Mijn man moet werken en hij gaat vanavond met wat vrienden uit eten en wat drinken. Ik ben met de kinderen thuis. Ga zo even boodschappen doen, huis beetje opruimen, wasje draaien. Vanmiddag wil ik met ze gaan boulderen.
Net ontbeten. Geen idee wat de planning hier is. Dochter vannacht flinke koorts (ze was al paar dagen niet lekker) dus even kijken hoe de ochtend verloopt. Ze heeft net wel 2 boterhammen op! Zoon eet daarin regen weinig. Vindt opeens alles vies?! Hij was 1e kerstdag niet lekker dus heeft hij t al gehad of moet t nog komen.... Wilde vanmiddag met ze naar de intratuin maar ja dus nog even aankijken. Man is aan t werk
Gisteren Ouwehands en de light nights geweest. Was leuk. Vandaag gaat mijn man met de jongens kindervuurwerk kopen en ik met de jongste naar de bieb en boodschappen doen. En de tassen in pakken en de was afmaken want morgen gaan we een weekend weg met vrienden. Tussendoor de afgelopen dagen ben ik als het even kan aan het lezen, wandelen of spelletjes aan het spelen (levensweg, zeeslag, kaarten met de jongens) mijn man is vooral met ze aan het puzzelen…
Vanmorgen al twee afspraken gehad. Nu even nog wat voor mijn werk aan het doen. En dan straks nog twee afspraken. En dan vannacht hopelijk wat beter slapen dan afgelopen nacht.
Vandaag de laatste dag van onze vakantie we pakken hem zo optimaal mogelijk. Gaan zo lunchen, daarna aan het zwembad en vanmiddag lekker borrelen met onze voetjes in het water. Vanavond alle spullen inpakken en voorbereiden voor onze vlucht morgen. meteen ook weer bezig met ‘wat eten we van de week allemaal & bah al die wassen die ik weg moet werken’. Gauw weer wegstoppen en nog even van deze dag genieten!
De spullen opgeruimd die we mee hadden op onze 3 dagen weg. De losse kerstspullen weggehaald (de bomen in de vensterbank blijven nog een poosje staan). Meteen even lekker schoongemaakt. Nu even een serie kijken en ondertussen bedenken en opschrijven wat ik over 2 weken op zoons verjaardag ga serveren. Heb al: aardappelsalade, pastasalade, coleslaw, pulled pork, pulled chicken. Ik twijfel alleen nog wat voor soort broodjes ik erbij zal doen om het pulled meat op te doen en of ik er voor sommige kritische kinderen nog iets extra's moet bij doen.
Stukje gewandeld. Viel tegen 2 km in 30 minuten met een gemiddelde hartslag van 141 Was ook helemaal stuk toen ik thuis kwam
Ik ben net gebeld om naar het ziekenhuis te komen om afscheid te nemen van mijn oma die vanmiddag onverwachts is opgenomen. Ik heb haar al 5 jaar niet meer gezien vanwege een hoop gezeur in de familie. Dit voelt heel raar
Vaatwasser leeggehaald, dochter haar beddenlakens in de wasmachine, toiletten gepoetst en dadelijk ziekenhuis tas klaarmaken voor een onverwachte bevalling, je weet maar nooit Man is de frietketel aan het schoonmaken en hij heeft boven gestofzuigd.
Zoon en man zijn op zijn slaapkamer aan het opruimen. Hij heeft de stuva hoogslaper met daaronder bureauruimte. Hij vraagt een gamestoel voor zn verjaardag en wil daaronder dus een gamehoek maken. Hij moet van mij eerst alle troep opruimen daar. Vanmiddag gaan we naar natuurmuseum brabant.
Relax dagje Even boodschapjes gehaald Wc poetsen Straks enkele pakketjes wegbrengen En dochter vd bso ophalen
Vandaag met oudste naar het ruimtevaart museum in Toulouse. We zijn inmiddels bijna aan het einde van ons verblijf, morgenmiddag vliegen we weer terug.
Bed van dochter weer opgemaakt, nu zijn onze beddenlakens in de wasmachine. Straks alle drie douchen of bad. Nu eventjes rusten. Harde buiken.
Zojuist de kerstboom opgeruimd en 2 bossen met verse tulpen neergezet. Heerlijk weer alle zooi naar boven. Nog even wat was wegwerken, bedden samen met mijn hulp verschoond en alles weer lekker schoon en fris. Nu zo koffie drinken met een oliebol erbij, lekkeerrrr
Vanochtend mijn moeder opgehaald en daarna de trap weer geverfd. Daarna de hele middag serie gekeken. Zo richting mijn moeders werk.. Ik neem haar werk over voor vandaag zodat zij weer naar het ziekenhuis kan. Vanavond misschien nog ergens een drankje doen.
Lekker geslapen tot 9:00, met jongste boodschappen gedaan. Samen geluncht, daarna een kado voor mn broer gehaald. Net even samen naar de boerderij hier om de hoek geweest. Jongste is nu een snackschaal aan het maken. Heb tussendoor nog een was gedaan, moet er zo nog 1 opvouwen en ophangen, en de oven en toilet beneden even een grote beurt gegeven. Vanavond naar Amsterdam voor de light tour samen met man, jongste en schoonvader. Oudste is al met een vriendin geweest.
Net lekker gebadderd samen met dochter. Man is zich nu douchen. Rustig avondje aan tv, dochter mag de film kiezen en dadelijk popcorn maken heerlijk!!