Gisteren toverland met de jongens. De score: 2x trouwens 1x schommelboot 2x phoenix 2x boomstammen 1x blitzbahn 4 of 5 x boosterbikes 4x jenga river En natuurlijk met het water spelen en picknicken Vandaag doe ik denk ik niks. Alle spieren protesteren
Dankje!! Ken ook niet zijn hele repertoire maar wat ik ken vind ik geweldig mooi. Is ook weer een beleving in zo’n volle Arena. Is alweer even geleden dat ik daar ben geweest. En natuurlijk prachtig mooi weer vandaag
Jup maar momenteel is t rustig, gewoon de basic alledaagse dingetjes als internetbankieren enzo regelen. Nauwelijks mantelzorg te noemen. Hopelijk blijft dat nog ff zo. Hebben ook andere periodes gekend en dan was t ff vliegwerk om alles draaiende te houden.
Ik ben mantelzorger geweest voor mijn vader toen hij nog leefde. Nu samen met een paar anderen de mantelzorger voor de vader van een vriendin. Het geeft ons zoveel voldoening dat onze ouders niet naar een verzorgingshuis hoeven maar dat ze lekker thuis kunnen blijven.
Samen N uit bed gehaald, ik heb hem de fles gegeven, kon man rustig ontbijten, daarna mocht man team entertainment zijn en ben ik gaan koken. Toen een les bodypump gevolgd, thuis aangerommeld, N warm eten gegeven, samen een boterham gegeten en vanmiddag met zijn 3 naar het terras. Prima dag dus. Nu eten opwarmen en vroeg naar bed. Morgen heb ik van 8 tot 17 uur voor mezelf; kijk er nu al naar uit (ben al de hele dag uitgestelde klusjes aan het doen zoals 60 graden was, verwelkte bloemen nu echt een keer weggooien in de kliko, was wegvouwen etc etc., zodat ik morgen niet zoveel moet van mezelf).
Ik ga nu gauw douchen voordat L wakker wordt. Gelukkig weer lekker de hele nacht in eigen bedje geslapen. L fles geven, laptop opstarten en alvast wat mail wegwerken. 9u op kantoor zijn voor een afspraak en dan weer naar huis. Verder werken en in de pauze even wat was draaien. Vanavond niks bijzonders op de planning, even bijkomen van afgelopen weekend.
Ik lig nog in bed, man is net de deur uit en brengt N weg: wat een luxe! Ik ga zo opstaan, was uit droger halen, tanden poetsen en sportkleding aantrekken. Verder luiertas bijvullen (we gaan binnenkort twee dagen naar zee) en wat boodschappen doen. Dan sporten en tot 17 uur een lege agenda. Mijn man is vanavond tot laat weg, dus ik haal N op, doe hem in bad, fles, tandenpoetsen en leg hem op bed. Ik heb ravioli met spinazie en salieboter op het menu staan: ben benieuwd!
De oudste 2 gaan vandaag zelf naar school dus ik start rustig op met de kleintjes. Even naar de supermarkt voor een kleine boodschap. Mijn moeder komt straks en dan gaan we de hele schuur leeg halen en opruimen. Einde van de middag met zoon weer naar zwemles.
Met buikpijn wachten tot ik op de fiets moet stappen om bij de tandarts in de stoel te zitten Vorige week een kies gebroken en hij zag gelijk een gaatje dus mocht gelijk weer. Heb de reactie niet geplaatst Inmiddels veranderd van bank naar wachtkamer. Mis emoticon die groen is (zonder rits)
Eerst zoon naar school gebracht vanmorgen, wat in huis opgeruimd en nu koffie drinken in de stad met dochter Altijd gezellig even samen de deur uit. Verder niet veel plannen vandaag. Zo weer richting huis en nog wat in huis doen en genieten van het weer.
Spullen aan het pakken en t shirt aan het knutselen voor vanavond. ga met oudste dochter naar Harry Styles. Zin in! Maar erg spannend.