Met een shaker staan te meppen en smijten (xcore). Dus opstaan en zitten valt mee, maar ff boodschappentas uit je karretje tillen ga ik morgen bezuren.
Ohja zo'n sensatie van "zitten daar ook nog spieren dan?!?" omdat werkelijk alles van je kruin tot je kleine teen zeer doet en dag 2 nog moet komen....
Haha precies dat, alleen wij moesten nog de berg af. Jemig dat heb ik geweten. Dat je gaat nadenken of je wel echt naar de wc moet Succes vannacht en morgen
Ik zit/lig in bed en eet aardbeien met slagroom. Vandaag was een relatief saaie dag in vergelijking met de afgelopen dagen (zondag en maandag lekker gegeten bij vrienden), drie dagen samen vrij met man en kind, gister 1ste verjaardag met taart op het terras in de ochtend, bitterballen in de middag en pannenkoeken eten met mijn ouders. Man ging om 7.15 uur de deur uit, na de fles heb ik N in zijn bed gezet met speelgoed en ging aan de slag in huis. Bed verschonen, was wegvouwen (in zijn zicht), stofzuigen en dweilen. Vanmiddag zijn we naar het dorp gewandeld en man was pas laat thuis (18.30 uur). Die heeft N verzorgd/ op bed gelegd, ik gekookt en toen yoga les gedaan. Nu ben ik moe. Ben in dubio of ik een begin in mijn nieuwe boek of dat morgen doe. Morgen is man hele dag weg, N naar de opvang. 4 dingen moet ik echt doen: N brengen/halen en in bed leggen, schildkliermedicatie ophalen en de boodschappen in ontvangst nemen. Mogelijk ga ik om 8.45 uur HIT les volgen en ‘s avonds heb ik een online ladiesavond van een kledingzaak waar ik wel eens kom met een bingo. Ben benieuwd.
Huilen, kraamtranen omdat we de foto's van onze oudste zoon kunnen bestellen en ze zijn zo mooi geworden
Vandaag weer een pittige thuiswerkdag. Ik werk 9 uur op een dag en ga vanavond nog 2 uur extra werken. Even boodschappen in de pauze, koken en eten met L tijdens de lange pauze en als L op bed ligt start ik weer op. Saaaaaaaai zo'n dag!
Me afvragen welke spieren in mn armen bruikbaar zijn. Alles laag gaat goed, tot borst hoogte lukt nog maar alles boven schouderhoogte is ehm... Rondje hoofd schouders knie en teen hier en een dochter die dubbel ligt van t lachen. Het kon erger, ze heeft me ook wel eens gevraagd of ik t karretje van Omi nodig had. (Rollator) De stressbal op de zaak maar verbergen (die vliegt soms van de een naar de ander) ik ben weerloos vandaag. Gun ze wel dr leedvermaak maar er zijn grenzen.
Slecht geslapen, dus stond om 6.15 uur al onder de douche. Omdat man de volledige zorg voor N heeft gedaan, kon ik mijn haren wassen, föhnen, zolder stofzuigen en een was erin zetten. Om 7.30 uur heb ik N weggebracht naar de opvang, auto gewassen, brood en fruit gekocht bij Lidl en nu zit ik even. Ik wil in ieder geval lezen vandaag en even in de zon zitten.
Orde in de chaos scheppen. Na 2 lange weekenden kamperen, tussendoor 2 lange cursus dagen, een schoonmaker die uitgerekend afgelopen week niet kon en een kind en man met buikgriep staat werkelijk alles op zijn kop hier
Vanmorgen de was gedaan en boodschappen. Nu even mn zomerkleding tevoorschijn toveren. Straks avonddienst tot half twaalf. Zie ertegen op gezien de hoge zorgzwaarte.