Gister hebben we een rondje boodschappen gedaan. Eten gehaald voor de honden en katten bij een grote dierenwinkel waar de kinderen naar de tropische vissen daar konden kijken en wat boodschappen bij de Jumbo. Toen even langs m'n ouders. Nog even met m'n moeder mee geweest naar de dierenwinkel voor een 2e rondje. Toen weer naar huis en verder niet veel want het was alweer half 5. De rest van de avond beetje netflix want had nergens zin in. Vandaag even kijken. Denk dat ik onze eigen hond maar eens ga wassen en trimmen want die begint er nu wel erg ontploft bij te lopen. Verder niet veel op zondag.
Dochter is op scoutingkamp, dus kon lekker uitslapen. Was pas 9 uur wakker. Nu even een latte. En zo hardlopen. Boodschappen. En om 14.45 dochter weer ophalen. Verder vrij weinig.
Een lijstje maken om zometeen weekboodschappen te gaan doen, maar moet nog voor 3 dagen bedenken wat te gaan eten.
Vanmorgen 7u L papfles en spelen. Daarna papa en L in bad geweest, ik intussen boven alles aan kant gemaakt. Zometeen hardlopen maar moet nog even zin maken. Dan even langs supermarkt met L. Vanmiddag borrel bij de overburen met hun naaste buren, we zijn met 3en tegelijk bevallen dus is super leuk. Dan naar huis voor avondeten baby, en een uur investeren voordat hij eindelijk slaapt. Man is weer weg vanavond dus heb weer babydienst. Dan zelf kipkerrie uit vriezer opwarmen en hopelijk kom ik aan eten toe met baby in sprongetje. Maar nu eerst: hardlopen.
Net even de bovenverdieping aan kant gemaakt. Dat is tegenwoordig echt een struggle aangezien L ongeveer van 10 tot half 12 slaapt, ze daarna een fles wil en de rest ook wil lunchen, daarna M naar bed gaat en precies als M wakker wordt gaat L weer slapen. Oftewel, het wordt moeilijk om boven aan de gang te gaan. Ik heb vandaag dus maar even iedereen wakker gehouden / gemaakt want het was echt gewoon nodig. M ligt er net in want die was al moe en L is nog wat half aan het dutten en krijgt zometeen haar verlate fles.
Alvast dozen inpakken met wat we niet gebruiken en gelijk kijken wat er naar de stort kan en wat er voor een 2e leven kan
Vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot 10 uur. Net het dessert voor vanavond gemaakt, zelf lange vingers gebakken. Citroenchips staat te drogen in de oven. En voor de rest staat alles nu klaar voor vanavond. Ik moest eigenlijk nog boodschappen doen. Maar toen zoon zei ‘mama moet boodschappen doen’, heb ik toch even geoppert dat papa ook best boodschappen kan doen. Dus nu doet man boodschappen en ga ik vanmiddag vrij weinig nuttigs meer doen
Ik ben nu het huishouden aan het doen m’n man is met de oudste naar voetbal Meiden rommelen wat op hun kamer
Lekker in bad gelegen, boodschappen moeten gehaald worden en een aantal wassen opvouwen en opruimen. Verder deze regendag gebruiken voor wat achterstallige administratie (zaak)
We zitten sinds gisteren bij mijn schoonzus en zwager in hun holiday cottage aan de Engelse kust, met acht man, onze zoon, een kersverse baby en 3 honden. We zijn vandaag met zijn drieën naar de pier geweest, een aantal achtbanen gedaan met mijn zoon. Nu weer terug om voetbal te kijken. Straks gaat iedereen weer naar huis (de UK schoolvakantie loopt vandaag af) en gaan wij onze favo chinees halen. Wij blijven hier nog tot morgen, waarna we hier vlakbij een midweek in een vakantiepark aan zee gaan verblijven.
Vanmorgen van 6-12 gewerkt, boodschappen gedaan, thuis wat gegeten, jongste opgehaald van een kinderfeestje, thuis de jongste om laten kleden, kadootjes gepakt en naar een verjaardag geweest. Oudste wilde niet mee, man moest voetballen. Bij thuiskomst eten in elkaar geflanst en in de oven gedaan, was opgehangen en een nieuwe erin, die mag man vanavond ophangen. Ik denk dat het mijn beurt is om de jongste naar bed te brengen, en dan daarna lekker languit op de bank.
Zeker voor die korte tijd dat ze er op kunnen. En ik hou wel van een tweedehands klus karweitje in het weekend
Eerst uitgeslapen, thee gedronken en toen gestofzuigd en gedweild en losse troepjes opgeruimd. Daarna een eindje gewandeld en ben ik nog langs de action gelopen. Na de lunch hebben we met de familie een wedstrijdje gehouden met de laserguns die pas morgen terug hoeven. Ik ben lopend gegaan zodat ik meteen een mooie wandeling door een natuurgebied te pakken had.