Nou het was vooral even fijn om te horen dat we geen uitzondering zijn, we geen slechte ouders zijn, we het beste voor ons kind willen, etc. Binnenkort neemt een orthopedagoog contact met ons op, hoe nu verder.
Ik lig in m’n bed ziek te zijn. En niet een beetje niet lekker, maar echt met koorts, knallende koppijn en alles er op en er aan. 4 weken geleden ook al dus nou ja, dat schiet lekker op. Not.
Drukke werkdag achter de rug. Wat heel pittige meetings en discussies. Toch nog tijd gevonden voor een lunchwandeling (man sleepte me mee). En voor koken (eenvoudig, maar ok). En net terug van rondje hardlopen. Man is jongste in de douche aan het zetten en als dat klaar is mag ik voorlezen.
Mezelf gruwelijk verslapen, dus zodra ik mijn ogen open had op de fiets gesprongen en snel naar de huisarts want ik had een afspraak. Daarna wat boodschappen gedaan, nu een beetje opruimen. Moet nog wat formulieren invullen en posten en daarna op gesprek op het dagverblijf van mijn kind.
Rustig opgestart met drietjes in bed en de Teletubbies Daarna de caravan gepoetst. Nu wachten tot L wakker wordt. Slaapt al anderhalf uur, daar hadden we niet op gerekend (uur langer dan normaal). Dus nu wordt onze vertrektijd ook flink opgeschoven. Straks de auto inladen en dan lekker naar huis, meteen wasjes draaien en vanavond eten bestellen. Het regent hier vandaag dus prima om te gaan!
Werken. Mn werkgever is ziek, dus ipv 2 artsen heb ik er maar. Er stonden al een hoop in de agenda, die allemaal gebeld en verzet. Hopelijk is ie maandag weer beter, want dat staat nu al bijna vol.
Ik heb net mn hele boodschappenronde lopend gedaan, dus ik heb er al 12000 stappen op staan. Vanmiddag zit ik achter mn laptop, ik speel geheim agent voor het escaperoom feestje van mn nichtje. De kinderen kunnen mij oproepen voor tips en om de oplossingen door te geven
Ik ben vandaag vrij maar had nog een hoop voor mijn werk te doen. Daar ben ik nog niet helemaal klaar mee, maar ik las nu even een pauze in. Ga een stukje wandelen en lunchen en dan weer verder. Ook moet ik vandaag van mezelf echt de knoop doorhakken of ik ga reageren op een vacature. Zo ja, knal ik die er vanmiddag ook nog even uit.
Werken tot 4, daarna gelijk door naar zwemles met de oudste en dan eten bij mijn schoonvader. Onze standaard vrijdag planning
Ik ben kleding aan het inpakken voor volgende week, dan gaan we kamperen. Heb echt van alles ingepakt met de vooruitzichten.
Oh nee, niks rotter dan met een griep op bed te liggen. Ik hoop dat het herstel een beetje wil vlotten. Beterschap!!
Ik zit weer bij de hockey voor training van de jongste, heb net wel even een rondje gelopen. Straks meteen door naar de sportschool voor mezelf, jongste gaat wel mee.
We begonnen de dag met zijn 3 in bed, man ging rond 7.30 uur sporten en N en ik zijn samen in slaap gevallen. Daarna heeft man hem naar zijn eigen bed gebracht, ik douchen, spalkje vast laten zetten door TA en van 12.30 tot 14 uur op het terras gezeten met een vriendin. Heerlijk in de zon! Vanmiddag voor N gezorgd en om 16 uur met zijn 3 een wandeling gemaakt en daarna in de tuin gezeten. Om 18 uur fles, tanden poetsen, verhaaltje en N op bed gelegd. Man is nu kickboksen en komt rond 20.15 uur thuis. Ik lig in ons bed te niksen. Straks eten (heb iets makkelijks), Flikken kijken en dan slapen.
Ik zit bij de kinderen op de kamer. De één heeft een zere scheen (oké er zit een beste blauwe plek op) de ander heeft een los korstje. Genoeg om wakker van te liggen en vooral elkaar wakker te houden dus Als ze slapen ga ik douchen, want ik zit nog in mijn hardloop kleren en ruik mezelf