Wij doorkruisen Nederland van zuid west brabant naar Drenthe vanochtend. 3 dagen in een vakantiehuisje van familie.
Dochter heeft tot 7.50 uitgeslapen, dat al fijn! Ik heb een wasje in de machine zitten, net even naar de Appie geweest voor wat kleine dingen. Samen met dochter heb ik hardgelopen, zij op de spacescooter. Zo aan de lunch met worstenbroodjes en afbakbroodjes. Vanmiddag rond 15 naar mn schoonmoeder, waar schoonzus ook komt, voor kadootjes en gourmet. Vanavond alleen op de bank, want nu de operatie van vriend morgen niet doorgaat, moet ie gewoon werken vannacht. Fijne dag!
Ik ben op mijn gemak de slaapkamer aan het behangen. Mijn knie is niet zo blij ermee, dus ik doe het maar rustig aan . Eind van de week zal het wel klaar zijn. Kippensoep staat aan, dus daar eet ik dadelijk lekker wat van.
Net thuis, heb gewerkt (gister ook) Nu mn 6 daagse mini vakantie inluiden met een koffie en een glaasje Baileys. Daarna douchen en kijken hoe mn man ons kerstdiner in elkaar flanst. Love it!
Als eerste uitgeslapen tot 8.20 ik was zo moe. Vanmorgen/vanmiddag hebben we het home alone lego huis afgemaakt Verder opgeruimd, gravitrax getest nu kijken zoon en ik santa de serie. Zo meteen hapjes eten op de bank en kijken we home alone
Vanmorgen gebruncht met het gezin. Daarna de was gesorteerd en een was aangezet. Met elkaar de Christmas Chronicles gekeken. Daarna de gourmetstellen van gister afgewassen. Zometeen de was maar eens gaan ophangen en dan kijken wat we gaan eten vanavond. Ik heb nog wat restjes van de gourmet van gister over. Vanavond lekker met een boek op de bank.
Vandaag gingen we normaal naar de cinema maar de oudste had geen zin, de middelste is bij een vriend en blijft daar slapen en de jongste had ook geen zin. We hebben dus niet zo heel veel gedaan. Soep gemaakt, gekookt, was en droog, mediamarkt en AH bezocht en dat was het. Deze avond eten we restjes. Prima dagje voor mij
Oudste is al sinds ze wakker is vanmiddag een serie aan het kijken. Net met jongste peperkoekhuisje versierd en direct de bak met versiersels uitgezocht, gebruikten een deel alleen voor de huisjes die we toch niet aten maar nu alles wat over de datum was maar weggegooid. Ruimde lekker op. Heb voor zaterdag een laatste gratis vuilstort afspraak voor dit jaar gereserveerd dus ga na het eten en de komende dagen maar eens verder met opruimen overal.
Vanochtend even naar de supermarkt gelopen met jongste en mijn spellenkast uitgezocht. Een aantal spellen ga ik deze kerstvakantie op mp zetten of naar de Kringloop brengen, dan mag ik weer iets nieuws Vanmiddag een wasje gedraaid en een boek gelezen met veldrijden op de tv. Animal crossing gespeeld. En ook nog n spelletje gespeeld met jongste. Misschien heb ik stiekem nog even m'n oogjes dichtgedaan op de bank Vanavond lekker gegeten maar niet ontzettend uitgebreid, lekker chillllle 2e kerstdag dus.
Spelletjes-/knutselkast uitgezocht, twee kinderkamers gestoft, hele huis gezogen en net gekookt; tussendoor gelezen, treinbaan gebouwd en was het een relaxde tweede kerstdag!
Ik ben net klaar met werken. De kinderen zouden vanavond weer thuis komen maar blijven onverwachts tot 1 januari bij hun vader Rond half 10 ga ik de deur weer uit om de vriendin van mijn ex op te halen bij der werk. Toch nog een goeie daad dit jaar
Heerlijk in bad gaan dobberen. Nu in pyjama en ga met mijn man een filmpje kijken. Dochter slaapt lekker in haar bed
Ik ben nu met mijn oudste dochter onze reis naar Toulouse begonnen. We stappen zo op de trein naar Schiphol. Deze 4 dagen is haar cadeau voor haar 16e verjaardag. Ik heb er veel zin in.
2 fijne dagen gehad, 1e kerst thuis geweest. Schoonmoeder is komen gourmetten 's avonds.. gisteren met 2e kerst naar mijn ouders geweest waar mijn broer en zussen + aanhang ook waren, was gezellig Vandaag een dag zonder verplichtingen. Vooral wat opruimen in huis en de was wegwerken..
Vandaag weer werken, het is echt super rustig vandaag. Vanavond nog sporten, verder geen plannen voor vandaag.
Uitgeslapen tot 9 uur. Ontbeten met heerlijke bruine boterhammen na al dat Kerst vreten. Zo even wat pakketjes afgeven. Wat boodschappen halen en vanavond met man en jongste dochter naar 100 jaar Disney in Ziggo Dome Oudste dochter heeft een after christmas party hier met haar vriendinnen dus wij zijn lekker de deur uit Morgen werken en dan de hele volgende week vrij