Wakker geworden op de camping. Na het ontbijt met de oudste 5 km gewandeld door de bossen en langs het hunebed. Mooi rondje. Boek gelezen voor de caravan. Met de jongste naar verschillende speeltuintjes op de camping geweest. Vanmiddag weer naar huis gereden. Snel gekookt en gegeten. Rondje met de hond gelopen en nu lekker op de bank. Iedereen gedoucht en weer schoon. Klaar voor een nieuwe werkweek.
Nou precies dat! Dat zijn ook leuke klusjes Zooi uitzoeken is veel minder leuk, helaas wel noodzakelijk
Nu ben ik aan het bank hangen. Vandaag verjaardag van de oudste gevierd. 31 personen van natje en droogje verzien dus vind het wel klaar voor vandaag.
Ik lig vandaag op de bank. Ziek gemeld op werk. Al dagen knallende koppijn en gisteren ook verhoging. Oudste dochter ook ziek thuis. Hoop morgen weer aan het werk te gaan. Vandaag even niks
We hebben een kamer wisselen gedaan en ben nu bezig 1 voor 1 de dozen uit te zoeken. Kamer van zoon is op een paar planken na klaar. De werkkamer is ingericht. Nu nog de rest op de planken zetten. Ik kom allemaal condoleance kaarten tegen van toen mijn vader overleed. Allemaal kaarten van toen collega's. Wel jammer dat niet iedereen wist hoe je mijn naam schreef. Overigens geen hele ingewikkelde naam. De hele bende weggedaan. De glazen/ metalen insuline spuit van mijn oma wel bewaard net als alle kaarten die ik en mijn man elkaar schreven. Oja en alle foto's bewaard. Al was dat even moeilijk. Ik heb de laatste foto's van mijn vader genomen voor dat het haar verder uitviel. Zou ook de foto worden van zijn kaartje. Damn wat moeilijk om de foto's te zien. Ook na 16 jaar kan ik het niet. De intense verdriet komt dan omhoog
Dochter is vandaag een extra dag/ ochtend naar de peutergroep ik was even toe aan tijd voor mezelf op mijn vrije dag. Vanmorgen wat boodschappen gedaan in de stad en daarna wat in de tuin bezig geweest Zo de kinderen weer ophalen en vanavond de eerste dag van de avondvierdaagse. Zoontje gaat voor de eerste keer meelopen dus ben héél benieuwd hoe hij het gaat vinden.
Eigenlijk maar wat saaie dagdagelijkse taken. Boven stofzuigen en dweilen. Was in en uit Boodschappen halen in de lidl. Studeren en taken maken. Voorbereiding voor het eten deze avond. Beetje opruimen. Saai, saai, saai dus. Ik moet echt dringend poesthulp, het huishouden is echt altijd tegen mijn zin
Heerlijke dag vandaag. Not Vanmorgen naar tandarts na een weekend met pijn rondgelopen te hebben. Nu in de kantine bij zwemles zoontje. Nog steeds met kiespijn
Ik heb vanochtend even gewerkt en daarna lui op de bank gehangen. Ben nu de tuin onkruidvrij aan het maken maar eerst even een koffie en zp pauze. Ga zo weer verder tis heerlijk in de tuin!
Vanmorgen gewerkt. Daarna een uurtje netflix voordat de kinderen uit school kwamen (ja ik had mijn tijd veel nuttiger kunnen besteden). Oudste is nu naar zijn tuintje toe, jongste speelt met de lego. Heb net al wat voorbereidingen gedaan voor het avondeten. Zo even de groene container schoon spuiten en ik denk dat ik de schuur eens ga opruimen.
Vandaag aan het werk, over een half uur L ophalen van het kdv. Zijn eten is al klaar, ons eten nog niet, dat doe ik als man thuis is. Vanavond gaan man en ik een escape room spelletje spelen.
Hele dag gewerkt. En nu ben ik er wel klaar mee. Pffff. De chaos als je een weekje onverwachts uitvalt Maar ben weer bij. Moet eigenlijk nog even, maar heb geen zin meer, dus ik zit 'stiekum' hier
Een drukke werkdag waarbij ik even rustig zit nu met een baby op schoot. Na het eten met zoon een rondje buiten lopen.
Kinderen naar school gebracht Uurtje gewandeld en boodschappen gedaan oudste naar voetbal gebracht dochter opgehaald bij haar vriendin Nu zit ik was op te vouwen te zpen en kijk Netflix
Was vol goede moed aan verplichte training begonnen, 1 toets weg...de rest staat nog vergrendeld tot de 18e... Grrrr Thee