Vanmorgen rondje gerend. Lekkere intervaltraining. Vanmiddag naar schoonmoeder met het gezin. Haar mee naar buiten genomen voor een wandeling en wat drinken op het terras. Ze was blij haar kleinkinderen te zien ❤
Vanochtend naar de kerk geweest. Ik had niet zo goed geslapen vannacht, dus 's middags lekker rustig aan gedaan en filippinepuzzels gemaakt. Mijn man is vandaag begonnen aan het (opnieuw) behangen van de slaapkamer, heel blij mee!
Vanochtend lekker gesport, eind van de ochtend met het gezin en hond naar t strand geweest. Verder lekker in de tuin en de was wegwerken
In NL gewoon, maar wij hadden vorig weekend een ander feest dat de hele dag duurde, daarom besloten de kinderen dat we moederdag een weekje op moesten schuiven
Keer op keer moeten we nog spelen. Take 5 zal ik eens naar kijken, uitbreiding regenwormen hebben we vaker naar gekeken maar waren niet gelijk onder de indruk, kost ongeveer net zoveel als een nieuw spel. 1000 bommen en granaten is leuk maar soms wel frustrerend
Regenwormen de uitbreiding hoor ik idd 2 verschillende reacties over, of men vindt het helemaal niks, of juist leuk. Het wordt wel een beetje ander spel zo. Keer op keer heeft wat weg van qwixx, maar toch weer anders. Take 5 vond ik erg leuk. Duurt niet erg lang en het lijkt alsof je tactisch kan zijn, maar omdat je niet weet wat de rest doet kan jouw tactische zet ineens helemaal misgaan
Ik had gehoopt tot 06.30 te slapen, what was I thinking? Afijn, straks douchen, haren wassen (2x in de week, heb er zo'n hekel aan. Moet ik het weer droog föhnen vóór werk enzo pfff). L fles geven, overdragen aan man die hem altijd naar de opvang brengt en dan richting werk. Stom dat ik naar kantoor ga, normaal zijn maandag en woensdag thuiswerkdagen maar in m'n agenda zag ik -gelukkig- op tijd dat ik dus die kant in moet. Ik begin altijd om 07.30. Later L ophalen en eten uit de vriezer vandaag. Vanavond ga ik beginnen met wat krachttraining naast hardlopen.
Ik zit met een (inmiddels al 5 dagen durende) keelontsteking (denk ik) al sinds 4.00 op de bank (ivm hoesten etc). Ook ontstoken ogen al gaat dat weer de goede kant op. Om gek van te worden. Elke keer dat ik slik ga ik door de grond en pcm/ibuprofen helpt zo goed als niks. Vandaag vrije dag maar kids thuis dus hopelijk vermaken ze zich goed en anders wat meer tv vandaag.. Vanmiddag nog een (gelukkig leuk) gesprek op t werk (altijd fijn als je ogen eruitzien alsof je een mega huilbui hebt gehad )
Ai wat naar. Ken je deze? Zijn geweldig, verdoven je keel https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/mucoagin-ambroxol-20mg-citroen-zuigtabletten.htm
Ik ken ze inderdaad @Achterkantvandemaan Thanks voor de tip, deze keer nog niet geprobeerd. Wel goed idee zeker voor bij t gesprek vanmiddag
Daar liepen we dus tegenaan. Wij vinden het basisspel al prima en als we een ander spel willen kiezen we wat anders. Toch eens kijken naar take 5 klinkt zo wel leuk. Al heeft onze kast niet heel erg veel ruimte meer