Vandmiddag nog wat boodschappen gedaan en even de stad in geweest... net als de rest van Nederland.. jeetje wat een drukte. Ik was blij om weer thuis te zijn... We zullen zo richting de Beren gaan om daar te eten.
Vandaag de laatste cadeautjes gehaald en ik moet er nog 2 inpakken. Nergens nog kerstpakket te vinden
Wij zouden uiteten gaan, maar de oudste is ziek. Dus we hebben iets besteld. Hopelijk is hij voor kerst beter...
Vervelend, beterschap. Hier heeft de jongste koorts. Die is mijn man nu op bed leggen. De oudste is logeren en voor ons komt er zo een sushi bestelling. We vinden het normaal niet leuk om de kinderen samen te laten eten. Dus het is denk ik al meer dan een jaar geleden dat we sushi avond hadden.
Moet om 21u nog naar het ziekenhuis voor onder de mri te gaan. Tegenwoordig doen ze daar 24u op 24 mri's. Kans is groot dat ik in slaap val in dat ding, ben moe en word helemaal zen van die geluiden Ik ben aan het afwegen of ik mijn comfy jogging aanhou of toch maar iets fatsoenlijk.
Vanmorgen wakker om 5.50 Kun je een keer langer slapen heb je dit weer. Uiteindelijk maar om 6.45 eruit gegaan en stoofperen gaan schillen. Boodschappen gedaan bij de aldi, plus, action. Smiddags nog het centrum in.
Onze oude woning leeg gehaald wat er nog stond, nu onder een dekentje met de houtkachels aan, thee en chocolade er bij. En het bad net aangezet. Daar ga ik zo lekker in.
Hele relaxte verjaardag van jongste gevierd. Ontbijt met cadeautjes. Daarna wat chillen. Oudste heeft een tulband gebakken. Ik de stoofperen klaargemaakt. En het hoofd van de ezel (nog steeds bezig met de haak een kerststal project ) Jongste heeft zijn nieuwe gravitrax uitbreidingen uitgeprobeerd en zijn nieuwe mario spel gespeeld. Na de lunch een wasjes gedraaid. Cake gegeten en de oren gehaakt en aangenaaid. Jongste mocht het eten kiezen, dus hebben we lekker pizza besteld. En nu is hij met papa starwars aan het kijken
Via youtube filmpjes! Inmiddels lukt het gewoon zelf. Ik heb heel veel lintjes en dingetjes en bij intratuin bij de kertbomenafdeling losse takjes van de grond geplukt. Eigenlijk is de mijne mislukt, want dat randje zit niet in het midden. Maar hij was verder zo goed gelukt dat ik het maar heb gelaten.
Ik duik zo de keuken in voor de voorbereidingen op het kerstdiner vanavond. Vandaag op tijd naar mijn ouders toe en genieten van elkaars gezelligheid ❤️
Vandaag overdag nog even rustig aan doen. Als man thuis komt van het werken dan gaan we naar mijn ouders toe. Mijn zus en haar man en 2 kids komen ook. Samen kerstavond doorbrengen met hapjes, kaas en wijn heel gezellig!!!
Ik heb vanmorgen moeite om uit bed te komen en een stukje te hardlopen. Uiteindelijk. Zelf bij elkaar geraapt en toch gegaan. Bijna 30 minuten weggeweest. Nu even relaxen en dan om 10 uur de volgende afspraak.
Moet nog veel. Net de kerstcadeau’s ingepakt, moet nog strijken en vouwen, bed verschonen. opruimen en badkamer heb ik gisteren al gedaan, maar nu moet alles nog schoon. En met de kinderen de vogeltaart versieren, pindaslinger maken en de vogelhoek even opnieuw inrichten en een kerstdorp van cake bakken, kinderen gaan het morgen versieren voor de visite die 2 e kerstdag komen en uiteraard vanavond kerstdiner omdat de oudste beide kerstdagen moet werken. Dus kerstavond is de enige kerst met mijn hele gezin best veel vandaag! nu eerst maar koffie