We zijn heel de dag bezig geweest met houtstrips te plakken, en in elke tegel zitten ook 2 marmerstrips. Dus op maat krijgen was niet de meest gemakkelijke klus, maar uiteindelijk de goede techniek gevonden. Heel mijn handen en armen zitten vol houtsplinters nu maar het resultaat is wel mooi. Nog 1 stuk te gaan, boven het trapgat dus moeten nog even zien hoe we daar aan geraken. We zijn een half uurtje bezig geweest met de ganse tegels en anderhalve dag met alle zijstukjes die op maat gemaakt moesten
Manlief is eten aan het maken. Dochtertje aan het spelen met sinterklaas spullen. En ik lig even op de zete, ben de laatste dagen weer zo moe!
Vandaag thuis gewerkt, net als mijn man, dus gezellig samen geluncht. En fijn dat we af en toe elkaar een werkcasus kunnen voorleggen Net de kinderen gedoucht en op bed gelegd en nu drinken we met z’n tweeën een kopje koffie. Ik ga zo naar mijn wekelijkse pianoles, daarna nog wat kleine boodschappen doen en bij thuiskomst ga ik in bad een boekje lezen
Vanochtend om 5.20 uur onder de douche (werd weer badend in het zweet wakker ). Voordeel van zo vroeg opstaan: naast S om 6 uur een flesje geven, die daarna in slaap viel, alle klusjes al gedaan (van vaat, tot wasmand, haren föhnen en boven dweilen). Het nieuws heb ik al 7x gezien en heb zelfs tijd voor thee. Maar een gewoonte van maken om voor iedereen op te staan! Vanmiddag komt een vriendin op kraamvisite en een paar foto's maken van S. Verder geen plannen tot 17 uur.
Ik ben nu even thuis aan het werken. Dadelijk naar de fysio voor een echo en dan door naar mijn werk.
Nu aan het puzzelen, al een dikke 2 maanden aan dezelfde en ik heb 1/3 af denk ik En vanavond voor het eerst in 4 jaar met man naar de cinema we gaan naar the hunger games kijken.
Kinderen naar school gebracht. Daarna een uurtje gewandeld (fris!) en nu koffie en ontbijt. Zometeen of wat huishoudelijke klusjes of netflixen, het eerste moet eigenlijk maar het tweede is natuurlijk veel leuker. Vanmiddag nog met de oudste naar voetbal. Verder niks meer.
Vanochtend de kinderen naar school gebracht Daarna de woonkamer schoongemaakt en begonnen met koken Vervolgens A van school opgehaald, ze moest tot 10 uur Nu even gezellig samen thee drinken Zometeen verder met het huishouden En weer A naar school brengen
Een dagje.vrik gehad vandaag. Behalve de dagelijkse taakjes weinig gedaan. Nu het eten voorbereiden. Kids zijn lekker aan het spelen. En vanavond lekker op tijd mijn bed in. Morgen weer een werkdag voor de boeg.
Avondeten voorbereid, een wasmachine opgezet, F wou een warme chocomelk dus die gemaakt voor haar. En dadelijk komt manlief thuis, dus dan zijn we weer compleet samen thuis
Ik heb vanochtend gewerkt maar dat kost vandaag even veel energie. Zo’n beetje de hele middag op de bank doorgebracht. Gelukkig had ik het eten al klaar dus hoef straks alleen nog maar een bord in de magnetron te zetten.
Afspraak bij de dealer gehad om mogelijk onze auto komende zomer in te ruilen een nieuwe(re) te leasen. (Private lease). Ik overweeg dezelfde auto weer maar dan wel een upgrade
Maandag begonnen met m'n nieuwe baan en dus 4 dagen gewerkt. Wel even wennen met studie, de kinderen, huishouden, boodschappen en koken enz Maar goed, dat vindt z'n weg vast wel. Net V naar bed gebracht, zo N en dan ga ik een kerstfilm kijken op Netflix ❤️
Zojuist 2 kinderen op bed gelegt en hopelijk blijven ze op bed. En nu hang ik op de bank terwijl ik een kerstfilm uit zoek