Zo met de jongste naar hockey, snel naar huis om dan vrijwel meteen met de oudste naar haar hockey Wedstrijd te gaan. (Net de zaterdag dat man en m’n ouders er niet zijn moeten ze heel dicht op elkaar spelen). Vanmiddag alleen nog een wasje ophangen. Jongste wordt misschien door een vriendin opgehaald om wat leuks te gaan, dan moet ik haar vanavond ophalen, anders gaat ze mee naar hockey.
Even goed wakker worden, dan een was draaien en wat strijk doen. Om 11.00 uur kijken bij zoon zn thuiswedstrijd. Na de lunch eiiiiindelijk gaan kijken voor mijn electrische fiets en daarna naar de verjaardag van mn schoonmoeder. Een drukke gezellige dag dus.
Kraamvisite, uitrusten en het doel van vandaag is een klein stukje lopen met de kleine baby en dreumes. Ik hoop ook een boodschappenlijstje in elkaar te zetten alleen mijn hoofd werkt nog niet zo goed.
Vanmorgen gezellig mijn vader op de koffie gehad, toen man met de 2 oudsten naar zwemles was Aan het einde van de ochtend samen met de oudste, mijn zusje en mijn moeder een heerlijke high tea gehad - een verlaat moederdagcadeau van mij en mijn zusje aan onze moeder Lunch hoefden we niet meer, het was heerlijk en zo veel! De meiden zijn nu The Princess & The Frog aan het kijken, terwijl zoon aan het Lego’en is. Ik ben ondertussen een flinke pan kippensoep aan het maken; deels voor vanavond en deels voor in de vriezer (makkelijke lunchporties). Na het avondeten straks doen we nog een rondje speeltuin en daarna de kinderen douchen & naar bed brengen. Als de kinderen liggen drinken man en ik altijd samen rustig een kopje koffie, denk dat we dat vandaag heerlijk in de tuin gaan doen. Daarna nog even zien, er liggen nog genoeg “puntjes-op-de-i klusjes” in ons nieuwe huis, dus denk dat we daar wel zoet mee zijn tot we zelf naar bed gaan
Jongste is idd met een vriendin mee, die moet ik zo (denk ik) nog ergens ophalen, maar hoop dat ze thuisgebracht wordt. Oudste is nu met 2 vriendinnen boven, hoop dat ze zo weggaan (feestje bij voetbalclub van man) dan heb ik even lekker rust.
Ik ben net thuis van een mega drukke dag op het werk en m’n man heeft pizza voor ons besteld Oudste is aan het voetballen Middelste is met vriendinnen in de speeltuin Jongste zit op de iPad
Uitgebreid feestontbijt Naar het gevangenismuseum geweest Naar het aekingerzand voor een mooie wandeling Vanavond uitgebreid gebarbecued. We hebben er een feestdag van gemaakt want mijn man en ik zijn vandaag 20 jaar samen
Vanochtend met zoon naar zwemles geweest. Eindelijk mag die door naar het 3e badje Daarna met mijn moeder het zwembad op gezet. Ijsje wezen halen met de kinderen, die daarna bijna allemaal de rest van de middag in het zwembad zaten
Mijn berg was aan het strijken. Er was heel veel blijven liggen doordat ik behoorlijk ziek ben geweest. Maar heb nu alle was weggewerkt en ben bezig alles weg te strijken . Nu bezig met de laatste wasmand
Vanmorgen richting het strand gegaan met man en dochter. Zoon was nog bij opa en oma logeren. Daar een strandtent opgezocht en geluncht. Genieten! Waren we ook echt even aan toe. Vanavond gebarbecued met schoonvader en z'n vrouw, zij zouden de oudste terugbrengen en blijven eten. Uiteindelijk is zoon weer met hun meegegaan want hij wilde graag nog een nachtje logeren en dat mocht Morgen weinig op de planning, dagje thuis, ook wel eens fijn.
Ik ben echt helemaal gaar na 2 nachten met L geslapen te hebben. Meneer heeft alle ruimte en wij kunnen ons niet echt omdraaien. Man kwam pas rond 3u vannacht thuis van optreden. Honderd keer wakker geweest van kreuntjes van L. Pffffffff. Vandaag op de planning: boodschappen, speeltuin in de wijk (zo leuk die speeltuin; zitten kindjes van alle leeftijden en gezellige ouders. Gisteren gespeeld met ander kindje van 1 jaar). Ben weer alleen vandaag, man heeft fotoshoot. Dus we komen de dag wel weer door samen.
Vandaag een boswandeling maken en in de tuin werken. Wat dingen voorbereiden voor morgen (mantelzorgen). Zijn hier nog meer mantelzorgers?
Wasjes opvouwen laatste dingen in de vluchtkoffer/tassen doen. En lekker genieten van laatste dagen met zijn 3en ❤️
Ik ga vandaag met mijn oudste dochter naar Harry Styles in de Amsterdam Arena. Zal vast een gekkenhuis worden maar veel zin in.
Nu heerlijk in de tuin zitten. Straks spullen inpakken met zoon die gaat op kamp. Vanmiddag een feest van vrienden hun eigen zaak bestaat zoveel jaa4. Dat is van 16 tot 22u. Mazzel met het weer. Met bbq en live muziek. Zin in
Mijn broertje en schoonzusje komen zo mijn auto halen. Ik heb een trekhaak en zij niet Dan komt mijn moeder een mini zwembadje brengen voor de jongste en ga ik even naar de action terwijl zij bij de koters blijft. De rest van de dag zal ik wel vertoeven in de tuin met een oogje op het zwembad waar de koters zich in vermaken.