Hier zo R uit zn bed sjouwen om G naar school te brengen. En dan euh....spelen met R geloof ik. Boodschappen zijn gedaan, huishouden is bij... In t slaapje verder leren en dan G weer ophalen die ongetwijfeld wil buiten spelen. Ik heb een "niets op de planning" dag. Zoiets zou relaxed moeten voelen maar vind t een beetje doelloos eerlijk gezegd.
Kinderen naar school brengen. Straks hun spullen bij elkaar zoeken.. ze worden vanmiddag opgehaald door hun vader. Ik moet vanmiddag tot 20:00 uur werken.
Dat laatste herken ik wel. In de praktijk betekent het dat ik toch vaak genoeg vind om te doen. Bezig met lijstjes, kleren shoppen voor L, andere dingen regelen voor L, opruimen, dingen verkopen, dat soort geneuzel.
Nu koffie aan t drinken voordat ik met de poetsdoek ga rondlopen. Straks een lekkere wandeling met de hond en daarna met 2 kids naar de beugeltandarts. Lekker lang pinksterweekend voor de boeg
Ik zit aan mijn ontbijt (thee, twee boterhammen met kaas en komkommer). Vanochtend heeft man N verzorgd, in die tijd kon ik uitgebreid douchen en mijn haren wassen: heerlijk. Toen ruim een uur met N in bed gespeeld en hem daarna in zijn bedje gezet en steeds met mij meegereden, terwijl ik de eerste verdieping kon opruimen, stofzuigen etc. Daarna was het bedtijd, heb ik vast wat setjes kleding gemaakt voor bij opa en oma (Ameland duurt nog even, maar ik vind dat leuk. Ook wat badspeeltjes erbij gelegd. Hij heeft van opa en oma een eigen koffertje gekregen, dus daar kan het alvast in. Ook zijn eerste verjaardagscadeau besteld (Vtech loopwagen) en kattenvoer. Ik wil zo beginnen aan een nieuw boek. Om 11 uur ga ik op de koffie bij een vriendin en geef N daar warm eten. Zo rond 12.30 uur wil ik hem in bed leggen en ik duim dat man echt om 14 uur vertrekt uit Rotterdam, zodat we samen naar de verloskundige kunnen om 15.30 uur. Vanavond worden de boodschappen van Crisp bezorgd en voor vanavond heb ik iets makkelijks uit hun keuken: lasagne met groene asperges en spinazie, ben benieuwd (ik wil een dag in de week niet koken). Ik denk dat we het PP gaan terugkijken en op tijd naar bed.
Vandaag door het huis heen razen, even boodschappen doen, vanmiddag met de jongste naar hockey en zelf dan een rondje hardlopen.
Ik ben wat aan het opruimen en schoonmaken en nog een paar spullen inpakken. Als de kinderen uit school zijn (half 3) dan gaan we terug naar de camping.
Nu bij de mondhygiënist, zo even snel langs een paar winkels en om 12:00 uur de jongste 2 ophalen van de opvang. Dan wat huishouden en wachten tot de oudste 2 uit school komen.. nog even relaxen en dan weer naar zwemles voor onze 2e.
Mijn man kan zich altijd weken verdiepen in vakanties, slaapt er niet van, zit hele nachten te zoeken. Gisteren besloten dat we deze zomervakantie ook gewoon lekker naar de camping gaan (we hebben een caravan in zeeland). En dat voelt zo fijn, we hoeven niks te boeken, geen rekening te houden met L, gewoon een heerlijk relaxte 3 weken in eigen land en eigen caravan Blij dat man overstag is (man wil altijd naar buitenland namelijk). Ik word er al helemaal vrolijk van maar moet nog 3 maanden wachten
Werken tot 13 en vanmiddag met dochter naar oogarts/orthoptist en daarna door een nieuwe bril uitzoeken.
Mijn dochter had gisteren het idee opgepakt om vanochtend om 6 uur op te staat om een rondje dijk te gaan skeeleren met mij. Daarna ontbeten en nog een ronde met de hond gelopen. Nu ben ik aan het werk totdat de kinderen uit school komen (rond half 3). Dan gaan we even de stad in, want ze kunnen nog wel wat nieuwe kleding gebruiken. En vanavond komt man als het goed is thuis met het zwembad (die staat op zijn werk opgeslagen), dus die zetten we op na het eten. Daarna ga ik nog wandelen met een vriendin en onze dochters.
Bij de tandarts aan het wachten. Enorm nerveus , bang dat ze de kies niet kunnen maken. Maag trekt samen
Nu rustig ontbijten, wachten tot de trampoline bezorgd wordt (cadeautje voor ons zoontje omdat ie grote broer wordt) Vanmiddag met m’n moeder as ophalen van hun overleden kat en daarna blijft zoontje bij oma slapen. Ik moet dan nog even cadeautjes halen voor morgen want verjaardag van m’n stiefmoeder en vader. Drukkkk