Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.966
    15.008
    113
    Mocht de pcm te weinig doen, naproxen is voor mij een uitkomst (aleve of huismerk). Hier 8 dagen ellende en een week voorpret grrrrrr

Maar naproxen doet wonderen, de omgeving is dankbaar voor die uitvinding :roflmao:

Nina Sanders en Snoepjes vinden dit leuk.
  2. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.697
    6.599
    113
    Vrouw

De regelmatigheid is fijn, maar de heftigheid is gewoon k*t. Letterlijk en figuurlijk.
    Na de derde was dat bij mij ook zo. Ik hoop dat het deze keer wat minder heftig is. Ik kon 2 dagen de deur niet uit elke 3,5 week (korte cylcus) omdat ik binnen het uur doorlekte met dubbele bescherming. Daarna was het ook snel voorbij met de heftigheid - wel lang spotting daarna - maar die twee dagen elke keer waren een hel.
    Als je zo regelmatig bent zou je van tevoren misschien al een block kunnen zetten met pcm. Diclofenac werkt hier altijd goed tegen rugpijn en ik las vandaag toevallig dat het ook heftig bloedverlies kan verminderen.
    Sterkte!!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.894
    3.072
    113
    #4363 Maan14, 20 nov 2023
    Laatst bewerkt: 20 nov 2023
    Wachten bij de trombose dienst met 15 mensen voor me. De marcoumar zorgt er voor dat ik tot nu toe elke avond en nacht ziek ben geweest. Inr zal dus nog wel te laag zijn.

Daar na de hond laten lopen, terug de jongste halen en samen eten. Ergens tussendoor het huis opruimen & eten koken.

Blijk die van 1.5 vrijdag naar 7.1 gegaan te zijn. :|

4. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.136
    3.212
    113
    Vrouw
    Donderdagmiddag werd ik gebeld dat we vandaag al terecht kunnen in ons eigen ziekenhuis (ipv 18 december bij een ziekenhuis 10 min verder de andere kant op). Luiertas is ingepakt, ID bewijs had ik al aangevraagd en man kan er gelukkig toch bij zijn (komt rechtstreeks vanuit zijn werk). Vanochtend tijd genomen om uitgebreid te douchen, toen man en N al weg waren en S lekker lag te slapen, alle konijnen knuffels van N gewassen, was gevouwen en twee verdiepingen gedweild. Nu even genieten van de zon die binnen schijnt en tot de ziekenhuisafspraak einde middag thuis zonder plannen of verplichtingen; heerlijk.

Nummer4 vindt dit leuk.
  5. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.409
    1.325
    113
    Vrouw
    Helemaal niks! Rustdag voor mij. Man werken en dochter naar school.
    En ik ga een dag niks doen in mijn huishouden.

6. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.755
    18.867
    113
    Vrouw
    Ik heb deze ochtend al heel wat gedaan.
    2 kinderen naar school gebracht en 1tje gewoon uitgewuifd.
    Vaat geleegd en gevuld.
    Was ingestopt en andere was opgehangen en ook nog wat geplooid.
    Richting de action geweest om nog wat extra kerstballen.
    Richting de winkel, zodat ik kan koken voor man en kinderen ( ik heb de laatdienst).

Nu ga ik richting de kookpotten ( ik ga nog een taartje bakken ook) .
    Erna ga ik nog eventjes voor school werken en om 12u45 stap ik in de wagen, richting stage ( 13u30 tot 21u36 shift).
    Bij thuiskomst deze avond word het douchen, beetje tv en bed in.

Luna86 vindt dit leuk.
  7. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.827
    9.336
    113
    Gelderland
    Vanochtend lekker rustig aan gedaan. Boven wat opgeruimd en een wasje aangezet. Mijn nieuwe bikini kwam binnen dus die heb ik uitgebreid gepast met alle accessoires/tassen/slippers enz :p:D
    Man vertrekt zo op zakenreis tm do avond. Ik ga nu lunchen en dan werken. Na het werk ga ik koken en dan plof ik op de bank. Na vandaag lekker 2 dagen vrij!

8. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.590
    3.934
    113
    Vrouw
    Dagje babysitten en naar de kinderboerderij geweest voormiddag.
    Echt zalig hoe verwonderd een peuter naar de natuur kan kijken, 100 keer stoppen en bukken bij een paddestoel enz.

Snoepjes vindt dit leuk.
  9. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Vanmorgen L. Naar de opvang gebracht, daarna boodschappen gedaan. Thuis uitgeladen, vaatwasser uitgeruimd, ingeruimd,weer aangezet en zometeen weer uitruimen.
    De was opgevouwen en opgeruimd, was in de droger, nieuwe was in de wasmachine, die zometeen ook ophangen.
    Thuis alles beetje opgeruimd, wat gegeten en 12:20 L. Weer gaan halen. Nu thuis een beetje chillen, spelen etc. Om 16:50 richting het werk tot 22:00 en dan weer 2 daagjes vrij.

10. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.697
    6.599
    113
    Vrouw
    Na een onrustige en slapeloze nacht (grote brand in de straat, vriend zit bij de brw en ik slaap niet tot hij terug is) een relatief rustige dag.
    Hij bracht de kinderen naar school, ik weer ingedut met kleine op de borst. Schrok om 9u wakker.

Huisarts kwam op kraambezoek, tegelijkertijd lactatiekundige ivm tepelkloven en moeite met aanhappen vd kleine.
    Heel fijne tips gekregen en nu lukt het stukken beter! Heb goede hoop :thumup:

Kraamzorg kwam vanmiddag, elke dag 13-16 dus fijn wanneer vriend de kinderen uit school haalt.

Verder wasje opgevouwen, vaatwasser ingeladen etc. Kleine dingetjes in huis. Kan echt nog niet tegen rommel. Hoe lang blijft die nesteldrang aanhouden? :roflmao:

Morgen hielprik... :eek: zie er tegenop.

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Echt waar? Ik heb altijd zoiets van ‘het gaat wel’ en ‘diclo doe ik echt alleen als ik niet meer kan bewegen van de pijn’. Maar moet wel eerlijk zeggen dat 4 kindjes er ook voor zorgt dat je weinig rust neemt. Er is altijd wel wat te doen. Dus das gewoon rot. Het is met name die eerste paar dagen. Daarna gaat het qua rugpijn en vermoeidheid aanzienlijk beter!

Nummer4 vindt dit leuk.
  12. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.697
    6.599
    113
    Vrouw

Ja ik las het toevallig toen ik het googelde een paar dagen geleden omdat ik het nu slik na de ks. Had ik dat de afgelopen jaren maar geweten! Het is de moeite waard om te proberen toch? Tegen rugpijn werkt het sowieso.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  13. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Kinderen naar school brengen.
    De fiets van N naar de fietsenmaker brengen.
    Dan met D naar de supermarkt om boodschappen te doen.
    Als D slaapt het avondeten alvast klaar maken.
    Vanmiddag de kinderen weer ophalen.
    Mijn tante komt om half 4 om op te passen en dan ga ik werken tot 20:00.

14. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.136
    3.212
    113
    Vrouw
    Virgin River kijken, zo een broodje afbakken en met mijn meisje knuffelen en voor haar zorgen.

15. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.697
    6.599
    113
    Vrouw

Is er al een nieuw seizoen? Ik heb laatst al zitten bingewatchen.

16. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.697
    6.599
    113
    Vrouw
    Vanmorgen belde de kraamzorg of ze in de ochtend kon komen, och prima... Die is net weg. Zal vriend zo wakker maken want de kinderen moeten om 14:00 uit school gehaald worden.

Zelf vanmorgen lunchboxen gemaakt, vaatwasser ingeruimd en twee wasjes opgehangen. Ergerde me aan het kreukelige ophangen van de kraam gister (zelf opnieuw gedaan want wil niet strijken) en zelf wasjes gedraaid want ze had de printjes al op 40gr gedaan gister en dan verpest je de kleding :eek:
    Niet aan mijn was komen!!! Dus voor gezorgd dat er niks te wassen viel :roflmao:

En nu... Lunchen, wachten tot de kinderen thuis komen en dan even slapen.

owly vindt dit leuk.
  17. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.136
    3.212
    113
    Vrouw
    Nee, seizoen 5 staat sinds september online, maar had er de laatste dagen van mijn zwangerschap geen energie voor. De finale van seizoen 5 komt 30 november online, dus je hebt nog iets tegoed. Hoe gaat het met jullie?

Nummer4 vindt dit leuk.
  18. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.697
    6.599
    113
    Vrouw

Ah, iets om naar uit te kijken!

Hier gaat alles goed. Gister lactatiekundige gehad en kan sindsdien vrij pijnloos voeden, kloven helen en kleine meid komt aan, we zijn uit het rood. Gister 70gr en vandaag (ochtend ipv middag gewogen en na spuitluier) 40gr er bij.

Zelf moe, maar blij :) heel anders dan bij de andere drie gelukkig.

Hoe gaat het met jullie?

Cobon en Splitijsje vinden dit leuk.
  19. Cobon

Cobon Niet meer actief

Hahaha dit is ook telkens mijn verzoek aan de kraamzorg geweest; niet bemoeien met de was :|

20. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.765
    7.316
    113
    Vrouw
    M'n eerste dag werken na m'n verlof :o:

Deel Deze Pagina