Dat is inderdaad zo maar gezien het matige herstel zou ik het echt na laten kijken. Mijn man dacht het destijds ook en die had vaker een zweepslag gehad met de tennis maar zijn kuit werd dikker en pijnlijker en toen toch een volledig ruptuur. Heeft daar week mee rond ( gelopen) waren met vakantie in Frankrijk en hadden geen zin om aldaar een arts te bezoeken omdat het 'maar "een zweepslag was De huisarts kneep in zijn achillespees en die voet bleef echt als een dood stuk vlees liggen. Zag er zo raar uit.
Haha mooi zo maar bij matig herstel sws een arts bezoeken. Na een week mag je echt wel wat herstel verwachten.
Spontaan de avond vrij gekregen en ex is met dochter weg dus mama heeft een avond VRIJ! Ga over een klein uurtje naar een vriendin, gezellig horror films kijken met een wijntje en een hapje. Met de bus heen en vanavond/vannacht met de bus terug zodat ik nergens naar hoef te kijken. Om 10:30 wel weer werken morgen dus niet al te gek maken, maar heerlijk even geen werk!!!
Ja was echt zo lullig. Ook gewoon bij een voetbal wedstrijdje en een kleine uitstapbeweging. Wel net zoals bij een zweepslag alsof je van achteren wordt aangetikt bij je kuit. Daarom dacht die eerst aan een zweepslag omdat die dat eerder had gehad maar hier werden de klachten alleen maar erger, zwelling en echt heel pijnlijk bij lopen. In Nederland 4 weken gips en toen revalideren onder begeleiding van een fysio om weer sterker te worden in dat been. Had ook een periode een soort van klapvoet en er zat echt een deuk in zijn kuit. Is nu 5 jaar geleden en hij is uiteindelijk gaan hardlopen en dat doet die nog steeds. Alleen als die moe is dan zie je weleens dat zijn been een beetje mankt maar dan spreek ik hem daarop aan De kuit is nog wel steeds dunner dan zijn andere kuit.
Ik hier zweepslag tijdens het hardlopen, moest mn vriend bellen dat ie me moest komen halen kilometers verder weg. Heb er maanden mee gezeten dat ik niet kon hardlopen, maar gelukkig geen achillespees dan!
Vond het al heel wat dat ik vandaag normaal kan lopen. Had gelezen dat het best even kon duren. Moet wel nog rust houden tussendoor anders zeurt het. Nu lekker een elektrische deken.
Wat niet, eerst bij kunstschaatsen gezeten vanochtend vroeg dat doet dochter. Daarna huishouden, dochter naar kinderfeestje brengen/ halen. Daarna bij mijn werk sint maarten lopen, daarna bij vriendin in de wijk en als afsluiter bij ons. En nu ben ik moe ben ook niet fit, dus vroeg naar bed moet morgen werken.
Heerlijk aan het genieten van mij elektrische deken. Dat is zo heerlijk. Tot vandaag gewoon een dekentje gepakt want dan kan de kat er op liggen. Met hele grote tegenzin liggen de katjes er net naast. Aan het proberen ligt het niet
Werken tot half 3. Daarna nog even wat boodschappen halen. Uurtje slapen op de bank, de nacht was kort. Rond half 7 komen de kinderen thuis.
Misschien wel een pyjamadag We hoeven niks buiten de deur. Dochter wil aan haar surprise werken en ik ga nog wat foto’s bewerken. Picnic komt straks de boodschappen bezorgen. Verder nog een paar wassen draaien in de hoop dat ik ze buiten kan ophangen.
Ik heb beloofd pannenkoeken te bakken vandaag dus dat ga ik voor de lunch doen.. en ik wil nog even naar de action, denk dat ik de kinderen mee neem en aansluitend bij de kinderboerderij stop. Kunnen ze mooi hun energie kwijt daar in de speeltuin.
Met zoon naar kindercollege. Niet zoals gepland in het Watermuseum want dat is..... overstroomd Daarna gaat dochter een paar uur naar een vriend, die moet gebracht en gehaald. Verder proberen met zoon de reorganisatie van zijn boekenkast af te maken. Hij begint eindelijk op zijn moeder en zus te lijken met een te volle boekenkast. En alles moet op zijn kamer blijven, de bibliotheek elders in huis is blijkbaar te ver lopen
Ik heb vandaag heerlijk bij het zwembad en strand gelegen. (Ben in Thailand waar het 31 graden is ) Heb bij het strand een uur lang een massage gehad met geluid van de ruisende zee op de achtergrond. Zo douchen en dan kijken waar we een hapje gaan eten.
Zoon heeft heerlijk uitgeslapen tot 10:00 mijn man is even buiten de deur en wij zelf zitten nog lekker in ons Pyjama, gaan zo even broodje eten dan aankleden en tegen die tijd is papa weer thuis en dan gaan we even naar darteldome toe kijken hoe zoontje het daar vindt en vindt hij het niks dan is er nog een natuurgebied aangrenzend dus dan kunnen we nog wandelen anders
Man is naar voetbal, oudste ligt nog in bed, jongste is bij m’n ouders. Ik heb m’n lunch gemaakt en zit een suffe kerstfilm te kijken. Heerlijk zo de zondag opstarten. Geen idee wat de planning verder wordt, zit nog een was in de machine en er moet er nog 1 opgevouwen worden. En de rest hangt ook wel af hoe laat de jongste weer thuis komt.