Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.499
    10.408
    113
    Haha die kleine doosjes samen is nog steeds veel. Je wil niet weten hoeveel spellen we hebben:roflmao:

tuc vindt dit leuk.
  2. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.267
    12.640
    113
    Vrouw
    Hopen dat zometeen droog is en blijft. Straks na psz dan mag H op de foto zo leuk!

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ik herken het;)

owly vindt dit leuk.
  4. tuc

tuc Niet meer actief

Vandaag ben ik aan het werk. Net met moeite 2 baby's in slaap gekregen en nu wat leuks doen met de 2 1-jarigen die nog wakker zijn.

5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.061
    18.856
    113
    Vrouw
    Beterschap!

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.061
    18.856
    113
    Vrouw
    Schoonmaken in huis. Had gehoopt buiten in de zon m'n koffie te kunnen drinken, maar er is weinig zon te zien helaas.. Dochter is aan het kleuren en ik ga zo verder met de bovenverdieping.

7. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.643
    1.444
    113
    In de zon zitten met een kopje koffie. Heerlijk! Iedereen de deur uit. Heb nog veel te doen, maar geniet even van de zon en de draaiende wasmachine op de achtergrond ;)

8. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.946
    5.255
    113
    Home
    Vandaag was ik vrij nou ja vrij…
    Boodschappen gedaan
    Was opvouwen, stofzuigen en dweilen
    Badkamer gesopt
    Kledingkast van de oudste opgeruimd
    Nu koken en straks de oudste ophalen van training

9. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.856
    31.445
    113
    Vrouw
    Take 5 is leuk.
    Voordeel is dat het kleine doosjes zijn. Ik vind die ook ideaal voor vakantie.

Zo spelen wij ook graag beverbende, en wie is de ezel.

En tegenwoordig uno-bananenvariant.

Dat is niet een speciale uitbreiding oid. Maar een zelfbedachte regel voor als de kaart met de banaan erop gespeeld wordt. Dan moeten alle spelers een stukje banaan eten. (Hoe krijg je een slechte fruiteter aan de banaan:roflmao::roflmao:)

owly vindt dit leuk.
  10. tuc

tuc Niet meer actief

Ken je uno flip ook? Die vinden wij ook heel leuk hier.

Mamafiets vindt dit leuk.
  11. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.139
    3.217
    113
    Vrouw
    Tussen 7 en 7.25 uur (terwijl zoon in zijn bed aan het spelen was na zijn fles): bedden afgehaald, was erin gestopt (maandag was ik o.a. de knuffels van onze zoon), gestofzuigd boven (eerste verdieping) en vaatwasser uitgeruimd. Kind weggebracht naar de opvang, gewerkt, tussendoor even gauw bloed laten prikken (TSH) en om 17.15 uur kind opgehaald en bij mijn ouders in bad gedaan en fles gegeven. Om 19 uur ging hij naar bed en zit ik uitgeteld aan de keukentafel. Wel honger, geen zin om iets te maken. Wil het programma van Yvon Jaspers van gisteravond terugkijken in bed, maar eerst toch maar wat eten maken. En daarna ga ik slapen.

12. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.802
    7.442
    113
    Vrouw
    Ik ga aan het fotoboek over 2022 beginnen en heb besloten - of nouja, zit misschien nog een beetje in de afweging van die beslissing - om gewoon maar één boek te maken die alle kinderen bevat. Dus geen boek per kind per jaar. Veel haalbaarder. Ze staan bovendien ook vaak op dezelfde soort foto's. Het is oké, toch?! :roflmao:

GossipGirlxoxo, Spectre, owly en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    En wie krijgt het boek later :cool:

14. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.856
    31.445
    113
    Vrouw
    Nee die ken ik niet.

15. tuc

tuc Niet meer actief

Daar zijn de uno kaarten aan 2 kanten bedrukt. Bij een "flipkaart" moet iedereen n kaarten omdraaien.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.802
    7.442
    113
    Vrouw
    Ik? :p Ik ben in ieder geval halverwege juli nu met selectie van leuke foto's. Dat is al een hele stap :D Ik kan altijd nog beslissen toch verschillende boeken te maken :oops:

owly en Mamafiets vinden dit leuk.
  17. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.856
    31.445
    113
    Vrouw
    Hahaha. Die gaat het hier ook goed doen. :D

tuc vindt dit leuk.
  18. OliJul

OliJul Actief lid

17 feb 2023
    346
    222
    43
    Vrouw
    Of het boek meerdere malen bestellen? Voor ieder kind één?

Dubbelgeluk en JupitR vinden dit leuk.
  19. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.939
    8.139
    113
    Vandaag ben ik de hele dag met L, heerlijk. We gaan straks even samen naar mijn werk, afscheid van collega en ze vinden het altijd leuk om L te zien. Moet nog pakketje verzenden en bananen kopen maar dat lukt niet allebei :p. Vanavond eten we wat er nog in huis is en ik ben al begonnen aan de traktatie voor L, super vroeg :roflmao::roflmao::roflmao:. Daar ga ik vanavond mee verder.

tuc vindt dit leuk.
  20. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.139
    3.217
    113
    Vrouw
    Vanochtend om 8 uur stond ik in de sportschool, ik heb gister tot na werktijd gewerkt (en sowieso ook de middag dus dubbele uren), dus vandaag een kortere dag, heb beneden en boven gedweild, katten zijn lekker buiten en er staat een pan zelfgemaakte aspergesoep te pruttelen. Ga straks even een pannetje bij mijn ouders langs brengen en rest van de middag rust.

Deel Deze Pagina