Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.450
    372
    83
    in een huis
    Rustig opstarten, en straks naar de intocht met de kinderen.

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.883
    9.395
    113
    Gelderland
    Wij zitten even samen koffie te drinken. Ik moet zo werken, man gaat aan het einde van de middag met de kinderen naar een verjaardag. Als ik nog energie heb rij ik na het werk ook die kant op en anders haal ik frietjes en geniet even van de rust :D

3. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.866
    2.057
    113
    Vrouw
    Vanochtend om 7 uur al eruit omdat de jongste wakker was. Al twee wassen gedraaid en gedoucht. Even iets voor mijn werk gedaan.
    Nu wachten op de boodschappenbezorger en ondertussen een Pepernotencake bakken. Straks de intocht kijken op tv.

En omgaan met de spanning in huis. De intocht is altijd erg leuk in theorie.. net als vakantie en een weekend weg..
    in de praktijk is de spanning om te snijden bij mijn hb'ers. Oké, vooral bij de jongste dan nu, maar daar hebben we allemaal last van :roflmao:

4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.008
    15.040
    113
    Ik duik nog ff een uurtje mn bed in na een onrustige nostalgische nacht. Met R in mn armen in een stoel geslapen, was de enige manier dat hij sliep.

Komt zelden voor, de voorgaande keer was hij nog aanzienlijk compacter.

G heeft t prima gedaan alleen beneden (die werd wakker van R) en mag voor morgen het indoor programma bedenken. Met dat gekuchel van haar blijven we lekker thuis.

5. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.821
    5.956
    113
    Vrouw
    Ik heb de hele dag examens en trainingen voor m’n werk
    Altijd weer een feest :D

6. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ik weet wel wat ik zou kiezen :roflmao::roflmao: patat en rust.

Spectre en Luna86 vinden dit leuk.
  7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.436
    10.362
    113
    Vanmorgen om 7:50 wakker, bedacht dat ik dan gelijk een boodschap kon doen. Daarna ontbijten en de erwtensoep voorbereid en staat heerlijk te pruttelen. Ondertussen een cadeau pakketje gemaakt voor een jarige waar we vanmiddag naar toe gaan.

Nu lunchen en we kijken naar de intocht van sinterklaas.

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.815
    4.194
    113
    Man en ik gaan naar een festival in Ahoy

9. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.478
    3.934
    113
    Vrouw
    Vanochtend om 7.00 uur al een rondje gewandeld. Daarna met z'n allen ontbeten en naar de voetbal geweest van de oudste: koud! Maar wel droog gelukkig. Daarna boodschappen gedaan en nu lunchen we voor de tv, kijkend naar de intocht van Sint.
    Als de kinderen willen, gaan we straks ook nog naar de intocht in de stad. Ik heb met die regen niet zoveel zin eigenlijk... Daarna naar een verjaardag. Vanavond voetbal kijken.
    Oh en ik moet nog iets voor in de schoen halen...

10. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.393
    1.928
    113
    Vanmorgen om 08.30 werd ons zoon wakker toen eerst samen in bed nog pingu gekeken, ik heb ook nog een was aangezet en rond 09.00 waren we beneden, ff broodje gegeten en daarna is hij wat wezen spelen, en ik ondertussen tv gekeken. Daarna met zoon samen naar zolder gegaan, hij daar verder spelen en ik heb het logeerbed opgeruimd en de was opgevouwen. Nu ligt zoon een dutje te doen en papa is bij hem en ik ben boven de kasten aan het opruimen en ook gelijk van zoon even kijken wat er eventueel weg kan of in de bewaardoos gaat. Verder gaan we vandaag vooral lekker niet zoveel doen

11. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.675
    5.710
    113
    Gesport van 9 tot 10.15. Daarna allemaal lekkere hapjes gemaakt, nu sinterklaas op tv kijken met die hapjes. Half 4 dochter naar oma die logeert daar, wij naar Amsterdam eerst uit eten en daarna avond vd filmmuziek in de ziggo dome:D dus lekker dagje.

bloemetje1 vindt dit leuk.
  12. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Het wordt druk daar, ik ga met jongste naar afas live, en volgens mij speelt Nederland vanavond in de arena.

13. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.819
    4.057
    113
    Hier gaat de oudste met een vriendin naar Afas. Wordt inderdaad waarschijnlijk bizar druk. Is overal iets te doen.

TotalBella vindt dit leuk.
  14. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.004
    1.834
    113
    Vrouw
    Suikerbrood bakken en daarna nog bami maken

suikerbrood is nu aan de 2e rijs

owly vindt dit leuk.
  15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.282
    16.683
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vanmorgen heerlijk op bed geleden tot 9 uur.
    Douchen en haren wassen, ontbijten met de jongste.
    Oudste kinderen aan het werken en man onderweg met het vliegtuig naar huis.
    Tussen de buien door met de hond gewandeld. Niks gedaan, man thuisgekomen, intocht gekeken en toen met de jongste kruidnootjes gebakken ( erg lekker en alweer op ;)
    Was tussendoor gedaan, boodschappen en wat schoenkadootjes gehaald.
    Nu lekker thuis, man is aan het koken want dan blijft die wakker en verder lekker helemaal niks.
    Normaal verveelde ik me rot met dit soort dagen maar kan er nu wel van genieten en al helemaal met dat schijtweer buiten. Hier is het nog geen moment droog geweest vandaag.
    Vanavond ook lekker op tijd naar bed en morgen einde ochtend naar de handbal.

16. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Ik schrok vanmorgen om 7:10 wakker.
    We moesten om 8 uur in het zwembad zijn.
    Kinderen allemaal uit bed gehaald, eten geven en gauw de spullen bij elkaar gezocht.
    Even bij N gekeken tijdens het zwemmen.
    Mijn ex nam daarna de kinderen over en ik ben weer naar huis gegaan.
    Laatste aflevering van een serie gekeken en toen toch maar besloten nog even mijn ogen dicht te doen :p
    Vanmiddag werd er een kast opgehaald, daarna even langs de supermarkt geweest.
    En sindsdien lig ik in alle rust op de bank een serie te kijken :p

17. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.277
    6.189
    113
    Vandaag heerlijk opgeruimd :) Uiteraard tussendoor even de Sinterklaas intocht gekeken met lekker wat pepernootjes erbij.
    Daarna met 4 volle tassen/zakken naar de kringloop. Wat een opgelucht gevoel kun je daarvan krijgen zeg!
    Net wat gegeten met de 2 jongsten, vriend is de oudste ophalen in Utrecht (Comic-Con) en m’n oudste dochter besloot dat oma lekkerder eten had dus is daar gaan eten :p.
    Nu de kids lekker badderen en naar bed brengen. Ik doe dan vanavond helemaal niets meer, behalve lekker netflixen denk ik.

18. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.675
    5.710
    113
    Klopt. Was vorig jaar ook toen waren de toppers ook.

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dit is exact wat ik ook dacht :roflmao::roflmao:

TotalBella vindt dit leuk.
  20. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.036
    18.837
    113
    Vrouw
    Ik heb de hele middag in de intratuin gelopen met m'n (schoon) zussen, nichtje en m'n moeder :D Santa's high tea gedaan, was weer leuk & lekker! Het was wel echt extreem druk in de winkel haha maar dat hadden we al wel verwacht. Nu helemaal uitgeput op de bank, zo een lekker wijntje erbij pakken.
    Man is vandaag thuis gebleven met de kinderen, intocht gekeken en spelletje gedaan op de switch.

NiVa0230 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina