Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.219
    4.519
    113
    Mijn man moet werken en hij gaat vanavond met wat vrienden uit eten en wat drinken.
    Ik ben met de kinderen thuis. Ga zo even boodschappen doen, huis beetje opruimen, wasje draaien. Vanmiddag wil ik met ze gaan boulderen.

aardbei1707 vindt dit leuk.
  2. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.249
    683
    113
    Net ontbeten. Geen idee wat de planning hier is. Dochter vannacht flinke koorts (ze was al paar dagen niet lekker) dus even kijken hoe de ochtend verloopt. Ze heeft net wel 2 boterhammen op! Zoon eet daarin regen weinig. Vindt opeens alles vies?! Hij was 1e kerstdag niet lekker dus heeft hij t al gehad of moet t nog komen....
    Wilde vanmiddag met ze naar de intratuin maar ja dus nog even aankijken. Man is aan t werk

3. Cornflake

Cornflake Fanatiek lid

12 jul 2023
    1.353
    1.480
    113
    Vrouw
    Gisteren Ouwehands en de light nights geweest. Was leuk. Vandaag gaat mijn man met de jongens kindervuurwerk kopen en ik met de jongste naar de bieb en boodschappen doen. En de tassen in pakken en de was afmaken want morgen gaan we een weekend weg met vrienden.

Tussendoor de afgelopen dagen ben ik als het even kan aan het lezen, wandelen of spelletjes aan het spelen (levensweg, zeeslag, kaarten met de jongens) mijn man is vooral met ze aan het puzzelen…

4. Esther2901

Esther2901 Fanatiek lid

3 jul 2014
    2.144
    1.635
    113
    Vanmorgen al twee afspraken gehad. Nu even nog wat voor mijn werk aan het doen. En dan straks nog twee afspraken. En dan vannacht hopelijk wat beter slapen dan afgelopen nacht.

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.918
    9.434
    113
    Gelderland
    Vandaag de laatste dag van onze vakantie :( we pakken hem zo optimaal mogelijk. Gaan zo lunchen, daarna aan het zwembad en vanmiddag lekker borrelen met onze voetjes in het water. Vanavond alle spullen inpakken en voorbereiden voor onze vlucht morgen.

meteen ook weer bezig met ‘wat eten we van de week allemaal & bah al die wassen die ik weg moet werken’. Gauw weer wegstoppen en nog even van deze dag genieten!

Spectre vindt dit leuk.
  6. tuc

tuc Niet meer actief

De spullen opgeruimd die we mee hadden op onze 3 dagen weg. De losse kerstspullen weggehaald (de bomen in de vensterbank blijven nog een poosje staan). Meteen even lekker schoongemaakt.
    Nu even een serie kijken en ondertussen bedenken en opschrijven wat ik over 2 weken op zoons verjaardag ga serveren.
    Heb al: aardappelsalade, pastasalade, coleslaw, pulled pork, pulled chicken.
    Ik twijfel alleen nog wat voor soort broodjes ik erbij zal doen om het pulled meat op te doen en of ik er voor sommige kritische kinderen nog iets extra's moet bij doen.

7. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.862
    31.450
    113
    Vrouw
    Stukje gewandeld.
    Viel tegen :eek:
    2 km in 30 minuten met een gemiddelde hartslag van 141o_O
    Was ook helemaal stuk toen ik thuis kwam :cry:

8. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Ik ben net gebeld om naar het ziekenhuis te komen om afscheid te nemen van mijn oma die vanmiddag onverwachts is opgenomen.
    Ik heb haar al 5 jaar niet meer gezien vanwege een hoop gezeur in de familie.
    Dit voelt heel raar :$

9. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.551
    301
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Sterkte en hopelijk kun je toch met een goed gevoel afscheid van haar nemen.

10. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    Vaatwasser leeggehaald, dochter haar beddenlakens in de wasmachine, toiletten gepoetst en dadelijk ziekenhuis tas klaarmaken voor een onverwachte bevalling, je weet maar nooit :)

Man is de frietketel aan het schoonmaken en hij heeft boven gestofzuigd.

11. tuc

tuc Niet meer actief

Zoon en man zijn op zijn slaapkamer aan het opruimen. Hij heeft de stuva hoogslaper met daaronder bureauruimte. Hij vraagt een gamestoel voor zn verjaardag en wil daaronder dus een gamehoek maken.
    Hij moet van mij eerst alle troep opruimen daar.
    Vanmiddag gaan we naar natuurmuseum brabant.

12. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.288
    17.349
    113
    Wij zijn 2 daagjes in de Efteling :D

Luna86, Spectre, Liekje81 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.224
    1.758
    113
    Vrouw
    Relax dagje
    Even boodschapjes gehaald
    Wc poetsen
    Straks enkele pakketjes wegbrengen
    En dochter vd bso ophalen

14. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.551
    301
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Vandaag met oudste naar het ruimtevaart museum in Toulouse. We zijn inmiddels bijna aan het einde van ons verblijf, morgenmiddag vliegen we weer terug.

15. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    Bed van dochter weer opgemaakt, nu zijn onze beddenlakens in de wasmachine. Straks alle drie douchen of bad.

Nu eventjes rusten. Harde buiken.

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Zo met de kids naar de bios, tatta’s 2 en daarna door naar 2 verjaardagen

17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.307
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zojuist de kerstboom opgeruimd en 2 bossen met verse tulpen neergezet.
    Heerlijk weer alle zooi naar boven.
    Nog even wat was wegwerken, bedden samen met mijn hulp verschoond en alles weer lekker schoon en fris.
    Nu zo koffie drinken met een oliebol erbij, lekkeerrrr

18. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    Vanochtend mijn moeder opgehaald en daarna de trap weer geverfd.
    Daarna de hele middag serie gekeken.
    Zo richting mijn moeders werk..
    Ik neem haar werk over voor vandaag zodat zij weer naar het ziekenhuis kan.
    Vanavond misschien nog ergens een drankje doen.

19. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Lekker geslapen tot 9:00, met jongste boodschappen gedaan. Samen geluncht, daarna een kado voor mn broer gehaald. Net even samen naar de boerderij hier om de hoek geweest. Jongste is nu een snackschaal aan het maken.
    Heb tussendoor nog een was gedaan, moet er zo nog 1 opvouwen en ophangen, en de oven en toilet beneden even een grote beurt gegeven.
    Vanavond naar Amsterdam voor de light tour samen met man, jongste en schoonvader. Oudste is al met een vriendin geweest.

20. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.449
    1.326
    113
    Vrouw
    Net lekker gebadderd samen met dochter. Man is zich nu douchen. Rustig avondje aan tv, dochter mag de film kiezen en dadelijk popcorn maken :) heerlijk!!

Deel Deze Pagina