Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Tot nu toe helemaal niks.. 5:45 was L al wakker en kon niet meer slapen dus opgestaan. 8:00 naar de opvang nadat ik eerst de auto ontdooid had.. hier is de winter nu echt begonnen (Zuid Duitsland) , het is echt koud.
    Helaas thuis alleen 2 koffie en een warme chocomel gedronken en toast met kaas gegeten. Ben zoooooo gaar. Had beter de tijd kunnen nemen om te gaan slapen maar ja moet over 10 min L. weer ophalen van de opvang en dan om 16:50 richting mijn werk
    Helaas na het werk altijd teveel energie/adrenaline om direct te gaan slapen dus zal wel weer tegen 23:30/00:00 in bed liggen

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.918
    9.434
    113
    Gelderland
    Ik zit lekker met een dekentje, een kop thee en een flink stuk chocoladeletter op de bank. Net gewerkt en de was aangezet. Gister al mijn huishoudelijke taken afgemaakt dus ik hoef helemaal niks! Lekker is dat.

Spectre vindt dit leuk.
  3. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    955
    587
    93
    Zo naar zwemles met de oudste. We zijn allemaal een beetje moe. Dus vanavond op tijd naar bed en duimen dat de jongste niet weer om 5 uur wakker is. En de uren daarvoor elk uur wel een keer roept.

4. Omaaatje

Omaaatje Niet meer actief

Vanmorgen naar de dierenwinkel geweest, daar kun je komende week voerbakje zetten voor je hond of kat, zo'n leuk idee:o:
    Daarna met man en puber geluncht thuis met wat lekkers.
    Puber na 3 tussenuren weer naar school, toen ben ik even naar de tweedehands Legowinkel geweest, ze hadden precies de onderdelen die we zochten en nog wat andere leuke accessoires.
    Nu met jongste de jeugdjournaal podcast aan het luisteren.

5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.061
    18.856
    113
    Vrouw
    Ik ben nog aan het werk tot 6. Het was een vermoeiende dag na een nacht slecht slapen... Vanavond maar proberen op tijd te gaan (zeg ik altijd, gebeurd bijna nooit) :o:
    Ook geen zin in de chaos thuis straks, als ik moe ben kan ik rommel en chaos zo slecht verdragen haha. :oops:

6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.502
    10.409
    113
    Man en ik bléren mee met jaren 80 en 90 muziek en zoon ligt dubbel,

7. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Thuisles vandaag, moest om 13:45 bij de ortho zijn, en omdat ik al klaar was met alle opdrachten mocht ik om 14:45 uitloggen ipv 16:00. Kwam mooi uit want ik moest met de jongste naar de bieb en naar de stad. Vanavond lekker reality onzin kijken op tv, man is toch trainen.

Luna86 vindt dit leuk.
  8. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Heel veel koffie drinken :o:
    De peuter is chagrijnig omdat ze niet mag ontbijten, ze krijgt straks buisjes.
    Vanavond gaan de kinderen weer naar hun vader.
    Ik krijg waarschijnlijk visite vanavond.

9. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    Voorlopig doe ik nog even niks. Lig nog lekker warm in bed maar ga zo toch moeten opstaan helaas :roflmao:

10. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.502
    10.409
    113
    Ach wat sneu. Jou wens ik gewoon heel veel succes!! Adem in.... adem uit.

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.918
    9.434
    113
    Gelderland
    aahh succes vandaag!

Megara vindt dit leuk.
  12. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    word een lange adem :p
    Maakt het ook niet makkelijker dat ze de rest wel ziet eten.
    Maar goed hopelijk zijn we er dan vanaf :)

13. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.733
    6.643
    113
    Vrouw
    De eerste regeldagen dus voeden, knuffelen, voeden, knuffelen.

14. Esther2901

Esther2901 Fanatiek lid

3 jul 2014
    2.144
    1.635
    113
    Ik heb vanmorgen al een uurtje gewandeld. Nu op mijn werk. Op tijd naar huis i.v.m. afspraak bij de fysio. En daarna zal ik wel in slaap vallen tijdens de Masked Singer.

15. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.918
    9.434
    113
    Gelderland
    Ik moet vandaag werken tot 14.00, daarna ga ik met een vriendin en haar vriendin en nog een super leuke vrouw een High Wine doen. Wordt vast onwijs gezellig!

vanavond op de bank met mijn man.. is vannacht pas thuis gekomen maar spreek ik dus vanavond pas.

16. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.502
    10.409
    113
    Dan is ze ook nog jong. Zoon had het vorig jaar. Was ziek moest naar het ziekenhuis aan het einde van de dag. Moest de volgende ochtend om 8 uur er zijn, niks eten en drinken. Uren moeten wachten, waren pas tegen 15.00 thuis. Daarna mocht hij weer wat eten en drinken.

Dan kan je het nog uitleggen ( vorig jaar was hij 8).

Waren hele lange dagen.

Hopelijk gaat het voorspoedig! Hoe laat ben je aan de beurt?

17. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.922
    5.179
    113
    Hoe was dit? Ik wil vanmiddag eigenlijk even gaan maar mijn verwachtingen zijn laag haha

18. Omaaatje

Omaaatje Niet meer actief

Jongste naar school gebracht. Snel jumbo binnengelopen. Huisarts gebeld voor bloeduitslagen dochter. Hond uitgelaten.
    Vanmiddag dochter naar bioscoop brengen. Verder vandaag rustig asn doen want morgen ga ik een dagje op stap met de oudste. Combi autorijden en veel wandelen doet mijn lijf nooit zoveel goed maar het moet maar voor een keertje, dochter heeft het zo hard verdiend en heeft er zo veel zin in. We gaan naar Duitsland, naar een paar grote winkels voor de normale inkopen. Verder kerstmarkt in Centro, en daar ook naar een boekwinkel en de Legowinkel. Verder allemaal lekkers kopen en op de kerstmarkt vooral rondkijken.
    En lastminute ontdekte dochter gisterenavond bij toeval dat een van de plekken waar de Hunger games is opgenomen op 10 minuten rijden van Oberhausen ligt, dus daar gaan we ook even een kijkje nemen en veel foto's maken. Een oud industrieel complex dat erg fotogeniek is. Wie is de mol zou het ook een prachtige locatie voor zijn.
    Daarna ben ik een weekje uitgeschakeld ben ik bang, maar we gaan genieten, dat is zeker! Vorig jaar was er een dreiging van ern aanslag op de kerstmarkt waar we naar toe zouden gaan en toen zijn we niet meer geweest.

TotalBella en NiVa0230 vinden dit leuk.
  19. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.266
    1.900
    113
    Vrouw
    Net mn kat weggebracht naar de dierenarts. Wordt gecastreerd. Arm beessie. Heb'm nog nooit zo hard horen miauwen :(

Nu even aan de koffie. Straks boodschapje doen, beetje huishouden, kids ophalen, kat ophalen en dan lekker niks.
    Alleen maar kroelen met het beessie :rolleyes:

20. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    Samen met man even bijgeslapen vanmiddag. Daarna de beddenlakens gewassen en net nieuwe opgelegd. Nu die van dochter aan het wassen :) heerlijk slapen straks.
    Straks dochter van school halen en daarna rustig avondje thuis :)
    Komend weekend de box zetten in de woonkamer.

Deel Deze Pagina