Aaaah eindelijk! Gefeliciteerd!!! Dat het een lieve grote gezonde knul mag worden! Hoe gaat het met jou?
Dankjewel! Het was een hele snelle bevalling, ik heb veel last van naweeën. We zijn fijn thuis en verder gaat alles goed. Een stuk minder schade dan bij de eerste dus heel fijn
Ik zit beneden te spelen met L. Intussen wat TLC op de achtergrond Direct gaan we douchen, en alles gereedmaken voor een dag bij schoonfamilie. Wonen 45 min verderop dus L gaat daar de middagdut doen. Op hoop van zegen. Heb er wel zin in maar dat gesjouw met campingbedje, slaapspullen etc voor maar één dutje van waarschijnlijk 30 min . Gedoe. Qua eten vanavond géén idee. Misschien maar wat bestellen, ligt er aan hoe laat we thuis zijn.
Herkenbaar, ik vond het ook zo moeilijk… twijfelen, twijfelen, twijfelen… Wil je delen voor wat voor functie het is? Jij zat in het onderwijs toch?
Vandaag even een chill dagje. Beetje opruimen, klusjes afronden in de tuin en keuken. Straks even met de hond lopen en vanavond met mijn man en jongste dochter naar de Little Mermaid, ben benieuwd, wordt een latertje voor de jongste maar morgen lekker vrij.
Ik zit inderdaad in het onderwijs. Dit was eigenlijk precies dezelfde functie maar dus op een andere school. Feit is dat ik op deze school heel veel twijfels heb want er is afgelopen maand veel gebeurd. Maar over het algemeen heel veel twijfels of het onderwijs nog wel mijn plek is. Maarja, wat wil ik dan? Vind het zo lastig. Het voelt ook alsof ik heel erg vast zit met mijn pabo-diploma. Zit je ook in het onderwijs? Ben je ook aan het solliciteren of heb je al knopen doorgehakt?
Bijkomen van een mooi weekend! Gisteren een Verjaardag gehad met de hele familie bij elkaar, was zo fijn en hebben het getroffen met het weer Vandaag waren we uitgenodigd door m'n schoonvader en z'n vrouw om daar te blijven eten en als afsluiter hebben we nog een ijsje gehaald in de stad. De oudste is daar nu logeren, jongste ligt op bed en man is nog met de drone gaan vliegen. Ik kijk nu serie met een wijntje erbij en ondertussen nog een was weggevouwen.
Nee maar veel vriendinnen zitten/ zaten wel in het onderwijs en hebben/ hadden dezelfde twijfels. Overigens stond ik voor dezelfde twijfel, maar dan in mijn vakgebied. Dezelfde functie maar dan bij een andere gelijke organisatie. Toch besloten het niet te doen, omdat het voelde als ‘van kakkebed naar pissebed’, ik wilde dan toch echt iets anders gaan doen. Maar goed, als er veel aan de hand was in mijn organisatie had ik het wellicht wel gedaan.
Ik lig bij de jongste in bed, tot hij slaapt veel prikkels gehad dus duurt dan even Vanmiddag met oudste zoon naar jumpsquare geweest, jongste ging met mijn man naar een voetbalwedstrijd zo fijn die 1 op 1 tijd. Daarna nog even naar een park geweest, boodschappen gedaan en samen eten klaargezet. Toen kwamen man, zoon en dochter thuis en hebben we gegourmet met een film aan en nog marshmallows geroosterd. Lekker dagje zo
Vandaag uitgebreid ontbijt gemaakt Oudste 2 lekker hele middag buiten gespeeld en wij wat bezig in de tuin En nu net krijgt jongste voor de 10000e keer koorts
@bluedrake gefeliciteerd!!! Lekker genieten nu! Lange wachten is eindelijk voorbij! OT: geen idee wat vandaag te gaan doen. Er is kastelendag maar de leuke kastelen vind ik dan weer net te ver weg met R nog op 2 slaapjes (luxe editie). Museumgangers zijn we ook niet. Verwacht dus dat t een indoorspeeltuin gaat worden.