Vandaag een dagje met z’n 2en Nu eerst naar de bioscoop (ontbijten met popcorn ), straks uitgebreid lunchen ergens en nog even wat winkelen.
Koffie. Rustig dagje, poetsen wassen en nog wat boodschapjes. Verder met de kids en filmpje en/of spelletje. Man is naar 't werk dus rustig dagje met zijn 3en
Ik ben net wakker. Vanmiddag even naar de action om verfspullen te halen en dan ga ik boven de slaapkamer deuren verven en een begin maken aan de trap.
Vanochtend spelletjes gedaan, zometeen lekker wafels voor de lunch en daarna een eind wandelen. Als we terug zijn gaan we buiten popcorn poppen en marshmellows boven de vuurschaal. Vanavond een lekkere borrelplank voor het avondeten.
Ik zit met vriend op de SEH, niersteen. Dochter moet van 17 tot 18 paardrijden, dan snel naar huis, want de verlichte trekkers komen lanhs vanavond.
Een dagje heerlijk niets. Eerst even Winter vol liefde terug kijken , vanmiddag een spelletje doen ofzo. Verder heerlijk relaxen.
Van alles op de planning tot man gebeld werd met een call out. Heb het echt zo gehad met zijn werkgever en gedrag vooral. Hij krijgt met de vleet aanbiedingen van anderen bedrijven. Maar wilt persee hier blijven waar ze van hem profiteren en klein houden.
Er zit een steentje van 4mm vast net voor de blaas. Dus ze verwachten dat ie hem wel snel uitplast. Heeft medicatie voorgeschreven gekregen om dat wat makkelijker te maken. Pijnstilling gekregen. Als ie er over 2 weken nog niet uit is, dan moet ie terug komen.
Vanvond de restjesgourmet gedaan. Kerstdiner-gourmetpakket is eindelijk op En een potje risk met de jongens.
Straks even naar schoonouders. Man gaat zijn vader even helpen met een klusje. F en ik kletsen met schoonmoeder
Oudste heeft nu eerst zwemles, mijn man gaat mee. Als ze terug zijn waarschijnlijk even weg, misschien naar het maritiem museum. Vanavond naar de wok met vrienden.
Vroeg opgestaan en de zooi van gisteravond opgeruimd en nu onderweg naar werk tot zeker 17.15, gewoon echt geen zin in maar na vandaag gewoon een hele ruime week vrij dus helemaal top!!
Vanmorgen vroeg al de wasmachine ingeruimd en op timer gezet, dus die gaat straks vanzelf draaien. Daarna naar m'n werk gegaan waar ik nu ben, vanmiddag even naar de apotheek zalf halen voor m'n zoon, daarna thuis lekker met m'n zoon knuffelen en de aardappelen schillen, broccoli snijden en wassen en dan rond 16.30/16.45 eten aanzetten en dan eten tv kijken en rustige avond hebben tot 20.00 want dan gaat zoon naar bed en ik tegenwoordig 9vd10x ook, zelf ga ik dan nog vaak wel ff op m'n telefoon wat internetten ofzo dat was het dan wel weer voor vandaag
Wij gaan zo naar het Museon en het Omniversum. Naar de Star Party, een ruimtereis in de Dome met een presentatie van een sterrenkundige. Mijn dochter heeft hier vorig jaar haar werkstuk over gemaakt en nu vinden we het alledrie dus superinterressant Dus helemaal zin in!