Kale plek, misschien een mijtje ofzo? En ik vind hem zo mager. Terwijl hij wel gewoon goed eet en drinkt. Dus even zn gebitje na laten kijken voor de zekerheid.
Naar de zwemles met m'n lieve metekindje en erna pannenkoeken bakken want het was toch al wel heel lang geleden dat "ik nog eens pannenkoeken bij jou en 'man' ben komen eten he " de schatigerd, kan je geen nee op zeggen toch
Ik heb een rondje langs de winkels gefietst voor boodschappen en wat andere spulletjes. Zojuist het partijtje van mijn dochter geregeld (best een beetje trots want ik houd van uitstellen, wat partijtjes betreft dan haha!) Nu zit ik even van de zon te genieten, al vind ik de wind maar koud! Straks de meiden ophalen en even langs het tuincentrum voor wat gezellige kleurrijke bloemetjes in de tuin.
Vanmorgen en vanmiddag gewerkt, na het werk gelijk bij de winkel langs geweest. Zodat ik niet meer weg hoef. Zo meteen nog een beetje opruimen, was draaien en de vaatwasser vullen.
Kweekje gemaakt van die plek of het schimmel is. Ze denken niet aan een beestje. Ze vond hem gelukkig niet te mager en zn tandjes waren ook goed. Duurt wel even voor de uitslag van dat kweekje er is. Al met al valt het mee dus
Vandaag een dag met L. Tijdens zijn middagslaap ga ik hardlopen. In de middag pakketjes wegbrengen samen, lopend. Zijn we ongeveer 50 minuutjes onderweg. In de namiddag gaat man weer naar optreden dus ik ben alleen vanavond. L eet uit vriezer en ik broodje kroket lekker!
Veel te vroeg wakker (hoef er pas om 7 uit). Maar man ging er om 6 uit en de oudste hoorde ik ook al. Achja. Vandaag maar een halve dag werken en vanmiddag ff tijd voor mezelf. Denk dat ik even helemaal niets ga doen
Werken van 8 tot 17 en dan snel naar huis (ruim half uur rijden) eten en om 18.15 weer weg. Laatste dag Avondvierdaagse!
Eerst heeel snel naar mijn vriendin om wat spullen te brengen voor haar vader ivm de mantelzorg. Dan werken en vanavond hopelijk de eerste bbq maar of dat qua weer lukt....
Ik ga zo naar de camping om onze tent op te zetten. We blijven er tot zondagmiddag met familie. Daarna ga ik terug naar huis om wat huishouden te doen, ff te slapen want slechte nacht en als de jongens thuis gaan we weer richting de camping. Vanavond komt mijn man weer thuis van zijn werk’uitje’ in Zwitserland.
Net de boodschappenlijst (AH) voor volgende week zaterdag afgemaakt en bestelling geplaatst. Over 15 min ga ik N uit bed halen, banaan geven en dan naar mijn ouders, mijn vader is vandaag 78 jaar geworden. Ik geef N daar een warme maaltijd en rond 12 uur naar huis. Om 15.30 uur komt een vriendin (verjaardagsbezoek N), mijn man komt rond 16 uur thuis en de man van mijn vriendin komt rond 17 uur. Dan in de tuin zitten, rond 18 uur de bbq aan en nadat N op bed ligt eten. Prima dag voor de boeg dus! Dit weekend is man zo waar een keer thuis: heerlijk, dus 'gewoon' met zijn 3 en geen afspraken buiten de deur.