Rustige opstart met beide kindjes gehad. Ze zijn nu samen aan het dansen en zingen op Juf Roos. Ik geniet van mijn warme koffie. In de tussentijd heb ik wat ingrediënten klaargezet voor de appel-havermout koekjes die ik straks ga bakken samen met mijn dochtertje zodra zoontje in bed ligt voor zijn middagdut. Ik hoop ook nog ergens op een droog moment vandaag, zodat we nog even naar buiten kunnen voor een wandeling, dat breekt de dag zo lekker!
Ik zit te wachten op de cardioloog, deze moet namelijk ook zijn plasje over het mri verhaal doen. Daar na door naar de icd technicus en hoop ik een stuk sneller onder de mri te kunnen, dat is de doel van de neuro ook. Dan de jongste halen en met hem naar de logopedist.
Vandaag ga ik flink opruimen en dan een rondje kringloop en afvalstation. Ook ga ik Vinted, mp en de weggeefhoek aanvullen. Zoon loopt folders maar krijg elke keer veel te veel.. en dat nemen ze dan weer niet mee terug. Dus ik ga straks alles scheiden zodat het vanmiddag mee kan. Picnic komt ook nog ergens… Straks ook nog even koffie drinken bij mijn moeder. Is er al even niet van gekomen door mijn nieuwe baan.
Hier gestreken, de was terug in de kasten gedaan, aardappelen geschild, vuilnis opgeruimd, drinken koud gelegd in de koelkast, diepvries beetje nagekeken, boodschappenlijstje gemaakt voor volgende week. Nu eventjes rust met een kopje thee