Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.107
    4.374
    113
    Schrok vanmorgen om 7.20 wakker. Snel uit bed, (feest)ontbijt klaargemaakt. Samen met man oudste zingend wakker gemaakt (is jarig). Baby drinken gegeven, maar die wilde bijna niets. Oudste naar school gebracht. Was aangezet, was afgehaald van de lijn en opgevouwen, boodschappen werden bezorgd, dus die moest ik nog opruimen, glas en plastic weggebracht en iets lekkers bij de bakker gehaald voor de lunch. Baby fles gegeven, maar die had wederom nauwelijks honger, dus ik zat wel een tijdje voor 120cc.
    Boerenomelet gemaakt voor mezelf, gegeten met de jongens en hen op bed gelegd. Toen werd baby wakker en tegen mij aan viel hij wel in slaap, dus ben ik met hem op de bank gaan liggen en zijn we samen in slaap gevallen. Nu ga ik zo de jongens uit bed halen en met hen wat drinken en als baby gedronken heeft, gaan we nog even naar buiten. Ik denk even naar de slager wandelen en daarna nog naar het speeltuintje.
    Vanavond als de kinderen slapen, gaan man en ik samen film kijken op de bank met een wijntje erbij.
    En zo vullen mijn dagen zich een beetje met drie jonge kinderen.

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.468
    17.412
    113
    Vanmorgen beetje in/rond huis gerommeld en pizza gekocht. Vanmiddag kleding uitgezocht. Voor 3 van de 5 wordt het sowieso shoppen, 2 moeten nog passen

3. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.645
    4.003
    113
    Vrouw
    Van niet zo veel is het geëscaleerd naar ik ga de hele stal opruimen (opa zijn stal waar vroeger vanalles van dieren stond en al zijn oude materialen nu nog liggen en nu onze tuinberging)
    Heb al 2 grote zakken vol klein gevaarlijk afval, met allemaal onkruidverdelgers en dergelijke die waarschijnlijk al 20 jaar illegaal zijn. Genoeg spijkers en schroeven om een gezinswoning in hout recht te trekken, sleutels waarvan de sloten al jaren niet meer bestaan, kranen, stoppen, verroeste werktuigen,... gesorteerd. Ben weer even het kleine meisje wat bij opa mee de wijde wereld introk. Love it

OliJul vindt dit leuk.
  4. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.789
    1.139
    113
    Vrouw
    Ik lig al de hele dag op de bank. Voel me niet lekker. Buikpijn en misselijk. Lunch met een vriendin afgezegd.

Straks nog wel een shoot, hoop dat het een beetje lukt.

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    In de Efteling lopen met de jongste

6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.301
    23.438
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik heb net mn schoonmoeder van de grond geplukt. :eek: Die is vandaag thuis gekomen na de 6e ziekenhuisopname in 7 weken en heeft nogal zwabberbenen en te eigenwijs dat ze de rollator niet gebruikte. Heb de meubels verschoven zodat ze nu overal met die rollator kan komen.

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.824
    4.198
    113
    Vanmorgen werden boodschappen bezorgt, beetje in huis opgeruimt en schoongemaakt, 2 wasjes gedaan. Om 12 uur de jongste naar school gebracht. Met de hond naar het bos en de dierenwinkel, jongste weer ophalen. Zo moet ik hem naar kinderfeestje brengen en met de oudsre naar een kledingwinkel. Thuis koken en eten, jongste om half 9 ophalen en dan op de bank. Weinig spannends dus vandaag

8. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.998
    2.696
    113
    Vrouw
    Ik zit in de achtertuin in de zon met een radler :thumup: Genieten van m’n verlof. Ik kom steeds meer in de nietsdoestand, voel me niet heel nuttig maar lekker is het wel :D

smax en Rizzoli vinden dit leuk.
  9. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.393
    1.928
    113
    Vanmorgen gewerkt,
    Daarna thuis gestofzogen en gedweild.
    Nu even zitten met de baby en straks een woning bezichtigen:)

10. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben nog even gaan wandelen ook. Man zit beneden te werken, de oudste zuchtend boven haar huiswerk en de jongste heeft een vriendje mee.
    Kon ik meteen even langs de bouwmarkt omdat ik de ikea kinderstoelen aan het oppimpen ben.

