Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardenbloem

Paardenbloem Bekend lid

31 mei 2022
    775
    1.270
    93
    Vrouw
    Ik lig wakker te worden in ons super knusse huisje naast een boerderij, waar we 2 nachtjes met z’n tweeën zijn:)
    (Met hottub erbij, zie foto)
    Vandaag Alkmaar in, waarschijnlijk even naar het strand en daarna lekker uit eten:)

Bijgevoegde bestanden:

owly, Glitterhartje, Eppo82 en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Heerlijk zeg! Geniet ervan!!

Paardenbloem vindt dit leuk.
  3. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Vanmorgen schoonmaken en alle was wegvouwen. Kids zitten op school en de jongste psz. Ik hoop dat ik vandaag is niet gebeld word door school dat er 1 opgehaald moet worden.

We blijven hier allemaal niet helemaal fit, maar ook niet ziek genoeg om maar heel de dag op de bank te hangen..

Eind van de middag gaan we sinterklaas vieren met mijn familie. hebben de kids heel veel zin in, dus duimen draaien dat ze zich goed genoeg voelen

4. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    Zometeen met man naar de markt en koffietje drinken :) even qualitytime.

5. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.927
    3.125
    113
    Eerst Opschool van C een gesprek met logopedie en zijn tegenzin in therapie.
    Daar na door naar het ziekenhuis voor gezichtsveld onderzoek. Toch wel zenuwachtig.

6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.921
    9.434
    113
    Gelderland
    Net klaar met opruimen en moet alleen nog stofzuigen.
    Zometeen wandelen met een vriendin. Daarna boodschappen doen, naar de kringloop om spullen weg te brengen en een pakketje op halen. Vanmiddag lekker niks en vanavond moet ik werken.

7. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.649
    22.086
    113
    Ik ben nu met A koekjes aan het bakken, ze heeft onverwacht een vrije dag.

8. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.249
    683
    113
    Net geluncht met de kids. Die gaan zo weer naar school.
    Ik vanochtend al gepoetst en boodschappen gedaan. Vanmiddag rustig aan. Ben zelf wat verkouden (de oudste ook).

Vanmiddag wel alle cadeautjes voor sint inpakken. En dan verder niets meer. Alleen nog koken

9. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Vanochtend L afgemeld voor school.
    Huisarts gebeld voor het hoesten en we konden een uur later al terecht.
    Daarna het stapelbed van de oudste 2 uit elkaar gehaald, die krijgen morgen een tweepersoonsbed.
    Het peuterbed van D en L uit elkaar gehaald en op de weggeefhoek gezet.
    Stapelbed in die kamer weer in elkaar gezet.
    Nu even eten , oudste 2 komen straks uit school en die mogen even hun kamer gaan opruimen :rolleyes:

Nummer4 vindt dit leuk.
  10. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.733
    6.643
    113
    Vrouw
    Wakker tot 5u, voeden, voeden, voeden etc. Heel even geslapen.
    Vandaag voeden, flesje na geven, kolven voor volgende flesje, even rusten en door. Kleine meid moet aankomen!

Boodschappen besteld online, man instructies gegeven welke luiers te kopen en nu met de kinderen even lekker kletsen tot de baby weer wakker wordt.

11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.259
    6.911
    113
    Vrouw
    Ik ben aan het werk tot 16.30u. Daarna even een patatje halen en eten met mijn moeder en smurfje. Vanavond een cursus Lapdance (ja echt, je lacht je rot) met een vriendin.
    Daarna of mn eigen bedje in of ik rij nog even door naar mijn vriend en ga daar slapen, ff kijken hoe moe ik ben en hoe mn lijf eraan toe is. lig een beetje in de kreukels sinds ik bij de fysio ben geweest dinsdag.

12. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.062
    18.856
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met haar?

13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.062
    18.856
    113
    Vrouw
    Nog aan het werk tot 4.. daarna door naar huis voor een weekend zonder kinderen :eek::D
    Vanavond uit eten bij een sushi restaurant en morgen richting de kerstmarkt in Düsseldorf. Voor morgen avond hebben we een hotel in de buurt van de kerstmarkt geboekt.. Zin in :)

Eppo82, Snoepjes, Nummer4 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.733
    6.643
    113
    Vrouw
    Minder krampjes nu we met infacol zijn gestart. Vollere luiers ook, ze drinkt al wat beter maar aanhappen blijft lastig voor haar. Merk dat ik na de voeding minder kolf, hopelijk betekent dat dat ze er meer uit krijgt bij mij. Wilde net ook niet de hele fles leeg drinken dus goed teken?

Morgen komt de baby weegschaal en dan gaan we kijken of dit bijvoeden helpt. Fingers crossed!
    Cb begon namelijk al over bijvoeden met fv terwijl ik dus voldoende kolf. Snap dat niet...

Splitijsje en Spectre vinden dit leuk.
  15. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.733
    6.643
    113
    Vrouw

Oh dat klinkt heerlijk, geniet er van!

Spectre vindt dit leuk.
  16. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.062
    18.856
    113
    Vrouw
    Ja lastig zeg.. fijn dat je vanaf morgen ook zelf haar gewicht kunt bijhouden! Hopelijk komt ze snel weer voldoende aan.

Nummer4 vindt dit leuk.
  17. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.139
    3.217
    113
    Vrouw
    Fijn @Nummer4 dat de krampjes minder zijn. Dat is zo rot voor de baby (pijn) en voor jou (je bent zo machteloos). Laat je weten of ze is aangekomen?

Man heeft zoon net naar mijn ouders gebracht, zodat hij even rustig kan sporten. Ik ben met dochter thuis die net wakker begint te worden en wil eten. Vanavond staat er sushi op het menu en TMS kijken. Man heeft hard gewerkt in de tuin, ik reguliere huishoudelijke klusjes gedaan en naar de mondhygiëniste geweest. Na het flesje van S plof ik met haar op de bank totdat man en zoon weer thuis komen (rond 18.15 uur).

Nummer4 vindt dit leuk.
  18. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    Naar de mcdo geweest, daarna het bubbelbad buiten aangezet en samen met dochter en man erin geweest. Heerlijk zeg. Nu dochter in bad doen en alle 3 de pyjama aan. Schoen zetten voor sinterklaas en morgen komt de sint bij oma en opa :o:

19. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.867
    2.057
    113
    Vrouw
    Ik lig in een hele foute takkie kerst onesie van de Hema op de bank met m'n warmtekussen :D
    Gewoon.. omdat het kan.

NiVa0230, Nougat, Nummer4 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.393
    1.928
    113
    Vandaag in huis lekker wezen rommelen, beneden verdieping veranderd en gelijk alles schoon gemaakt, zo direct even met de auto naar station krijgen onverwacht een logee dus die haal ik zo even op, daarna lekker film kijken met z'n alle en warme chocolademelk erbij :)

MamaSofie1 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina