Ik heb me net klaargemaakt voor een festival. Zo even gauw geld wisselen bij de winkel en dan die kant op.
Ah leuk! Dit was dus echt de overdracht? Ik kijk er ook naar uit. Nog iets meer dan een maandje hier.
Druk en chaotische dag. Slecht geslapen ook. Werken, inpakken voor de vakantie, spullen klaar zetten voor de vrij markt morgen, boodschappen, wassen en nog ook nog wat poetsen pfff. En de Kids die hier nog rond lopen.
Ik wou even gaan liggen, lag wakker van 2.30 tot 5. Alleen mijn buik is daar niet mee eens. Blijf maar spugen, buik er zit niks meer in! Nu rillend op de bank, zoon kijkt tv.
Vanmorgen na het ziekenhuis geweest oa gynaecoloog. Als man klaar is met werken eventjes nog na de etos en appie en vanavond lekker makkelijk patat eten ben gaaaaar
Bedankt! Het is gelukt om de paracetamol binnen te houden. Net ruim 1 uur mijn ogen dicht gedaan. Zonder al teveel buikpijn kunnen slapen. Onze kater is de hele dag mij in de gaten aan het houden. Geeft veel kopjes en ligt nu tegen me aan. Mijn persoonlijke kruik. Zo wat proberen te eten.
Ik heb sinds een klein uurtje vakantie Dat gevierd met een biertje. Resultaat daarvan zie je hierboven
Hahah ook maar eens testen. Niet vandaag, ben al lang blij dat de beschuit en wat thee nu blijft zitten.
Op de bank onder een kleedje met een kopje thee. Was een lange dag aangezien zoonlief het een goed plan vond om de dag vandaag om 05:00 al te beginnen