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.293
    16.694
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vandaag was ik heerlijk vrij, vanmorgen het huis opgeruimd en 2 wassen gedraaid. Toen met de hond gelopen, oudste dochter was vroeg uit school dus zijn we onverwacht met zijn 2 uit lunchen gegaan, daarna moest ze nog een boetiek in en daar 2 mooie mom jeans met een mooie top en blazer gescoord, kan ze weer even vooruit en daarna samen boodschappen gedaan en thuis koffie met man gedronken en toen alweer tijd voor de handbal. Ben wel enorm moe, gisteren een slopende dag op het werk en aardig overprikkeld en ik voel werkelijk iedere spier/zenuw in mijn nek/hals gebied. Oja op de valreep nog 2 kaartjes voor Benson Boone gescoord in Paradiso, ga ik volgende week heen met mijn dochter, zin in, ik stond op een wachtlijst en gewoon kaartjes kunnen kopen voor maar 18 euro per stuk.
    Zo'n zin in.

12. Loufoque

Loufoque Fanatiek lid

17 mrt 2021
    1.744
    4.929
    113
    Vanmorgen gewerkt, en om 13.30 in de auto gestapt op weg naar Calais. In Parijs ongeveer een uur lang stapvoets gereden. Nu nog zo'n 2 uur te gaan naar het hotel. Dan, afhankelijk van het weer, nog even over de boulevard wandelen en daarna dineren in het hotel. Morgenochtend pakken we de Shuttle naar Engeland.

owly vindt dit leuk.
  13. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.998
    3.962
    113
    Vrouw
    Gewerkt van 6 tot 14u, nu lig ik op de bank te niksen.
    Straks zoon naar de badminton brengen, na de badminton breng ik hem naar mn ouders en dan ga ik stiekem frieten eten en de PlayStation aanzetten. Wel weer op tijd naar bed want morgen gaat de wekker ook om 4.20u bweighhh :roflmao:

Ja ik ben een game mama :roflmao::roflmao::roflmao:

owly vindt dit leuk.
  14. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ik heb vanmiddag even geslapen op de bank, ik was zo moe. Zit nu bij hockey te wachten tot de jongste klaar is (18:00) en me te bedenken dat er nog een was in de wasmachine zit, die helaas niet vanzelf aan de waslijn vliegt :rolleyes:

15. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.822
    2.679
    113
    Ik zit in de tuin in de zon met een glas wijn en schaal hapjes. De kinderen spelen ergens in de wijk en ik heb totaal geen zin om te gaan koken.

16. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.685
    5.714
    113
    Gewandeld door de duinen met een vriendin, was prachtig. Koffie gedronken en later nog geluncht samen. Net dochter opgehaald die spelen was en met een nukkig kind door de Ah gelopen. En zo biefstuk ala loetje eten want alweer 16 jaar samen.

Bijgevoegde bestanden:

Spectre, Loufoque, OliJul en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. OliJul

OliJul Actief lid

17 feb 2023
    346
    222
    43
    Vrouw
    Ik zit in de auto op het parkeerterrein; zo hapje eten met een vriendin!

18. Kraamzuster

Kraamzuster Actief lid

21 mei 2020
    230
    105
    43
    Vrouw
    Ik heb gewerkt vandaag! Niet veel bijzonders.:)

19. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    Ik ben nu aan het wachten tot mijn man en dochter thuiskomen met frites van de snackbar :)

20. Loufoque

Loufoque Fanatiek lid

17 mrt 2021
    1.744
    4.929
    113
    owly, Nina Sanders, Mim89 en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina