Vandaag ben ik aan het werk. Net met moeite 2 baby's in slaap gekregen en nu wat leuks doen met de 2 1-jarigen die nog wakker zijn.
Schoonmaken in huis. Had gehoopt buiten in de zon m'n koffie te kunnen drinken, maar er is weinig zon te zien helaas.. Dochter is aan het kleuren en ik ga zo verder met de bovenverdieping.
In de zon zitten met een kopje koffie. Heerlijk! Iedereen de deur uit. Heb nog veel te doen, maar geniet even van de zon en de draaiende wasmachine op de achtergrond
Vandaag was ik vrij nou ja vrij… Boodschappen gedaan Was opvouwen, stofzuigen en dweilen Badkamer gesopt Kledingkast van de oudste opgeruimd Nu koken en straks de oudste ophalen van training
Take 5 is leuk. Voordeel is dat het kleine doosjes zijn. Ik vind die ook ideaal voor vakantie. Zo spelen wij ook graag beverbende, en wie is de ezel. En tegenwoordig uno-bananenvariant. Dat is niet een speciale uitbreiding oid. Maar een zelfbedachte regel voor als de kaart met de banaan erop gespeeld wordt. Dan moeten alle spelers een stukje banaan eten. (Hoe krijg je een slechte fruiteter aan de banaan)
Tussen 7 en 7.25 uur (terwijl zoon in zijn bed aan het spelen was na zijn fles): bedden afgehaald, was erin gestopt (maandag was ik o.a. de knuffels van onze zoon), gestofzuigd boven (eerste verdieping) en vaatwasser uitgeruimd. Kind weggebracht naar de opvang, gewerkt, tussendoor even gauw bloed laten prikken (TSH) en om 17.15 uur kind opgehaald en bij mijn ouders in bad gedaan en fles gegeven. Om 19 uur ging hij naar bed en zit ik uitgeteld aan de keukentafel. Wel honger, geen zin om iets te maken. Wil het programma van Yvon Jaspers van gisteravond terugkijken in bed, maar eerst toch maar wat eten maken. En daarna ga ik slapen.
Ik ga aan het fotoboek over 2022 beginnen en heb besloten - of nouja, zit misschien nog een beetje in de afweging van die beslissing - om gewoon maar één boek te maken die alle kinderen bevat. Dus geen boek per kind per jaar. Veel haalbaarder. Ze staan bovendien ook vaak op dezelfde soort foto's. Het is oké, toch?!
Daar zijn de uno kaarten aan 2 kanten bedrukt. Bij een "flipkaart" moet iedereen n kaarten omdraaien.
Ik? Ik ben in ieder geval halverwege juli nu met selectie van leuke foto's. Dat is al een hele stap Ik kan altijd nog beslissen toch verschillende boeken te maken
Vandaag ben ik de hele dag met L, heerlijk. We gaan straks even samen naar mijn werk, afscheid van collega en ze vinden het altijd leuk om L te zien. Moet nog pakketje verzenden en bananen kopen maar dat lukt niet allebei . Vanavond eten we wat er nog in huis is en ik ben al begonnen aan de traktatie voor L, super vroeg . Daar ga ik vanavond mee verder.
Vanochtend om 8 uur stond ik in de sportschool, ik heb gister tot na werktijd gewerkt (en sowieso ook de middag dus dubbele uren), dus vandaag een kortere dag, heb beneden en boven gedweild, katten zijn lekker buiten en er staat een pan zelfgemaakte aspergesoep te pruttelen. Ga straks even een pannetje bij mijn ouders langs brengen en rest van de middag rust.