De vakantie zooi opruimen en zo even terug naar bed. De hele nacht met een ziek kind in de weer geweest. Kind nu weer fit, mama helemaal verrot
Even verder gegaan met het huisje. Helaas was L na 30 min alweer wakker. Komt nooit af zo, wel waar voor je geld. Bekijk bijlage 749070
Ik heb net beneden even een sopje gedaan terwijl de 2 oudsten met de treinbaan spelen, de baby op bed ligt en M overal en nergens tussendoor fladdert. Zometeen ga ik nog even naar de winkel. Johannesbroodpitmeel is overal uitverkocht en lijkt ook niet meer terug te komen (Nutriton van Nutrilon). Maar de baby kan feitelijk nog niet helemaal zonder indikken van de voeding ivm spugen. Ik wil dus even bij de supermarkt bij school kijken of ze het daar nog wel hebben. Neem de oudste denk ik even mee. Vandaag mogen de kinderen kiezen welke groente ze eten (ik gok doperwten ).
Ik kocht jbpm bij Pit&Pit. Dan heb je de pure variant, Nutriton zit vol suiker en andere onnodige stoffen.
Dit is echt leuk, is zo'n DIY huisje! Ik koop ze bij Bol, zijn van Robotime. Ik wil er ooit een groot 'poppenhuis' van maken, heb er nu 6. https://www.robotimeonline.com/collections/diy-miniature-dollhouse?gclid=EAIaIQobChMI_Z75tYzP_gIVUfBRCh1rsgIpEAAYASACEgJ1KPD_BwE
Geweldig zeg! Dit ga ik dus onthouden. Lijkt me echt tof om te doen. Je koopt dus feitelijk een diy pakket waar alles al bij zit en mag zelf knutselen?
Klopt! Je bent er echt wel even zoet mee. Heerlijk, hoofd leeg en je hebt echt een leuk huisje om te bewaren.
Ik hoop dat ik hier binnenkort aan toe kom. Eerlijk, ik ben sinds een tijdje teruggegaan naar 3 dagen werken omdat ik iets meer tijd voor mezelf wilde. Wel tijdelijk hoor want ik wil m’n uren wel behouden. En grotendeels ook gecompenseerd met verlofuren die ik nog had zodat ik qua inkomen het niet echt voel. Die tijd voor mezelf valt vies tegen, maar ik heb wel gewoon echt genoeg tijd om het huishouden hier op een relaxte manier te runnen. Ik zie elke dag de bodem van de wasmand en ook is het hier gewoon schoon, hetzij er altijd wel handjes ergens te zien zijn haha. De dagen dat de kids weg zijn werk ik en de dagen daarbuiten zijn we gewoon thuis en lukt het ook om de boel draaiende te houden. Ik vrees alleen dat écht tijd voor mezelf (knutsel projectjes, sport doelen bereiken etc) gewoon op dit moment even heel lastig is. Ik bedoel; wat had ik gedacht met 4 kleintjes. Maar vind het ook niet erg. Ik neem wel geregeld even een dag voor mezelf vrij (dus echt vrij en alleen thuis) en dan doe ik puur waar ik zelf zin in heb. Maar langere projectjes voor mezelf daar heb ik denk ik wat meer tijd voor als ik er tenminste 2 op school heb zitten
Ik snap het helemaal en dan heb ik er nog maar 1 . Huishouden loopt, dat lukt aardig (ik werk 27 uur, ook in 3 dagen). Andere twee dagen heb ik L en weekenden vaak ook want man is dan optreden (naast zijn baan). Dus ben allang blij dat huishouden lukt! Laatste tijd weer kunnen sporten en überhaupt daar de energie voor hebben (sinds L gewoon slaapt savonds, is nog niet zo lang). En nu dus in die avonduren ook zo'n huisje kunnen maken. Maar als ik 4 kinderen zou hebben zou je me denk ik elke avond om 20u in bed aantreffen, volkomen uitgeblust . Veel respect voor een ieder met meer dan één kind .
Hahaha. Nou.. eigenlijk plof ik vanaf 20u op de bank. Meestal heb ik dan alles schoon en opgeruimd. Doordeweeks is dit wat later omdat ik dan ook tasjes voorbereid en nog een was wegvouw want de volgende ochtend geen tijd. Maar idd rond 21.30/22u slaap ik op de bank hoor.
Vandaag een box opgehaald. Daarna hele huis gestofzuigd en gedweild, wc's gesopt, nog wat babyspullen gesorteerd wat we voorlopig nog niet nodig hebben en dat kan zo naar de berging toe. Mijn rug heeft nu wel even genoeg gehad
Ja dat is pas echt luxe . Hier nu ook gelukkig sinds een maand of 2, met wat uitzonderingen daargelaten. Maar wat me zo vreselijk tegenvalt aan het hebben van een kind is dat je daarna gewoon zelf niet klaar bent. Er moet gekookt worden, opgeruimd, gestofzuigd, gepoetst. Dan nadenken en voorbereiden voor de volgende dag. Die tijd dat je gewoon na het eten op kon ruimen en op de bank kon ploffen is echt voorbij. En dan het ergste; het MOETEN opstaan om 7 uur. Of eerder als je naar je werk moet. Je kan nooit eens denken, ik blijf lekker even liggen en niks doen. Ik vind dat echt een hele ommezwaai haha! Tuurlijk, alles voor dit mannetje hoor. Maar het is wennen (geweest).