. Toevallig begon mijn man de dag met thuis werken, dus om 7 uur haalde hij onze zoon uit bed, heb ik voor ons allemaal ontbijt gemaakt en heb ik zoon de fles gegeven. Ik was lui (laat thuis gisteravond), dus toen zoon van 9 tot 10 uur ging slapen, ben ik terug naar bed gegaan. Tijdens zijn tweede slaapje heb ik twee verdiepingen gestofzuigd en was weg gevouwen dat is hier een never ending story . Nu eet ik een ham kaas croissant en geniet ik van de rust en stilte die nog max 30 min duurt. Vanavond gaan we met vrienden uit eten: zin in!
Ik lig op bed samen met de jongste, te kijken naar een stapel schone was die helaas zijn eigen niet opruimt.
Vanochtend van 7 tot 12 gewerkt, daarna met mijn man geluncht. Zonet de laatste planten in bakken gezet, decoratie opgehangen in de tuin en anti groene aanslag enzymen deels gespoten. Nu lekker even in de zon genieten. Over een kwartiertje zelf sporten en dan de laatste PT klant van vandaag en dan heb ik dus weekend. Vanavond lekker flammkuche eten en dan vroeg naar bed.
Vanmorgen met partner naar de 20 weken echo geweest. Daarna zijn we gaan shoppen en hebben we even een Brammetje gehaald. Zo weer douchen. Daarna komen de kinderen al redelijk snel uit school. Ik moet ook nog even wat was doen. En dingen klaar maken voor het weekend. Vanavond gaan de jongens naar de nieuwe Mario film. We zijn er nog niet over uit wie mee gaat.
Vrijdag werk ik altijd. Vind het een heerlijke dag om te werken. Vandaag al de hele tijd bezig geweest om 120 patiënten te benaderen voor deelname aan een studie. Moet er nog 80, maar die ga ik maandag doen. Nu nog even allerlei mail wegwerken die deze week zijn blijven liggen. Nog een overleg met leidinggevende staan en dan op tijd naar huis i.v.m. voetbal van de jongste. Goede stok achter de deur om het op vrijdag niet te laat te maken op het werk. Eten staat altijd al klaar, dus dat is ideaal. Na de voetbal plof ik op de bank of ik ga nog een rondje (hard)lopen.
Uitzieken Begin eindelijk een beetje op te knappen (3 dagen ziek vind ik echt verschrikkelijk lang ) Heb net kippen groentensoep opgezet. Straks even naar buiten de zon in. En daarna gesprek met behandelaar van zoon. Is gelukkig online. Dus geen stress van ergens heen moeten, wachtkamer etc. Maar gewoon rustig thuis. Dat is al vermoeiend genoeg momenteel.
Op vrijdag heb ik altijd vrij, vanmorgen dus lekker uitgeslapen en rustig wakker worden. Wasje gedraaid en daarna een uur met de hond gewandeld samen met de kinderen. Daarna samen met de kinderen naar de bakker gelooen en daar wat lekkers gehaald voor ons allemaal. Nu ff op de bank en straks nog even naar de drogist voor wat spulletjes. Vanavond lekker serie avond met de oudste.