Kerstboom en alle andere kerstdingen opgeruimd. Vuurwerkresten is vriend nu aan het opruimen. Nu broodjes knakworst eten. Daarna even stofzuigen en dweilen. Dochter is aan het spelen met dr Schleich. Die moet straks nog douchen. Voor haar doen was ze laat wakker, 8.15. Die zegt de hele dag al: o, is het al zo laat?
We zijn even naar mijn vader geweest en daarna door gegaan naar mijn schoonouders en de net lekker de kerstboom opgeruimd en zo opruimen en verder niks meer doen.
Ik werd om half 12 wakker.. dacht dat het 9 uur was dus schrok me dood toen ik de tijd zag. Net naar huis gefietst. kinderen komen zo weer thuis en dan gaan we misschien vanmiddag even langs mijn moeder. Verder doe ik vandaag vrij weinig
Wij zijn bij mijn ouders en schoonbroers geweest voor nieuwjaar te wensen. Nu lekker een rustig avondje tv
He-le-maal niks. Kijken nu mindfuck van gisteravond en ondertussen eten koken. Vanavond gaan man en ik een moord oplossen. (Crimibox) Onwijs leuk!
Vandaag weer aan het werk na 1,5 week. Werk deze vakantie alleen vandaag en donderdag dus ook wel weer zin in even.
Proberen wat in huis te doen met alle 3 de kids om me heen. Boodschappen halen, en vanmiddag koekjes bakken met de kinderen Hopelijk lukt het ook om de ramen aan de voorkant te zemen, gister alle andere ramen gedaan. Zien er niet uit, maar tot nu toe regent het alleen maar helaas.
Ohh, die ramen herken ik helemaal! Stoor me er ook zo aan.. maar met die blijvende regen heeft het weinig effect.
Lig nu nog in bed, de jongsten kijken op de IPad, de oudsten slapen nog. Straks heeft een van de kinderen zwemles, gaan we naar de bibliotheek, gaan we de kerstspullen opruimen en een muur op de slaapkamer verven. Lekker om na dagen weinig, weer wat om handen te hebben. Dat is echt beter voor mijn gemoedstoestand.
Man is helaas terug aan het werk. Dochter ligt bij mij in bed nog te slapen want ze had vannacht een nare droom. Vandaag rustdag. Alleen wat huishouden doen.
Wij zijn nog op Texel. We gaan vandaag een uitkijktoren bekijken, even winkelen en ergens lunchen. Daarna misschien nog lammetjes knuffelen op een schapenboederij.
Vandaag laatste dag van mijn man zijn vakantie. Sowieso moeten we een beetje huishoudelijke taken doen en mss dat we nog eens door de stad gaan slenteren met de jongste.
Nog even niks. Zoon is gisteren ziek geworden en heeft de bank nauwelijks verlaten. Ligt nu nog te slapen. Dat voor een knul met veel energie en standaard rond 6.30 /7.00 wakker. Vandaag maar goed uitzieken. Zelf slecht geslapen. Was er gisterenavond net op tijd met de emmer. Daarna was hij nog onrustig en in mijn slaap hoorde ik hem wat zeggen over een bak. Vlot mijn bed uit maar was alleen aan het dromen. Hele verhalen met ogen open. Kan merken dat hij koorts heeft. Wat poetsen en zelf ook even rustig aan, klieren in mijn nek zijn ook al dagen dik
Voorraad even nagekeken wat er bijgehaald moet worden deze week qua eten en drinken, vaatwasser leeggehaald, aardappelen staan op het vuur voor puree te maken en zo gehakt bakken. Dadelijk een wasmachine donker laten draaien, ondergoed en sokken plooien
Eerste dag dat S naar de opvang mocht en ik nog verlof heb (nog twee weken). Ik heb gesport voor het eerst sinds maanden, net de voorraadkast leeggehaald, een zak vol verzameld met spullen die weg kunnen, beneden gedweild, zo boven dweilen, bed verschonen, wassen en douchen. Dan bankhangen en om 15.30 uur met de katten naar de dierenarts en vanavond geen plannen.
Nog de laatste vakantiewas weg draaien. Straks lekker in mijn huispak mijn nieuwe kast in elkaar zetten en daarna indelen. Vanmiddag een boodschapje doen en ik wil flink aan de slag met opruimen. Gister al gestart maar vandaag doorpakken.