Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Nu nog even genieten van de rust voor ik de deur uit moet (man en dochter liggen nog in bed, jongste was onverwachts vrij vandaag en logeert bij haar beste vriendin)
    Vandaag weer dagje les op kantoor, bijna weekend. De dagen vliegen wel echt voorbij. Vanavond jongste naar Acro brengen, en ik hoop dat ik mezelf dan naar de sportschool kan slepen.

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd en een hele fijne dag! Geniet van de lunch samen.

Prjbt vindt dit leuk.
  3. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Nog steeds ziek zijn! Vannacht gelukkig voor het eerst weer kunnen slapen, dus hopen dat er nu een beetje een stijgende lijn in komt.

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.275
    23.394
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Gefeliciteerd! :)

Prjbt vindt dit leuk.
  5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.429
    10.357
    113
    Hieperdepiep hoera!

Prjbt vindt dit leuk.
  6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.883
    9.395
    113
    Gelderland
    Mijn zieke kind gooit mijn planning in de war.. altijd even schakelen als er eentje onverwacht thuis is :oops:

Ik ga eerst opruimen, dan de was aanzetten en daarna boodschappen doen. Tussendoor nog even fruit verzorgen.
    Vanmiddag bankhangen en ik wil wat dozen uitzoeken/sorteren en weggooien. Vanavond moet ik werken.

7. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.139
    3.216
    113
    Vrouw
    @Prjbt van harte gefeliciteerd!

Ik zit beneden samen met onze zoon. S. ligt boven te slapen en man werkt op zolder. Man begon de dag met S een fles geven, zodat ik kon douchen, haren wassen, luiers aanvullen (boven en beneden), katten verzorgen, was erin zetten, kerstboom verlichting aandoen, radio en kleertjes klaarleggen voor S (wil haar voor haar volgende voeding even wassen). Heb er gevoelsmatig al een dag opzitten :D. Man en ik zijn een zoveel beter team bij S dan we bij N waren. Beter op elkaar ingespeeld, sneller verwachtingen uitspreken en betere afstemming.

Vandaag zorg ik voor onze kinderen met op de achtergrond de lijst van je leven op Q en vanavond staat TMS op het programma en HPP moeten we ook nog terugkijken.

Prjbt vindt dit leuk.
  8. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.450
    372
    83
    in een huis
    Net kids naar school gebracht en gelijk boodschappen gedaan. Nu snel even het huis aan de kant en om 10 uur komt een vriendin op de koffie. Kinderen zijn vroeg vrij, we eten een broodje knak. Oudste heeft nog dansles. Vanavond lekker op de bank met man, wijntje en wat lekkers! Dan is het weer weekend!

9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ben vrij vandaag. Kinderen naar school gebracht, nu huishouden met Spotify aan ;) Straks alvast wat Sinterklaas en Kerst cadeaus inpakken, dat naar zolder brengen. Vanmiddag kinderen weer ophalen, nog even op jongste nichtje van 2 passen. Einde vd middag naar een meubelwinkel om banken te bekijken. Die van ons is echt aan vervanging toe :D Jammer ;):roflmao:

10. breister

breister VIP lid

9 aug 2019
    5.958
    903
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd!

Prjbt vindt dit leuk.
  11. Omaaatje

Omaaatje Niet meer actief

1 kind de deur uitgewerkt en toen weer terug gekropen in bed. 2e kind slaapt nog, is ziek maar wil vanmiddag perse wel naar 1 blokuur toe.
    Man heeft gisteren zijn zzp contract opgezegd en hoefde per direct niets meer te doen (feit dat hij niets te doen had was ook reden van zijn frustratie) dus die slaapt ook nog wel even denk ik, en gaat daarna een nieuwe klus zoeken.
    Ik moet zo even naar de bakker en vandaag de oudste nog helpen met een werkstuk en denk dat we ons vanavond op de Lego storten, hebben afgelopen week via marktplaats allerlei oude sets gekocht. Maar eigenlijk is iedereen gammel en ziekig en vooral heel moe, dus het kan ook een avond voor de kachel zitten worden...:p
    Stuur dit weekend man met jongste naar de dierentuin, hebben wij hier ook ff rust, dochter heeft komende week nog een belangrijke toets.

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Gesprek bij mijn detacheerder, dan even thuis rommelen. En dan naar de kroeg voor een avondje klaverjassen en tussendoor daar eten.

13. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.973
    1.308
    113
    Gefeliciteerd!

Prjbt vindt dit leuk.
  14. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Kinderen naar school gebracht.
    Op vrijdag doe ik altijd de hele bovenverdieping opruimen, stofzuigen en de bedden verschonen.
    Ondertussen zat D in bad te spelen.
    Het nieuwe hok voor de hamster kwam binnen.
    Daarna gelijk spul gehaald om het nieuwe hok klaar te maken.
    Langs de fietsenzaak gegaan om een afspraak te maken voor N zijn fiets.
    en gelijk langs de witgoed zaak om een reparatie afspraak te maken voor de koelkast.
    Hok van de hamster klaar gemaakt, hamster in zijn nieuwe hok gebonjourd.
    Nu aan het wachten tot de oven klaar is , dan kunnen D en ik worstenbroodjes eten.
    D gaat daarna naar bed en ik ga de oude hamsterkooi leeg halen en opruimen.
    Daarna even met de benen omhoog voordat de kinderen thuis komen.
    Ze gaan dit weekend extra naar hun vader , nog even afwachten of ze vandaag al gaan of morgenochtend.

15. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.434
    1.325
    113
    Vrouw
    Met mijn liefste man gaan lunchen en bij zijn ouders op bezoek geweest. Straks F van school gaan halen, haar naar mijn zus brengen en wij hebben een theatervoorstelling. Date avond met manlief :o:

16. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Straks even een rondje wandelen, verder wat in huis rommelen. Vanmiddag ergens de jongste bij haar vriendin ophalen, die was nog een nachtje blijven logeren.
    Op tijd avondeten, vanavond ga ik met de jongste naar Flemming.

Luna86 vindt dit leuk.
  17. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.545
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Net even een paar boodschappen gedaan. Straks 1 muurtje op de kamer van mijn jongste dochter schilderen. Zij wil graag dat 1 muur een andere kleur krijgt. Mijn gezin is vanaf half 12 de hort op en komen pas laat in de avond weer thuis. Het is dan ook mijn bedoeling om de muur vandaag 2 keer te schilderen. Verder ga ik eens beginnen aan het sinterklaasgedicht voor het lootje wat ik heb getrokken. Voor de rest denk ik rustig aan doen.

18. tuc

tuc Niet meer actief

Zometeen naar de stad voor een nieuwe bril voor de oudste. Daarna lekkers klaar zetten voor de intocht op tv. En door naar de stad om met neefje en nichtje de intocht hier te zien. Dan door naar mn ouders om de verjaardag van mijn vader te vieren.
    Vanavond languit op de bank.

19. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.736
    31.319
    113
    Vrouw
    Vanmorgen een wasje en wat relaxen.
    Vanmiddag heb ik afgesproken met mijn moeder en zus. Winkelen, koffie leuten, uit eten en we eindigen de dag met een concert :D

Luna86 vindt dit leuk.
  20. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Nu relaxen, om 11u naar paardrijden met N en daarna meteen door naar de intocht hier in de stad. Wordt dus lunch eten in de auto haha. Daarna naar huis, intocht op tv terugkijken met lekkers op tafel. Vanavond verder met cadeaus inpakken.

Deel Deze Pagina