Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.966
    15.008
    113
    Een bijna peuter moe krijgen. Meneer is met een sprong bezig en is niet af te matten.

Speelt as we speak nu maar beneden, overgooien met knuffels (hij in zn bed alle hoeken op laten duiken) putte onvoldoende uit. Morgen maar eens slaapje op de klok zetten ipv eigen weg laten volgen.

Nummer4 vindt dit leuk.
  2. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.899
    5.214
    113
    Home
    Naar de sinterklaasintocht in de stad geweest
    Oudste 2 gingen daarna bij vriendjes spelen en die hebben daar gegeten
    Nu staat er 1 onder de douche daarna gaan ze naar bed

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Aan het balen. Ben ongesteld en sinds nr 4 is m’n menstruatie behoorlijk regelmatig geworden (echt zo fijn) maar tegelijkertijd ook heftig. Ik moet de eerste twee dagen echt wel om de 4 uur max wisselen van tampon en ben in totaal een dag of 4 moe en heb last van m’n rug. Op zich mag ik dan nog niet klagen want het is echt prima te doen, zeker met een pcm. Maar ik voel fysiek wel dat ik gewoon een beetje mee moet veren. Anders word ik alleen maar chagrijnig en unhappy. Dus ik baal! :p

4. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.409
    1.325
    113
    Vrouw
    Vandaag hopelijk enkele uren naar buiten, boswandeling staat op de planning. Straks ook wafels bakken. Verder lekker binnen blijven :)

5. Omaaatje

Omaaatje Niet meer actief

De boodschappen worden straks bezorgd. Paar wassen draaien. Keertje met de hond lopen. Man en jongste gaan even naar de koning wintershow in de dierentuin. Zullen wel weer snel terug zijn met dit weer. Oudste vermaakt zichzelf wel met lezen en schoolwerk, ga haar straks nog even helpen met toetsstof doorspreken.
    Zelf poos bezig met de Lego, even lekker ontspannen na een drukke week.

6. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Ik ga zo naar comic con in Utrecht.
    Vanavond komen de kinderen weer thuis.

Nummer4 vindt dit leuk.
  7. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.227
    23.300
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Zo eerst hardlopen. Konijnenhok en -ren schoonmaken. Als het droog blijft kijken bij de intocht van Sinterklaas in het dorp en daarna een verjaardag. Vanavond lekker niks meer.

8. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Met de jongste naar de bieb, en naar de stad om kadootjes te kopen voor Sinterklaas. Heb ik dat maar vast gehad.

9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.888
    18.682
    113
    Vrouw
    Zo nog even boodschappen doen.. ik wacht nog even want het komt momenteel met bakken uit de hemel :rolleyes:
    Vanmiddag nog maar wat knutselen met de kinderen of een spelletje doen of film kijken. Verder niet veel op de planning.

10. Esther2901

Esther2901 Fanatiek lid

3 jul 2014
    2.110
    1.593
    113
    Ik heb vanmorgen al een een flinke wandeling gemaakt. Daarna even aan de puzzel gewerkt en nu schaatsen aan het kijken op tv.

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.827
    9.336
    113
    Gelderland
    Net klaar met het blad van de oprit en uit de voortuin vegen. Ook twee leibomen verplaatst naar de zijkant van het huis.

Vanmiddag niks op de planning maar wellicht gaan we een filmpje kijken oid. De oudste heeft een verjaardag, de jongste is nu voetballen met vriendjes. We zien wel even hoe de dag verder loopt.

12. tuc

tuc Niet meer actief

Onze oudste loopt als piet mee in de intocht van Oosterhout, dus wij kijken de livr stream hier. Dan ga ik een begin maken met inpakken van de cadeautjes voor pakjesavond en vanmiddag een sinterklaas borrelplank en een filmpje als de jongste genoeg aan zn huiswerk gedaan heeft.

13. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.961
    1.298
    113
    We gaan zometeen de kerstboom neerzetten. Zin in!

MamaSofie1 vindt dit leuk.
  14. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Oeps, vergeten dat de bieb vandaag en morgen dicht is, gelukkig waren we nog niet heen gegaan. Ipv hiervan even naar de glasbak en de ah gelopen met de jongste. Ze had zin in pancakes, dus dat gehaald.

15. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.409
    1.325
    113
    Vrouw
    Een mooie boswandeling gemaakt, toen ik thuis kwam wel echt even moeten gaan rusten op bed. De zwangerschap wordt zwaarder.
    Nu heeft mijn man samen met dochter deeg gemaakt om verse wafeltjes te bakken :)

16. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Boodschappen gedaan, aan mijn suprise gewerkt met papier-maché pulp, avondeten voorbereid (stoofpeertjes en gehaktballen uit de jus in de slowcooker).

17. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.239
    1.892
    113
    Vrouw
    Uitgeslapen, er lang over gedaan om wakker te worden met een bak koffie en door zoon gebakken ei ♡

Vanmiddag rondje gewandeld met zoon en daarna met hem onze fruitboompjes gesnoeid. Best gezellig even met hem zo'n dagje. Meestal zit hij te gamen met vriendjes ;)

Bijna duik ik de keuken in voor het avondeten.

18. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.697
    6.599
    113
    Vrouw
    Vrij weinig gedaan de afgelopen dagen :roflmao:

Gedouched, gevoed, gekolft, geslapen.
    Net wel de vaatwasser gedaan, kon het niet aanzien :rolleyes:

Lactatiekundige gebeld want de kleine valt te veel af en heeft moeite met aanhappen. Vorige keer dat zij kwam voor nr3 heeft dat geleid tot 3 jaar bv dus ik heb haar gewoon nodig nu. Morgen komt ze.
    Vervolgens dochter een klein spuitje bv gegeven, even pauze van het aanhappen. Net heeft ze eindelijk aangehapt en gedronken.

19. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.373
    10.321
    113
    Vandaag met zoon (9) naar het centrum geweest (intocht)

Ondanks dat hij niet gelooft heeft hij zo genoten!
    :D

20. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.540
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Gefeliciteerd met jullie jongste spruit. Hopelijk gaat de borstvoeding snel beter. Een fijne kraamtijd gewenst.

Nummer4 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina