Ik heb wel een testje gedaan maar die is negatief. Vandaag voel ik me gelukkig wel een stuk beter maar laat met opzet ook veel liggen. Het huishouden staat op een laag pitje, dat loopt toch niet weg en heeft geen prio. Ik doe echt enkel wat nodig is, bevalt me prima
Vanmiddag de kinderen opgehaald, bezoek gehad ivm verjaardag jongste. Vaatwasser uitgepakt, ingepakt, al weer klaar (straks alles opruimen) Nog drie wasjes gedraaid, eten gekookt, gegeten... Koffer ingepakt (werd tijd) Babybedje opgemaakt (werd ook tijd) Straks komen de boodschappen, die nog opruimen en dan ben ik wel klaar met vandaag. Hoop op minder gechagerijn morgen Stomme hormonen.
Kinderen naar school brengen. Met D naar mijn moeder, die moet gebak halen voor der werk maar heeft nog steeds geen auto. Einde van de ochtend met D naar de anesthesist. Daarna breng ik haar op het kdv, ze houden gelukkig een bordje eten voor der apart. Vanmiddag een werkoverleg tot 15:00 uur.
Lesdag op kantoor van 9:30-16. Dat was het wel. Oh rond 19:30 worden de boodschappen bezorgd, dus die opruimen. Vanavond lekker languit op de bank onzin tv kijken (kardashians, reünie van selling sunset en real housewifes of Amsterdam).
Ik zit aan de koffie en heb net ontbeten. Moet zo werken tot 13.00. Daarna met allebei de jongens naar de ortho, gelukkig kunnen ze tegelijk Daarna ga ik koken. Ook nog even een wasje aanzetten en opruimen en dat was hem voor vandaag.
Kids naar school gebracht. 3 wassen draaien. Nu erwtensoep aan het maken. Straks een taart bakken. Vanmiddag met mijn dochter naar een open dag van een middelbare school Verder nog wat grey's kijken. Ben inmiddels in seizoen 14 dus ik heb nog even te gaan
gisteren uiteindelijk een goed gesprek met mn manager gehad. dus dat was fijn. Thuis ook een betere middag dan verwacht. Ik heb mijn positieve energie gebruikt om lekker wat dingen schoon te maken en een wasje te draaien. De boodschapjes kon ik nog precies doen tussen het naar huis rijden van mijn werk en ophalen van de kinderen. ik heb inderdaad maar even makkelijke maaltijden bedacht, zodat dat in iedergeval snel klaar is. en niet nog extra last geeft. Oja en tijdens het sporten gister van mijn jongste heb ik zelfs nog een rondje hardgelopen, heerlijk even dat momentje voor mezelf genomen Vandaag is weer een werkdag, vanmiddag zijn de kinderen op de BSO, en die is nog tot 18.30 open. dus geen stress vandaag. en we eten ook weer iets makkelijks!
Vanochtend geholpen bij het schoolontbijt. Daarna een stukje gewandeld. Inmiddels al 8 weken achter elkaar 10.000 stappen per dag gezet . Toen op kraamvisite. Thuis geluncht, even tv gekeken, boodschappen gedaan en de kinderen weer opgehaald. Thuis wat opgeruimd, was aangezet. Net de oudste naar voetbal gebracht, snel weer naar huis want de jongste is dan alleen thuis. Die heeft geen zin om mee te moeten fietsen, wat ik wel snap, maar laat hem het liefst niet lang alleen... Over een half uur kan ik de oudste weer gaan ophalen. Blijf lekker heen en weer aan het fietsen (en dat op maandag, woensdag en donderdag). Daarna snel eten maken. De kinderen ploffen daarna op de bank voor de tv denk ik en dan ga ik de woonkamer nog even afstoffen. Als de kinderen op bed liggen, ga ik lekker netflixen denk ik.
Ik ben jarig vandaag Maar geen visite en de kids vliegen overal heen dus geen feestelijk gevoel. Mijn man en in gaan wel samen lunchen vandaag want hij werkt thuis
Gefeliciteerd! Hopelijk ga je je nog een beetje jarig voelen. Samen lunchen is in ieder geval gezellig
@Prjbt, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk wordt het toch een gezellige dag vandaag.
Ik heb een heel druk programma. Dochter op school afzetten en cadeautje voor een vriendin kopen. Dan door naar mijn vader die vandaag 70 wordt, even 2 giga cijferballonnen in zn voortuin vastmaken Vanmiddag op school de sintversiering erin hangen. Vanavond naar die vriendin van het cadeautje, want die is ook echt jarig vandaag.