Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    Gisteren was het een en al sinterklaas! Bij mijn ouders smiddags geweest en daar zijn sint en piet de cadeautjes komen brengen! Wat een feest was het. Vannacht is sinterklaas hier thuis geweest! :D
    Verder een dagje chillen en met de sinterklaas spulletjes spelen… :)

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.288
    17.349
    113
    Drukke dag vandaag - zo naar mijn schoonouders toe om Sinterklaas te vieren.
    Aan het einde van de middag komen mijn ouders naar ons toe om Sinterklaas te vieren, zij eten ook gezellig mee :)

Spectre, bloemetje1 en MamaSofie1 vinden dit leuk.
  3. tuc

tuc Niet meer actief

Zometeen boodschappen doen, daarna kijken bij de zaalhockey wedstrijd van zoon en vanmiddag met vrienden afgesproken.

4. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Vanmorgen boodschappen gedaan.
    Huiskamer opgeruimd, keuken ook maar gelijk gedaan.
    De kamer van C & N ook opgeruimd.. aangezien zij het niet doen doe ik het, maar dan gooi ik ook alles weg waar ik van ik denk dat het weg kan :rolleyes:
    Gelijk met C der hamsterkooi verschoont.
    Was opgehangen.
    Nu even de laatste dingen doen aan de surprise dan is die ook klaar en even een gedicht in elkaar flansen.
    Straks nog even dweilen en alvast het avondeten klaar maken.
    Verder ben ik niet veel van plan vandaag.

5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.061
    18.856
    113
    Vrouw
    Vanmorgen eerst nog ontbeten in het hotel, daarna de tassen gepakt en weer richting huis gegaan.. we zijn nu bijna bij mijn ouders om de kinderen weer op te halen :) We hebben een fijn weekend samen gehad, maar ook fijn om straks de kinderen weer te zien.

citroenrasp, Sado en Luna86 vinden dit leuk.
  6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.918
    9.434
    113
    Gelderland
    Vanochtend zijn we met zijn 4tjes naar de intratuin geweest.
    We hebben allemaal een kerstornament uitgekozen (elk jaar een traditie) en daarna thuis warme chocolademelk met lekkers op.
    Net de buiten verlichting opgehangen, nu lunchen en zo de kerstboom opzetten.
    Vanavond houden we ‘hapjesavond’, we mogen dan allemaal 2 verschillende hapjes uitzoeken. Gezellig dagje dus :D

Spectre, mamabri, Nougat en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. mamabri

mamabri Fanatiek lid

15 aug 2021
    3.402
    4.444
    113
    Vrouw
    #4547 mamabri, 3 dec 2023
    Laatst bewerkt: 3 dec 2023
    Dochter en ik hebben een heel creatief weekend achter de rug:

gisteravond en vanmorgen hebben we zeep gemaakt.

ik ben nu ook bezig met dropshot maken voor de feestdagen .

en ik ben nu bezig voor Sinterklaas om borstplaat te maken

van de week ook al 3D kerstbomen van chocolade gemaakt als proef voor de kerst

ook al boodschappen gehaald om een vogeltaart te maken en om pindaslinger ets te gaan rijgen, staat nog op de planning dus

Nougat vindt dit leuk.
  8. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.486
    3.940
    113
    Vrouw
    Gister sint gevierd en vandaag werd uiteraard met alles gespeeld. Heerlijk vind ik dat!
    Ik heb nog even een kerstboom gehaald, die staat nu onversierd in de kamer. Morgen versieren denk ik.
    Ook nog een uurtje gewandeld. Lekker die kou!

9. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Beetje uitgeslapen, met jongste lopend naar de ah om brood te halen, kon weer terug want had het verkeerde brood gehaald :roflmao: ( toen maar even alleen en op de fiets gegaan). 2 wasjes gedaan en met jongste geknutseld en een film gekeken. Man was de hele dag weg, oudste heeft op dr bed gehangen.
    Na 2x erg laat naar bed ben ik best moe, dus verder op de bank suffe kerstfilms gekeken.
    Nu met man nog ff de verraders Australië kijken en dan niet te laat naar boven.

10. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.455
    372
    83
    in een huis
    Deze ochtend kan ik nog rustig aandoen. Even wat opruimen in huis, klein boodschapje doen etc. En vanmiddag mijn eerste middag bij mijn nieuwe baan. Super spannend maar veel zin in!

TotalBella en Luna86 vinden dit leuk.
  11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.502
    10.408
    113
    Zoon weggebracht en nu aan het genieten van een kop koffie en een stukje chocolade panettone.

12. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.918
    9.434
    113
    Gelderland
    @meis1987 succes en veel plezier vanmiddag!

meis1987 vindt dit leuk.
  13. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.918
    9.434
    113
    Gelderland
    Nu even aan de koffie. Ga zo even mijn weekplanning bekijken en moet nog even wat kleine administratieve taken doen en wat spullen bestellen. Dat kan prima onder het genot van een kopje koffie :D

Net de jongens naar school geholpen en alvast wat opgeruimd beneden. Ga straks beneden stofzuigen, boven opruimen, koken, was sorteren en klaarzetten, wc’s schoonmaken, lunchen en dan richting het werk.
    Vanavond niks!

14. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.449
    1.130
    113
    Thuis werken terwijl mijn dochter speelt. Af en toe haar laten rekenen, lezen en schrijven zodat ze niet te ver gaat achter lopen.

15. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    Ben aan het strijken. Loop een beetje achter :|
    Vanavond na schooltijd naar mijn schoonbroer voor sinterklaas.

16. Prjbt

Prjbt Fanatiek lid

28 jun 2022
    1.117
    1.191
    113
    Vrouw
    Was gedraaid, wat kerstversiering opgehangen, kids naar school gebracht incl. Surprises.

Verder de hele dag op de bank gelegen en grey's gekeken. Ben zo ontzettend moe de laatste tijd.

Straks weer de rat race met de kids.. sta er alleen voor deze week

17. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Vanmorgen L. Weer naar de opvang gebracht, thuis heerlijk de keuken opgeruimd , onze bedden verschoond en tweede Wasje draait nu. Gestofzuigd. Kadootjes naar de buurvrouw gebracht en daar een koffie gedronken want woensdagavond komt de Sint bij hun en ik ga daar ook heen met L., Sinterklaas vieren met haar kindjes, echt onwijs veel zin in!!! Thuis nog wat gegeten en even gezeten. Zo nog even een uurtje rommelen, dan L. Ophalen en dan met de buurvrouw en haar kindjes in de sneeuw spelen. Om 17:00 moet ik weer werken en daarna 2 dagen vrij! Kan niet wachten tot het 21:30 is haha.

18. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.139
    3.217
    113
    Vrouw
    Gister een super leuke Sinterklaasmiddag/namiddag gehad met mijn ouders bij ons thuis. Vanochtend kraamvisite van een vriendin, was heel gezellig. Nu tot 17 uur niks. Ben bij met alle huishoudelijke klusjes, dus geoorloofd genieten van S.

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  19. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.939
    8.139
    113
    Ik zit in de Beekse Bergen te wachten op m'n man die bij L zit want die slaapt nog niet :o:

Spectre en Splitijsje vinden dit leuk.
  20. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    Vandaag na schooltijd naar peter van F geweest voor sinterklaas. Was leuk! F weer verwend en heel blij met wat sinterklaas gebracht had. Zelfs aan baby broertje was gedacht :o:

Nu moe in de zetel aan televisie:)

Deel Deze Pagina