Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.887
    9.395
    113
    Gelderland
    @duitshollandsmeisje, succes straks! Ik had er de eerste paar uur echt last van maar daarna ging het met pijnstilling al snel beter. Blijf de plek goed dichtbijten op het begin en laat de stolling daarna zitten. Ik was zo eigenwijs om er aan te gaan frutten en had daardoor een nabloeding. Vanmiddag rustig aan doen!

duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  2. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    oh bah dat klinkt naar haha...
    ik heb al eens 1 kies laten trekken in mn onderkaak.. nu zelfde kant maar de bovenkaak.. hij is er al helemaal uit gelukkig maar hij word juist enorm lang omdat hij de onderste missende kies aan 'het zoeken' is. Onderkaak is al zo lang geleden dat ik niet meer weet hoe dat was.. maar kan me niet herinneren dat ik er veel last van had. Die was er ook zo uit gelukkig.. dus hopelijk nu weer zo een ervaring. Ben wel mega zenuwachtig maar ja, ik haat de tandarts...

3. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.436
    1.325
    113
    Vrouw
    Dadelijk vertrekken naar de gynaecoloog. Babydate :o::o:

Maan14, Megara, NiVa0230 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.887
    9.395
    113
    Gelderland
    @duitshollandsmeisje, Ahh als hij er zo uit te halen is dan heb je een grote kans dat het meevalt. Mijn zoon moest helaas 2 kiezen trekken voor zijn beugel en liep dezelfde avond weer te voetballen. Ze gingen er ook heel makkelijk uit. Ik word ook niet blij van de tandarts maar het viel me toen alles mee.. ik had er gewoon van af moeten blijven naderhand :p

duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  5. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    oh ja ik ken dat... ik zit al dagen met mn tong langs mijn kies te gaan die straks eruit is hahaha dus hopelijk kan ik me ook een beetje inhouden

6. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.139
    3.217
    113
    Vrouw
    Tot 17 uur samen met S. Gister al andijviestamppot gekookt voor vanavond, was is bij, huis is schoon, dus tijd om te knuffelen, beetje mee te slapen en tv te kijken.

7. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.719
    6.624
    113
    Vrouw
    Met de Franse slag door het voorhuis (het is schoon maarja...) en zometeen toilet en badkamer nog een sopje geven, vloer dweilen en opruimen in het achterhuis (domein kinderen).

De box soppen en op zn plek zetten en dan de jongste weer ophalen uit school. Middelste had een enorme tantrum vanmorgen dus ik heb zo de deur achter me dicht getrokken toen ik de jongste naar school bracht. Te druk weekend gehad. Vandaag helpt ze me mee opruimen.

Ohja, ziekenhuis tas eindelijk eens inpakken, blijf het maar uitstellen :roflmao:

Maan14 vindt dit leuk.
  8. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.532
    864
    113
    Vanochtend wat wassen gedaan en wat opgeruimd, boodschappen bestelling die morgen bezorgd wordt afgerond. Ik probeer mijn energie een beetje te sparen, het wordt een drukke week. 3 separate tandartsafspraken, een schoolgesprek, een afspraak bij de Dermatoloog voor oudste en mijn man is de volledige zaterdag weg. Bovenop alle reguliere dingen.Dus nu even een beetje forummen en relaxen.

9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.037
    18.837
    113
    Vrouw
    Pfft nee meen je niet.. waar was ze uiteindelijk?

10. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.037
    18.837
    113
    Vrouw
    Vanmorgen wat langer kunnen liggen.. oudste heeft de hand, mond, voet ziekte overgenomen van z'n zusje en had er flink last van, vooral in z'n mond dus heb hem ziekgemeld.
    Ik ben nog naar de winkel geweest voor een paar boodschappen, de was gedaan en boven gestofzuigd.
    Daarna samen met de kinderen aan tafel gezeten en een sint kleurplaat gekleurd met sint muziek erbij uiteraard. Nu vermaken ze zichzelf even en zal ik zo de was ophangen en nog een was vouwen.
    Verder een wat saaie, regenachtige dag.

11. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Dat had ik al met de foto’s maken, schrok me rot toen Haha. Maar het gaat echt heel snel dat het iig toonbaar is.

Luna86 vindt dit leuk.
  12. Prjbt

Prjbt Fanatiek lid

28 jun 2022
    1.116
    1.191
    113
    Vrouw
    Moe op de bank liggen en veel huilen. Het is even op vandaag.

Tussendoor nog wel 2 wasjes gedaan en opgevouwen en de kids naar school gebracht. Die mag ik zo weer gaan halen.

Vanavond nog een zwemles of een majorette training. Even kijken hoe ik me voel...

13. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.008
    15.040
    113
    @Spectre
    Op zoek naar een bankje om te gaan zitten...Even iets pedagogisch onverantwoord herhaald welke regels we hebben en WAAROM.

Na een kwartier zoeken begon ik t redelijk benauwd te krijgen. Gelijk al gezegd "hoop dat je nu goed genoeg geschokken bent dat je wél de regels volgt anders loop je aan een polsbandje mee tot je 12e"

Spectre vindt dit leuk.
  14. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Werken.
    Daarna een afspraak met de juf van C.
    Waarschijnlijk blijft C vandaag thuis bij mijn moeder, ze heeft de 5e ziekte en word er enorm mee gepest op school. Dat kan ze echt niet hebben momenteel.
    Mijn moeder daarna weer even thuis brengen.

15. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.719
    6.624
    113
    Vrouw
    Werd om 5u wakker dus maar opgestaan. Serie gekeken, ontbeten, vaatwasser uitgepakt en lunches klaargemaakt voor de kinderen.
    Nu wachten tot iedereen beneden komt om te ontbijten.

Straks de jongste twee naar school brengen en nog wat aanrommelen in huis.

16. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.008
    15.040
    113
    Kuchelende G op de bank zo naar school brengen, werken, oogmeting (zelf) en verder werken.

Intussen duimen gekruisd houden dat school niet belt dat er iemand opgehaald moet worden...al kan je er donder op zeggen.

17. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.436
    1.325
    113
    Vrouw
    Thuis opruimen en poetsen. Straks komt mijn mama op bezoek dus tussendoor ook even iets lekkers bakken!

18. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.139
    3.217
    113
    Vrouw
    @Nummer4 heb het zo met je te doen. Die slapeloosheid, zoveel te doen in huis en voor de andere kinderen, nesteldrang. Sterkte! Ik voelde me instant beter na de bevalling (geen maagzuur meer, geen dikke enkels, los van de baby beter slapen etc.) hoop dat jij dat ook mag hebben!

Hier met zijn 4-en de dag begonnen in ons bed. Man heeft zoon verder verzorgd en aangekleed, ik onze dochter met een kattenwasje gewassen en aangekleed, zelf gauw gedoucht en een was erin gezet. Toen was het pas 7.15 uur :eek:. Man en oudste zijn toen vertrokken, gelukkig wilde S lekker slapen, dus ik heb gerommeld in huis (katten verzorgd, gedweild beneden en wasmand vol leeg gevouwen). Nu zowaar tijd om te ontbijten, thee te drinken en een kerstfilm te kijken, totdat S weer komt. Verder lekker knuffelen samen en misschien nog even slapen tussendoor. Tot 17 uur dus relatief rustige uurtjes.

Nummer4 vindt dit leuk.
  19. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Vanmorgen kind naar de opvang gebracht. Boodschappen gedaan, langs de DM geweest, langs de apotheek geweest voor nieuwe neusspray.
    Daarna thuis vaatwasser uitgeruimd, ingeruimd en weer laten draaien.. 2 wasjes gedaan. Kind weer opgehaald en zometeen spelen met een vriendin bij een open treffen met ouders en kindjes. Daarna mcDonalds!

20. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.913
    3.110
    113
    Dinsdag is onze relax ochtend, man begint later want zijn opleiding dag en is vaak vroeger klaar. De jongens samen aan kunnen kleden en klaar kunnen maken en de jongste afgezet. En gehaald. Net samen een treinbaan gemaakt en pepernoten gebakken. :D

owly vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina